سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ , 17 September 2024

تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۹۴
ساعت انتشار : ۱۱:۳۵ ق.ظ
چاپ مطلب

فیلم: تصاویر به کلی سری از دفتر مهدی هاشمی + دانلود

تهران/ هفتم اسفند ۸۷ / انتشار صوت اکبر هاشمی رفسنجانی-در جلسه ی محرمانه ی هیات امنای دانشگاه آزاد -گوشه ای از هزاران برگ اسناد مکشوفه از دفتر هیات امنای دانشگاه آزاد******مردم حق دارند بدانند..

دانلود

 

انتهای پیام/


3 ديدگاه

  1. سیدمحمدعلی بتولی گفت:

    عباس حذار
    دی ۷, ۱۳۹۴ در ۹:۳۳ ق.ظ

    جناب بتولی شما زمانی از اعضا هیت علمی دانشگاه آزاد اردبیل بودین(شاید هم حق التدریس) علت برکناری خودتون رو هم توضیح بدین تا ذهن ها روشن بشه
    پاسخ دادن

    سیدمحمدعلی بتولی
    دی ۷, ۱۳۹۴ در ۱۱:۰۲ ق.ظ

    سلام قربان . بله بنده عضو رسمی و تمام وقت بودم . لطفا با مسئولان دانشگاه آزاد تماس بگیرید و از خودشان سوآل بفرمائید . ارادتمند : دکتربتولی .
    پاسخ دادن
    عباس حذار
    دی ۸, ۱۳۹۴ در ۱۰:۲۱ ق.ظ

    دوست دارم شما شفاف پاسخ بدید.
    علت ترک همکاری شما چی بود.
    پاسخ دادن
    سیدمحمدعلی بتولی
    دی ۸, ۱۳۹۴ در ۱۱:۴۷ ب.ظ

    بنده از روز ۳۱ مرداد ماه سال ۱۳۷۸ که با یک نامه ۴-۳ سطری از شغل خودم بعنوان “عضو رسمی و تمام وقت هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل” اخراج شدم تا امروز (۸ دیماه ۱۳۹۴ ) یعنی در طول ۱۶ سال و ۴ ماه و ۸ روز گذشته هنوز نفهمیده ام که “چرا اخراج شدم” !! در تمامی این سالها چه از طریق مکاتبه و چه از طریق مراجعه حضوری و یا توسل به سایر مسئولان محترم مملکت پیگیر کار خودم بوده ام اما هیچکس هرگز صریح و واضح و شفاف به بنده نگفت که : “چرا اخراج شدم؟؟” !! اگر شما بتوانید این موضوع را پیگیری بفرمائید و جواب این سوآل را کشف بفرمائید و به بنده هم اطلاع بدهید برای یک عمر ممنون و سپاسگزار حضرتعالی خواهم بود . در عین حال دانشگاه آزاد اسلامی با این اخراج “بزرگترین خدمت در زندگیم” را به بنده کرد !! چون بنده با مدرک “فوق لیسانس” عضو هیات علمی بودم و اگر این اتفاق نمی افتاد ای بسا با همان مدرک فوق لیسانس در آنجا “فسیل” میشدم و یا فوق فوقش یک دکترا میگرفتم و والسلام و باز هم “فسیل” میشدم !! اما با این اخراج بنده رفتم و اینهمه کار علمی انجام دادم و به یک دانشمند بزرگ و معروف بین المللی مبدل شدم بطوریکه امروز نیازی به “دانشگاه آزاد” ندارم و در معتبرترین و مهمترین دانشگاهها و موسسات علمی و پژوهشی عالم مرا روی سرشان میگذارند و بهترین فرصتها در هر لحظه برایم فراهم است !! در عین حال روز ۲۳ فروردین ماه ۱۳۹۳ نامه ای به ریاست فعلی دانشگاه آزاد نوشتم و درخواست کردم که دستور بدهند در کار بنده تجدید نظر بعمل آورده و مرا به کارم برگردانند . در طول قریب به یکسال که بارها مصاحبه شدم و در کمیسیون عالی گزینش هم پذیرفته شدم و دیگر در حال بازگشت بکار بودم وقتی فهمیدند که بنده کاندیدای نمایندگی مجلس هستم و رسما اعلام کرده ام که اگر به مجلس بروم سرپرستی و اداره امور دانشگاه آزاد اسلامی را به “وزارت علوم” واگذار خواهم کرد از بازگشت بنده به کارم ممانعت بعمل آوردند !! حالا خبر ندارند که تصمیم دارم در سال ۱۳۹۶ “رئیس جمهور” بشوم و “رئیس کل فتنه” را برای همیشه از صحنه سیاسی ایران حذف نمایم !! ارادتمند و مخلص شما : دکترسیدمحمدعلی بتولی .

