سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ , 17 September 2024

تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۹۴
ساعت انتشار : ۱:۴۴ ق.ظ
چاپ مطلب

جشن روز تولد ملکه در هلند + تصاویر

روز تولد ملکه یکی از جشن های مهم کشور هلند است که این روز، در این کشور تعطیل رسمی می باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال، روز تولد ملکه یکی از جشن های مهم کشور هلند است که این روز، در این کشور تعطیل رسمی می باشد. مردم هلند در این روز، در اکثر شهرهای مهم این کشور، اقدام به بساط کردن و فروش وسایل دست_دوم و اضافه خود می کنند که از یک سال قبل در خانه های آنها بلااستفاده مانده است. شهرداری های شهرها مکان های خاص و مشخصی را برای خرید و فروش اقلام و وسایل دست دوم آماده و مهیا می نمایند که مردم می توانند به صورت رایگان در این مکان ها اقدام به عرضه و فروش لوازم اضافه خود نمایند. هر چند که به دلیل استقبال بسیار زیاد، برخی مجبور می شوند، یا ترجیح می دهند مقابل منزل خود بساط نمایند.
در بعضی از موارد ارزش پولی برخی از این بساط ها شاید کمتر از سی یا چهل یورو است، ولی اینکه #پدر و فرزندی از صبح تا بعداز ظهر اقدام به بساط کردن همین مقادیر نیز می کنند و یک روز کامل را در پشت بساط به عنوان فروشنده می ایستند برای هر غیر هلندی جالب توجه است. که چرا برخی از آنها در حالی که خودروی شخصی شان بالای شصت تا هفتاد هزار یورو می ارزد! به خاطر سی یورو یک روز کامل را پشت یک بساط ساده وسایل دست دوم و داغان می ایستند؟ اتفاقی که به نظر می آید بیشتر آموزش قانع بودن و قناعت برای خانواده ها باشد تا برآوردن نیاز مالی.
چند عکس از این مراسم تا لحظات دیگر در کانال فرنگ نوشت قابل مشاهده خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر با کلیک بر روی اینجا عضو گروه تلگرامی فرنگ نوشت شوید

انتهای پیام/


2 ديدگاه

  1. فرهنگی گفت:

    دکتر سید محمد علی بتولی:
    (هیچ وکیلی به موکلش پول نمی دهد بلکه این موکل است باید به وکیلش پول بدهد)

    • سیدمحمدعلی بتولی گفت:

      سلام قربان خوبین؟ البته بنده هرگز تقاضای “پول” از مردم نکرده ام و نخواهم کرد اما از باب مثال در مصاحبه با همین وبسایت ماسال نیوز و جهت تنویر و تقریب اذهان عمومی عرض کردم که : “وقتی افراد برای خودشان وکیل انتخاب میکنند که برود در دادگستری و از ایشان دفاع کند : چه کسی به چه کسی پول میدهد؟ آیا وکیل به موکل پول میدهد ؟ یا موکل به وکیل پول میدهد ؟؟ در اینجا هم همان وضعیت است و چرا باید یک کاندیدای نمایندگی مجلس به مردم “پول” بدهد؟؟!! این عمل غیرقانونی – زشت – خطا و “حرام” را با چه منطقی میتوان توجیه کرد؟؟!! اصولا چرا و با چه منطقی یک “کاندیدای نمایندگی مجلس” باید برای کاندیداتوری خود “هزینه” نماید؟؟!! مگر رفتن به مجلس یک بیزینس (تجارت) است ؟؟ و کاندیدا یک “بیزینس من” (تاجر)؟؟!! آیا از همین “هزینه کردنها” بوی : جرم و جنایت – اختلاس- مال مردم خوری – ارتشاء – و انواع جرائم مختلف برنمی خیزد؟؟!! کاندیداهائی که در انتخابات هزینه های میلیاردی میفرمایند آیا نباید پاسخ بدهند که : اولا-این پولها را از کجا آورده اند ؟؟!! و ثانیا-چرا و به چه علت اینگونه بی مهابا هزینه میکنند؟؟!! آیا میلیاردها تومان هزینه کردن در انتخابات مجلس : “سرمایه گذاری کردن” برای بدست آوردن صدها و هزاران میلیارد تومان پول “نامشروع و حرام” در زمان “نمایندگی” نیست؟؟!! ملت عزیز و ارجمند ما تا کی باید این موارد را به چشم ببینند و دم نزنند؟؟!! به همین دلایل است که اینجانب اعلام کرده ام : “هزینه کردن در انتخابات “حرام” است و اینجانب مرتکب فعل حرام نخواهم شد.” این معادله طرف دومی هم دارد : از کجا معلوم که افرادی که از کاندیداها پول دریافت میکنند و یا بر سر سفره آنها مینشینند و شام و نهار میل میکنند در نهایت بروند و به همان کاندیدا رای بدهند؟؟!! ای بسا شام و نهارشان را خوردند و پولشان را هم گرفتند و روز رای گیری بر سر صندوق رای نام شخص دیگری را در ورقه خود نوشتند و بداخل صندوق انداختند !! ” آیا این حالت امکان وقوع ندارد ؟؟!! پس این شیوه : پست – کثیف – رذیلانه و “حرام” در هیچ شرایطی “خیری” برای هیچکس نخواهد داشت و فقط ” خسران مایه است و شماطت همسایه” !! به همه کاندیداهای محترم که به این روشهای رذیلانه – پست – سخیف و “حرام” متوسل شده اند صمیمانه و برادرانه توصیه میکنم از این کارها دست بردارند و مردم را به سوی عمل نیک و سالم و “حلال” هدایت فرمایند که خیر دنیا و آخرت در آن است . از حضرتعالی هم به جهت عطف توجه ویژه به این امر مهم و بنیادین صمیمانه سپاسگزاری مینمایم . ارادتمند حضرتعالی و مردم دانا و محترم تالش : دکترسیدمحمدعلی بتولی .