دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ , 16 September 2024

تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۹۴
ساعت انتشار : ۸:۱۸ ب.ظ
چاپ مطلب

دیدار فرماندار رضوانشهر با علمای شیعه و سنی این شهرستان + تصاویر

به مناسبت هفته وحدت فرماندار رضوانشهر با علمای اهل تشیع و تسنن شهرستان در محل فرمانداری دیدار کرد.

شیعه و سنی رضوانشهر (1)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال،  فرماندار رضوانشهر در این دیدار ضمن خوشامد گویی به روحانیون اهل تشیع و تسنن شهرستان، وحدت را موهبتی الهی دانسته و اظهار داشت: الحمدالله با درایت امام راحل و هوشمندی مقام معظم رهبری نقشه دشمنان اسلام مبنی بر تلاش برای تفرقه بین صفوف مسلمین به ویژه در ایران اسلامی ناکام مانده است

حمیدرضا امام پناهی افزود:  به برکت وجود شما بزرگان، وحدت مثال زدنی در بین اقوام و مذاهب شهرستان وجود دارد لذا باید هوشیار بوده و توطئه های دشمن را بشناسیم و بدانیم که آنها در کمین نشسته تا با کوچکترین فرصتی به این وحدت، خدشه وارد کند.

وی در ادامه گفت: باید در جهت تقویت روحیه همدلی و وحدت حرکت کرده و زمینه مشارکت همه اقوام و مذاهب در توسعه و پیشرفت شهرستان  را فراهم کنیم.

امام پناهی  همچنین تأکید کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری شیعه نمای افراطی لندنی از ما نیست کما اینکه سلفی های تکفیری و داعش سنی نیستند و ملت ایران و مسئولین از هر گروه افراطی چه شیعه و سنی بیزارند

وی اظهار نمود: اخوت و برادری که هم اکنون میان شیعه و سنی وجود دارد ستودنی است و باید این ارتباط روز به روز گسترش پیدا کند.

امام پناهی در ادامه با توجه به در پیش بودن  انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات نماد اتحاد ،همبستگی ملت است که باید با حساسیت پیگیری و ضرورت دارد که دستگاه های اجرایی در این رابطه فعال و از تمامی ظرفیت های خود در برگزاری انتخاباتی با شکوه تلاش نمایند .

وی  با بیان اینکه برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم از اهداف دولت است گفت: ما به دنبال انتخابات سالم ، رقابتی و به دور از حاشیه هستیم که به هیچ عنوان هیچ نگاه خاصی به کاندیدای بخصوصی نداریم.

 

انتهای پیام/