پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ , 19 September 2024

تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۹۴
ساعت انتشار : ۲:۳۵ ب.ظ
چاپ مطلب

منصور یوسفی نماینده اصلاح طلبان در حوزه تالش معرفی شد

دبیر حزب مردمسالاری گیلان نماینده اصلاح طلبان در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی را معرفی کرد.

کمال لشگری دبیر حزب مردمسالاری گیلان عصر امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ماسال، ضمن تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات اظهار داشت: حضور بیشتر مردم نشان دهنده مقبولیت و مشروعیت نظام است و این حضور حداکری عامل پایداری کشور و نشان دهنده مقبولیت و مشروعیت نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

وی افزود: در انتخابات پیش رو حضور و مشارکت مردم در انخابات بیشترین اهمیت را دارد و هر چه این حضور پر رنگ تر باشد به همان اندازه بر مقبولیت و مشروعیت نظام افزوده خواهد شد، اگر چه دشمنان در تلاش هستند این حضور را کم رنگ کنند اما مردم «نه» محکمی به معاندان و بدخواهوان نظام اسلامی خواهند گفت.

رییس ستاد انتخابات جزب مردمسالاری در استان و عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحت گیلان با بیان اهمیت حضور مردم در انتخابات در عرصه ملی و بی المللی گفت: مهم ترین جلوه این اهمیت نشان دادن وفارداری ملت به نظام اسلامی و نیز پاسخ محکم به تمام کسانی است که چشم طمع به کشور دارند خواهد بود.

لشگری با ذکر این نکته که چهاردهمین گنگره حزب مردمسالاری در هشتم بهمن ماه جاری در مجتمع آدینه تهران برگزار شد اظهار کرد: در این کنگره رویکرد حزب، حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن بود که این امر مقدمه ای برای حضور حماسی مردم در انتخابات هفتم اسفند خواهد شد و ما با این حضور حداکثری بار دیگر نشان خواهیم داد که پیرو آرمان های حضورت امام (ره) هستیم. ضمن اینکه سابقه رویکرد حزب مردمسالاری نشان دهنده آن است که در هیچ دوره ای انتخابات را تحریم نکرده و همیشه حضور حداکثری در صحنه داشته است.

عضو هیأت رییسه و عضو شورای سیاستگزاری جبهه اصلاحات گیلان با بیان اینکه این استان دارای ۲ میلیون ۴۸۰ هزار نفر جمعیت، دارای ۱۳ نماینده در مجلس شورای اسلامی است گفت: انتخابات دهمین دوره مجلس همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند ماه سال جاری برگزار می شود و ما در جبهه اصلاح طلبان بعد از ماهها بررسی و تبادل نظر در ستاد انتخابات حزب مردمسالاری در استان در آخرین جلسه به یک جمع بندی رسیدیم.

دبیر حزب مردمسالاری گیلان ادامه داد: این جلسه با حضور اعضای شورای اجرایی و دبیران شهرستان ها در روز یکشنبه ۲۴ بهمن ۹۴ از ساعت ۴ الی ۶ در دفتر حزب مردمسالاری برگزار شد و پس از پایان، به یک جمع کامل برای شهرستان ها رسیدیم و و یک لیست برای شهرستاهای نهایی شد و انشاء الله چهارشنبه همزمان با جلسه شورای سیاستگزاری لیست نامزدهای جبهه اصلاحات استان گیلان اعلام خواهد شد.

وی درباره نامزد اصلاح طلبان برای حوزه تالش نیز گفت: خروجی این جلسه با حضور دبیران سه شهرستان ماسال، رضوانشهر و تالش دکتر منصور یوسفی بود که با رأی قاطع اعضا انتخاب گردید.

لشگری در پایان ضمن دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات افزود: امیدواریم مردم با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رأی، برگ زرینی دیگر در تاریخ نظام مقدس رقم بزنند و حزب مردسالاری نیز براساس فرمایشان رهبر انقلاب تمام تلاش خود را در این راه انجام خواهد داد.

