سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ , 17 September 2024

تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۹۴
ساعت انتشار : ۲:۴۶ ب.ظ
چاپ مطلب

پارتی بازی وزارت کشور برای فرزندان هاشمی+ عکس

برخی از کاندیداهایی که برای ثبت‌نام از صبح در ستاد انتخابات حضور داشتند به ثبت‌نام خارج از نوبت فرزندان هاشمی در ستاد انتخابات وزارت کشور اعتراض کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال حضور محسن و فاطمه هاشمی رفسنجانی فرزندان هاشمی رفسنجانی که برای ثبت نام در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به وزارت کشور آمده بودند با حاشیه‌هایی همراه بود.

*پس از اینکه فاطمه و محسن هاشمی بدون اینکه مانند سایر داوطلبان برای طی مراحل ثبت نام در صف تعیین شده قرار بگیرند بدون نوبت پشت میزهای ثبت نام رفتند جمعی از کاندیداها که از صبح برای ثبت نام در ستاد انتخابات حضور داشتند به این روند اعتراض کردند.

http://www.jahannews.com/images/docs/files/000463/nf00463613-2.jpg

 

http://www.jahannews.com/images/docs/000463/n00463613-t.jpg

*برخی از این داوطلبان عنوان می‌کردند: فرق ما با فرزندان هاشمی چیست که آنها در صف قرار نمی‌گیرند؟ که پاسخ مسئولان وزارت کشور به آنها بود نمایندگان این افراد از صبح به ستاد انتخابات آمده‌اند و برای آنها نوبت گرفتند.

*مسئولان حراست وزارت کشور پس از مدتی فضای ستاد انتخابات وزارت کشور را آرام کردند.

http://www.jahannews.com/images/docs/files/000463/nf00463613-1.jpghttp://www.jahannews.com/images/docs/files/000463/nf00463613-3.jpg

انتهای پیام/

4 ديدگاه

  1. ترا منه برا جان گفت:

    واقعا این خانواده از ملت چی میخوان

  2. احمدی نژاد گفت:

    واقعا از دروغ و تهمت زدن خسته نشدین, متاسفم برای بعضی سایتهای جیره خور

  3. سییدسرخ گفت:

    بردارا بطور مثال خدایی نکرده واقعا اگه ما یعنی از عوام مردم در فتنه سال ۸۸ اراذل بزرگ تهران رو که به دلایل مختلف تو زندان بودند رو با پرداخته جریمه شون آزاد میکردیم و آمادشون میکردیم بعد تو یکی از خونه های مجلل بالای تهران همشون دعوت میکردیم و به نوبت شرح وظایفشون رو بهشون ابلاغ میکردیم وبعد بادادن بسته های تا نخورده تراول یکی یکی پولشون رو میدادیم ومی فرستادیمشون تو خیابون های تعیین شده تا بانک آتیش بزن ایستگاه بی آرتی تخریب کنن وسطل زباله هارو شعله ور کنن دستگاه ای تی ام بدزدند و یا دستگاه اس ام اس سنتری رو به مبلغ چندصد میلیون خریداری می کردیم و از طریق یکی از کشور های عربی منطقه وارد یکی از جزایر میکردیم که بدون دخالت سیستم مخابراتی کشور پیامک های تحریک کننده به اغتشاشگرا ارسال میکردیم که فلان ساعت در فلان نقطه شهر تجمع کنید ویا موسوی وکربوبی لعنه الله علیهم واربابان شیطانشون فلان جمله رو گفتن وباعث مرگ خیلی از جوانانی که از حس آرمانخواهی شون سو استفاده شد وچه جوانانی که برای آرامش ناموس میهن زنده زنده در خیابان های تهران آتش زده شدند وبه شهادت رسیدند وکشور را تا لبه پرتگاه می بردیم واقعا چه عاقبتی در انتظار ما بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    آیا ۱۰سال زندان با اعمال شاقه
    ۱۰سال زندان با بدرقه مامان وبابا
    ۱۰ سال زندان با گوشی همراه
    ۱۰سال زندان به همراه صدها سکه بهار آزادی در حبس
    قضاوت با شماست؟

  4. سییدسرخ گفت:

    البته داریم خانم هایی که اومدن تو خیابون مثل منافقین دودست خودشون رو به نشانه همبستگی با فتنه گرا واغتشاش گرا بالا بردن و بعدشم که دستگیر شدن گفتن ما اصلا نمیدونیم چه خبره اومدیم ساندویج بخوریم البته نمونه کوچکی از خروارها از حماقت هاشونه که الان دارن تو دانشگاهها تدریس میکنن درس چگونه خون شهدا را پایمال کنیم
    روش های نوین فتنه
    رویکرد خانواده دربراررانت خواری فرزندان
    و ق ع هذا ….