جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ , 20 September 2024

تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۹۵
ساعت انتشار : ۲:۲۶ ب.ظ
چاپ مطلب

شهادت “قدرت عبدیانی” تأیید شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال  به نقل آسوبان، محمدمراد قبادی، باجناق “قدرت عبدیانی” از مدافعان حرم اهل شهرستان کوهدشت با اعلام خبر شهادت این مدافع حرم گفت: این شهید از مدافعان حرم در سوریه بود که در مبارزه با گروه‌های تکفیری داعش به جمع شهدای مدافع حرم پیوست. وی با بیان اینکه اهدای اولین شهید مدافع […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال  به نقل آسوبان، محمدمراد قبادی، باجناق “قدرت عبدیانی” از مدافعان حرم اهل شهرستان کوهدشت با اعلام خبر شهادت این مدافع حرم گفت: این شهید از مدافعان حرم در سوریه بود که در مبارزه با گروه‌های تکفیری داعش به جمع شهدای مدافع حرم پیوست.

وی با بیان اینکه اهدای اولین شهید مدافع حرم شهرستان کوهدشت، بار دیگر افتخاری ستودنی را برای مردم این منطقه رقم زد؛ اظهار کرد: شهید قدرت عبدیانی، در سوریه مسئولیت ادوات سنیگن و آموزش را برعهده داشت.

شهید مدافع حرم کوهدشت

قبادی با تأکید بر گمنامی رزم این شهید بیان داشت: شهید مدافع حرم شهرستان کوهدشت از اولین نیروهای اعزامی به سوریه برای دفاع از حرمین معصومین بود.

وی با بیان نحوه ی شهادت مدافع حرم (قدرت عبدیانی) تصریح کرد: پس از تأیید شهادت قدرت عبدیانی، از همرزمان این شهید مدافع حرم، خبر شهادت این شهید مدافع حرم را به خانواده‌اش اعلام کردند.

شهید مدافع حرم کوهدشت

باجناق این شهید مدافع حرم با اشاره به تشییع پیکر پاک این شهید والامقام بیان کرد: زمان دقیق وداع و تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم قدرت عبدیانی متعاقباً اعلام خواهد شد.

شهید قدرت عبدیانی، متأهل و متولد منطقه چهارراه سادات کوهدشت بود که از وی یک فرزند به نام امیرمهدی به یادگار مانده است.

گفتنی است همسر شهید مدافع حرم قدرت عبدیانی، خواهر دو شهید “سعادت و احمد قبادی” از شهدای کوهدشت می باشد.

انتهای پیام/