انتهای پیام/


12 ديدگاه

  1. حسین گفت:

    پس یوسفی چند ماه پیش درجلسه اصولگراها در رشت چکار می کرد؟

  2. ماسال گفت:

    توانتخابات ریس جمهورازقالیباف حمایت کرده

  3. حمزه گفت:

    شورای مشورتی خجالت! خجالت! البته از شما چنین چیزی چندان بعید نبود ولی آقای کواکبیان شما که همینجور در معرض اتهام نعلمیخاسیسم بودین حالا با این معامله حزب شما در تالش و معرفی دکتر یوسفی رییس ستاد قالیباف بعید نیست شما در انتخابات آتی ریاست جمهوری رییس ستاد جلیلی باشید!

  4. مهین حیرانی گفت:

    در اینکه جناب یوسفی یک شخصیت علمی و فرهیخته ای است هیچ شک و شبهه ای وجود ندارد اما دراینکه باصطلاح اصلاح طلبان برای حمایت از وی یک معامله بزرگ و چرب و نرم انجام داده اند تقریبا یقین کامل وجود دارد و درصورت انجام تمام وکمال این معامله شاهد مرگ زودهنگام سیاسی گروه تمامیت خواه مشورتی های بی مجوز خواهیم بود.

  5. اکبر رمضان پور گفت:

    اگه منهم توی معامله شریک کردین بیخیال میشم در غیر اینصورت بجان خودم تا آخر روز ۸ اسفند ول کن معامله نیستم تمام وقایع اتفاقیه این مدت را روزنامه خواهم کرد-فکر نکنید اگه بی محلی کنید من تمام میکنم- اوضاع خرابتر میشه!!! فعلا ۳۰ تا!!! نخندید چون فردا میشه ۴۰ تا !!! همینجور تصاعدی میره بالا!!!اسمش را هرچی میخواین بذارید– حق السکوت یا هر چیز دیگه— ماسال نیوز تو خودت میدونی حتی باندازه یک ریال قبولت ندارم وبرعکس– با انصاف کمکم کن حقما بگیرم-بمولا علی قسم طنز نمیگویم من از این چپی ها خیلی بیشتر از اینها طلبکارم -فرض کن من هم یه لبنانی یا یه فلسطینی یا یه سوری ویا یک بوسنیایی- من که جزو نه غزه – نه لبنانی ها نبودم -نا مرد من مسلمانم باور نمیکنی. <>.

  6. صرفا جهت خنده گفت:

    کلاسش تعطیل شد

    • نقی دولتی گفت:

      کدام کلاسش را میگی تعطیل شد؟ همون کلاس خیابان شهید شیرازی؟ جنب همون بانک در حال تعطیل شدن ؟ روبروی باشگاه بدنسازی؟!!!!!!!!! کی جرات داره کلاس شورای مشورتی را تعطیل کنه ؟ پس ما حا میان دولت چکاره ایم؟؟!!!!!

  7. صرفا جهت خنده گفت:

    نقی جان این مملکت صاحب داره با این القاب قرارنیست هرکسی که هر کار ی دلش میخواهد انجام دهد

  8. ماسالی گفت:

    … رو واقعا نوبره.این لشکری تا دیروز میگفت اگه یوسفی کوهساری رو رییس بکنه رسواش میکنم حالا بیانیه داده که یوسفی انتخاب منه

  9. حسن گفت:

    خانم حیرانی دقیقاحق باشماست.کلامعامله بوده .اماتواین معامله حسابی سر یوسفی کلاه رفته.خودشم خبردارنیست.اولین شرط اصلاح طلبان هم این بوده که کوهساری بشه رییس ستادش تو ماسال.نمیدونم اصلاحات وکوهساری چه ارتباطی باهم دارن؟

  10. شاندرمنی گفت:

    ماسالیهای عزیز ۵ دوره ما همراهتان بودیم وبی منت در رکاب کاندید ماسالی بودیم- امروز که محتاج توام –جای تو نباید خالی باشد. دستان پرمهرتان را بگرمی میفشاریم.

  11. عبدالله شعبانی گفت:

    پیشاپیش موفقیت آقای دکتر منصور یوسفی رابه ایشان وخانواده محترمشان تبریک میگویم
    همسایه سابق شما شعبانی