  2. سیدمحمدعلی بتولی گفت:

    سیدمحمدعلی بتولی
    دی ۷, ۱۳۹۴ در ۵:۳۱ ق.ظ

    سلام خوبین؟ انشاالله سالم و تندرست باشید . “اصلاح طلب” به کسی میگویند که نسبت به “وضع موجود” راضی نیست و مایل است این وضعیت موجود را بوسیله “اصلاحات” به “وضع مطلوب” تبدیل کند . در ایران گفته شده که : ما دو “جناح” و یا دو “جبهه” سیاسی داریم . یکی “جناح راست” که به آن “اصولگرا” هم میگویند و دیگری “جناح چپ” که آنرا جناح “اصلاح طلب” هم مینامند . اینها نظریات رایج سیاسی در ایران است . اما اینجانب معتقدم که : ما نه دو جناح سیاسی بلکه “سه جناح سیاسی” داریم : ۱-جناح راست ( اصولگرایان) ۲- جناح چپ ( اصلاح طلبان) و ۳- جناح میانه رو . جناح راست خودش از دو “نگرش” یا دو “طیف” تشکیل شده است : الف-“جناح راست افراطی” و ب-“جناح راست معتدل” . همچنین جناح چپ هم از دو «نگرش” یا دو “طیف” تشکیل شده است : الف- “جناح چپ افراطی” و ب-“جناح چپ معتدل” . جالب است که بنظر اینجانب “جناح میانه رو” هم از دو “نگرش” یا دو “طیف” تشکیل شده است : الف-“جناح میانه رو تکنوکرات(کارگزار)” و ب-“جناح میانه رو معتدل (اعتدال گرا)” . لذا بطور خلاصه و بنا بر تئوری اینجانب ما در ایران مجموعا سه جناح داریم که هر جناحی دارای دو طیف یا دو نگرش هستند و بنابراین شش نگرش سیاسی در ایران وجود دارد . اما موضوع به اینجا ختم نمیشود ! زیرا ما در ایران یک “گوهر شب چراغ” و “جواهر نایاب” داریم که همه و همه از جمله این هر سه جناح و شش نگرش از وجود نازنین ایشان “غافل” هستند و آن “جواهر نایاب و گوهرشب چراغ” وجود عزیز و گرامی “رهبر عزیز و ارجمند ایران اسلامی” یعنی “حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای” است و به نظر این بنده حقیر هیچیک از “سه جناح” و “شش نگرش” فوق الذکر توجهی به مقام و مرتبت ایشان ندارند و غافلانه راه خود را میروند و لذا ما ناچار میشویم سطح و مرتبه و شان ایشان بعنوان یک “حکیم و رهبر اندیشمند و عالیقدر برای جهان بشریت” را در طرز نشستن “جناب آقای پوتین” (رهبر یک ابرقدرت عظیم جهانی) در مقابل ایشان بیاموزیم . لذا اینجانب تمایل عمیق قلبی دارم که انشاالله بیاری حق تعالی یک “طیف” یا “نگرش” یا “جبهه” جدیدی بعنوان “نگرش یا جبهه هفتم” ( جدای از آن شش نگرش و جبهه فوق الذکر ) تاسیس کنم و “منویات معظم له ” را بعنوان “سرلوحه” و “مانیفست” این “جبهه هفتم” بدهم و به این طریق در راه سربلندی و سرافرازی کشور قدم برداریم تا انشاالله با محو دشمنان بتوانیم به “سرآمدی” در جهان نائل آمده و جایگاه واقعی خود بعنوان یک ” ابرقدرت جهانی” را تحکیم ببخشیم . انشاالله .
    و البته لازم و ضروری میدانم که این مطلب را نیز به عرایض فوق بیافزایم : در حال حاضر در ایران دو “نگرش” یا “طیف” از شش نگرش فوق الذکر از صحنه سیاسی ایران حذف شده اند : ۱- جناح “چپ تندرو” : رهبران این جناح در سال ۱۳۸۸ با راه اندازی یک “فتنه” خطرناک کشور را تا پرتگاه سقوط پیش بردند و اگر نبود مدیریت مدبرانه و حکیمانه “مقام معظم رهبری” الان دیگر نه مملکتی داشتیم و نه مجلسی و نه انتخاباتی . کشور به پرتگاه خطرناکی سقوط میکرد و یک حکومت صوری و ظاهری بر سر کار می آمد و احتمالا ایران به شش کشور ضعیف تجزیه میشد و هر شش کشور ضعیف اکنون مستعمره غربیها شده بودند . رهبران و سران “جناح چپ تندرو و افراطی” با این عمل خبط و خطای خود “عرض و آبرو و شرف و ناموس و دین و وطن خود” را به “مال و مقام دنیا” فروختند و برای همیشه از صحنه سیاسی ایران حذف شدند . ۲-“جناح راست افراطی” : این جناح بمدت هشت سال زمام امور کشور را در دست داشت اما نهایتا به فرمایش مقام معظم رهبری به یک “جریان انحرافی” و البته “خطرناک” تبدیل شدند که با این شرایط آنها هم دیگر جائی در صحنه سیاسی ایران ندارند و عملا حذف شده اند . پس به این ترتیب باقی مانده چهار “نگرش” یا “طیف” از سه جناح : ۱- “راست معتدل” . ۲-“چپ معتدل” . ۳-“میانه روهای کارگزار” و ۴-“میانه روهای اعتدال گرا” : ۱- جناح “راست معتدل” : دچار تشتت و اختلاف در بین سران و رهبران خود است و با وجودیکه تظاهر میکنند که در خط رهبری هستند اما اصلا اینطور نیست و هر کجا که صلاحشان باشد به هر طریقی که خودشان مصلحت بدانند عمل و رفتار میکنند . رهبران و سران این جناح فعلا در مجلس و برخی پستهای دیگر حضور دارند که احتمالا بعد از همین انتخابات بتدریج مواضع کلیدی خود را از دست خواهند داد . ۲-“چپ های معتدل” : این گروه در ائتلاف با دو طیف دیگر یعنی : “میانه رو های کارگزار” و “میانه روهای اعتدال گرا” فعلا “دولت تشکیل داده اند” اما در اداره امور کشور بسیار ضعیف و ناتوان هستند (هرچند که تظاهر به “کفایت” و “قدرت” میکنند) اینها عملا در “مسئله هسته ای” نتوانستند قدرتمندانه عمل نمایند و توافقنامه ای که نهایتا به امضاء رسید بیشتر به “عهدنامه ترکمانچای” شباهت دارد !! و بسیاری از حقوق حقه ایران در آن لحاظ نشده و فی الواقع “نادیده گرفته شده است” . فعلا این سه جناح موئتلف از یک سو دلشان را به “فتح کرسیهای مجلس” خوش کرده اند ( بویژه جناح یا طیف : “میانه روهای کارگزار” به رهبری آقای هاشمی رفسنجانی که یکی-دو سال است با برنامه ریزی و مهره چینی مجلس را هدف قرار داده اند) و طیف یا جناح “میانه روهای اعتدال گرا” به رهبری جناب آقای دکتر روحانی هم دلشان را به “حذف تحریمها” خوش کرده اند که بنظر اینجانب آن هم یک امید واهی است و نتیجه بخش نخواهد بود . به این ترتیب “رهبر عالم و فرزانه ایران” عملا یکه و تنها هستند (حداقل در بعد سیاسی و دیپلماسی) و ضرورت دارد ما مردم ایران با تشکیل یک “جبهه جدید” و متفاوت از جناحها و طیفهای فوق به منویات و نظرات ایشان بعنوان یک “فیلسوف سیاسی” جامه عمل بپوشانیم و اینجانب در صدد هستم تا بیاری حضرت حق و تحت توجهات حضرت ولیعصر(عج) این مهم را به سرانجام مطلوب برسانم . همچنین امیدوارم بیاری حق تعالی از طرف همین “جبهه جدید” در سال ۱۳۹۶ کاندیدای ریاست جمهوری کشور بشوم . انشاالله . ارادتمند همه شما : دکترسیدمحمدعلی بتولی .

