جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ , 20 September 2024

تاریخ انتشار : ۲۰ فروردین ۹۵
ساعت انتشار : ۱۱:۲۴ ق.ظ
چاپ مطلب

معرفی یک مارک معتبر ایرانی در لوازم رایانه ای

جعل، کپی و شبیه سازی محصولات این شرکت ایرانی در چین و امارات عربی برای اولین بار در تاریخ صنعت کشور شاهدی بر کیفیت بالا و محبوبیت محصولات آن است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال، کانال تلگرامی ساخت ایران در پست جدید خود یک مارک بسیار معتبر ایرانی در لوزام رایانه ای را معرفی کرده است که هم اکنون علاوه بر بازار داخلی کشور، صادراتی خوبی هم دارد:

نام «میکرولب» را حتما تا حالا شنیده اید. برندی مطمئن و قدیمی و البته ایرانی در حوزه تجهیزات رایانه ای.
برند «میکرولب» تولید شرکت بیت‌پرداز است.
بیت پرداز در سال ۱۳۶۸ در تهران تاسیس گردید و شالوده فعالیت خویش در عرصه الکترونیک ، مخابرات و رایانه بنا گذاشت.
شرکت بیت پرداز را می‌توان در ردیف اولین صادرکنندگان محصولات رایانه ای ، صوتی و تصویری کشور قرارداده و علامت های ثبت شده تجاری microlab و علامت ثبت شده پشتیبانی Probit را هم ردیف نام های معتبر داخلی وخارجی قرارداد .
جعل، کپی و شبیه سازی محصولات شرکت بیت پرداز در چین و امارات عربی برای اولین بار در تاریخ صنعت کشور شاهدی بر کیفیت بالا و محبوبیت محصولات microlab با پشتیبانی probit است .
شرکت از سال ۱۳۶۸ پروژه تولید اولین سلول فشار خود جبرانی را با مشارکت مرکز تحقیقات دانشگاه علم و صنعت شروع و در سال ۱۳۷۴ کشور عزیزمان را در ردیف هشتمین کشور دارنده تکنولوژی مذکور قرارداد
بیت پرداز اولین صادر کننده ملزومات صوتی و تصویری و رایانه ای درکشور و اولین واحد تولیدی مونیتورهای حرفه ای CTX در منطقه آسیا  است.

photo_2016-04-08_11-21-34

«میکرولب» برند ایرانی اسپیکر (بلندگو) و تجهیزات جانبی رایانه؛ با افتخار ساخت ایران

photo_2016-04-08_11-22-00

کارکنان شرکت میکرولب

پس ای ایرانی!
ایرانی بخر…

🎯@IRAN_MADE

انتهای پیام/