سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ , 17 September 2024

تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۹۴
ساعت انتشار : ۹:۲۱ ب.ظ
چاپ مطلب
رییس اداره گاز ماسال:

نهادهای عمومی ماسال سوخت دوم تهیه کنند

رییس اداره گاز ماسال از ادارات ماسال خواست برای آمادگی در شرایط بحرانی سرما سوخت دوم تهیه کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال، مهریار موسی نژاد رییس اداره گاز ماسال ضمن ارسال نامه ای از فرماندار ماسال خواست به نهادها، ادارات و اماکن عمومی دستور دهد برای جلوگیری از بحران در شرایط سرما، سوخت دوم تهیه کنند.

وی خطاب به فرماندار ماسال نوشت:

با عنایت به عدم موازنه تولید و مصرف گاز طبیعی در فصل سرما و به وجود آمدن شرایط افت فشار و قطع احتمالی گاز کلیه ادارات: سازمان ها و دستگاههای اجرایی، ورزشگاهها و اماکن عمومی از جمله نانوایی ها، مدارس، مهد کودک ها، بیمارستان ها و کارخانجات شالیکوبی، مرغداری، گلخانه و … ملزم به دوگانه سوز شدن دستگاههای مرکزی، مشعل ها و تأمین سوخت دوم می باشند.

بدیهی است در شرایط بحران و افت فشار گاز و به منظور تأمین گاز با اولویت مصارف خانگی این اداره ناگزیر به قطع گاز مراکز فوق الذکر خواهد بود. لذا خواهشمند است دستور فرمایید جهت جلوگیری از بروز هر گونه مشکل با خسارات احتمالی نسبت به ذخیره سازی سوخت دوم اقدام نمایند.

 

انتهای پیام/


يک ديدگاه

  1. عبدال... دانا گفت:

    با تشکر از آقای موسی نژاد ، ولی دوگانه سوز کردن سیستم های گرمایشی ادارات و مکانهای عمومی به این سادگی ها نیست که در طول زمان کم انجام شود و مشمول هزینه های زیادی است ( مشعل ، مخزن سوخت ، لوله کشی و …) و گاز به این سادگی هم دچار افت فشار نمی شود.