  3. سیدمحمدعلی بتولی گفت:

    رهبر انقلاب در دیدار با ائمه جمعه کشور گفت ” بعضی ها خوششان می آید و عادت دارند که از نزدیکی انتخابات دائم بدمند بر کوس نامطمئن بودن انتخابات. این خیلی عادت و مرض بدی است.”
    ائمه جمعه سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
    حضرت آیت الله خامنه‌ای در این دیدار تاکید کردند: انتخابات نعمتی بزرگ و از برکات نگاه روشن و عمیق امام بزرگوار است، انتخابات را خراب نباید کرد، بعضی ها خوششان می آید و عادت دارند که از نزدیکی انتخابات دائم بدمند بر کوس نامطمئن بودن انتخابات. این خیلی عادت و مرض بدی است، انتخابات، انتخابات سالمی است، از اول انقلاب تا به حال در انتخابات، تخلف سازمان یافته مطلقاً وجود نداشته و رفتار همه دولت‌ها رفتار مسئولانه بوده است.
    رهبر معظم انقلاب حق نامزد انتخابات را جزو حق الناس دانستند و گفتند: اگرآدم صالحی است او را رد نکنیم و اگر آدم ناصالحی است راهش ندهیم.
    ایشان با تاکید بر این که انتخابات درهمه دوره هاسالم بوده است، افزودند:تخلفات سازمان یافته که نتیجه انتخابات راتغییردهد درانتخابات ابدا وجود ندارد.