جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ , 18 October 2024

تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۹۴
ساعت انتشار : ۴:۴۳ ب.ظ
چاپ مطلب

مرگ بر آمریکا همواره شعار ملت ایران باقی خواهد ماند

بسیج دانشجویی دانشگاههای ماسال طی بیانیه آورده است: بدانند که شعار مرگ بر آمریکا به عنوان نماد استکبار ستیزی و در بطن آن شیطان ستیزی، همیشه شعار همه ملت ایران بوده و خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال، متن بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاههای ماسال به مناسبت ۱۳ آبان یه شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
امام خمینی (ره): سلامت و صلح جهانی بسته به انقراض مستکبرین است.
۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، ماهیت استکبار آمریکا و سه حادثه پر اهمیت در تاریخ انقلاب اسلامی، تبعید رهبر کبیر انقلاب به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ است ک باید همواره آنها را گرامی داشت و به نسل های آینده معرفی و به طور دقیق تبیین کرد. اما ۱۳ آبان یکی از نقاط عطف تاریخی ایران است که مظهر مقاومت و ایستادگی ملت ایران برابر نظام سلطه و آمریکای مستکبر عهد شکن و حیله گر است.
۳۶ سال مقاومت ایران نشان داد ک ایران زیر سلطه استعمار نمی رود و تا پای جان برای مقابله با آن مبارزه می‌کند ولی دشمنان از پای ننشستند و از هیچ کاری برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فروگذار نکردند و در برهه های زمانی مختلف، کودتا، آشوب، درگیری، فتنه و جنگ فرهنگی را برای رسیدن به امیال شیطانی خود به ملت ایران تحمیل کردند اما با بصیرت  امام (ره) و رهبر فرزانه انقلاب، امام خامنه ای (مدظله العالی) و مقابله ی جوانان غیور انقلابی این خاک، ناکام ماندند.
اما الآن نپندارند که برجام راه نفوذی برای آنهاست، خیال خامی است اگر تصور کنند توسط افراد خوش خیال خود در داخل این کشور می‌توانند به افکار پلید خود دست یابند، چرا که همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: تا ذهن مردم از شعار مرگ بر آمریکا پر است تسلط دوباره آمریکا بر این کشور ممکن نیست.
آری بدانند که شعار مرگ بر آمریکا به عنوان نماد استکبار ستیزی و در بطن آن شیطان ستیزی، همیشه شعار همه ملت ایران بوده و خواهد بود.
اما در روز ۱۳ آبان، با حضور خود با رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی تجدید میثاق می‌کنیم و به دنیا به خصوص شیطان بزرگ، آمریکا و هم پیمانانشان در داخل و خارج، نشان می‌دهیم اگرچه جوان های امروز ظاهرشان با جوان های دیروز متفاوت است اما ماهیت همان است و تغییری نکرده، و آنگاه که سربندهای لبیک یا خامنه ای بر پیشانی ببندیم فقط نگاه به اشاره رهبرمان داریم تا جان ک سهل است، سر را فدا کنیم و حماسه ای خلق کنیم که تاریخ به آن مباهات کند.

 

انتهای پیام/