جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ , 20 September 2024

تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۹۵
ساعت انتشار : ۴:۲۶ ق.ظ
چاپ مطلب
در استقبال از کمپین انتشار فیش‌های حقوقی

حمید رسایی فیش حقوقی‌اش را منتشر کرد

امروز برای به چالش کشیدن حقوق‌های نجومی و چند ده میلیونی برخی مدیران، کمپین چالش فیش‌های حقوقی را در فضای مجازی دیدم. در استقبال از آن، آخرین فیش حقوقی‌ام در مجلس را با توضیحی از سابقه موضوع حقوق مادام‌العمر منتشر کردم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال، حمید رسایی در آخرین پست اینستاگرامی‌اش به پویش انتشار فیش های حقوقی که اخیرا توسط روزنامه اصلاحطلب قانون مطرح شده بود اشاره کرده و ضمن انتشار تصویری از آخرین فیش حقوقی‌اش، نوشت:

“امروز برای به چالش کشیدن حقوق‌های نجومی و چند ده میلیونی برخی مدیران، کمپین چالش فیش‌های حقوقی را در فضای مجازی دیدم. در استقبال از آن، آخرین فیش حقوقی‌ام در مجلس را با توضیحی از سابقه موضوع حقوق مادام‌العمر منتشر کردم.

فیش رسایی

در مجلس هشتم وقتی متوجه شدم که طبق تبصره ۳ ماده ۷۱ قانون مدیریت خدمات کشوری، مسئولین کشور بعد از اتمام دوره مسئولیتشان، ۸۰ درصد حقوق دوره مسئولیت را می‌گیرند، طرحی را به صحن علنی بردم که با امضای برخی همکاران در صحن مطرح شد و با رای مجلس هشتم این تبصره از قانون حذف شد.

فیلم صحبتهای آن روز در كانالم قرار داده شده ببینید.

امام خمینی:
روزی که باید فاتحه کشور را خواند آن روزی که دولت ما توجه به کاخ پیدا کرد، آن روز است که باید ما فاتحه دولت و ملت را بخوانیم. آن روزی که رئیس جمهور ما خدای نخواسته، از آن خوی کوخ نشینی بیرون برود و به کاخ نشینی توجه بکند، آن روز است که انحطاط برای خود و برای کسانی که با او تماس دارند پیدا می‌شود. آن روزی که مجلسیان خوی کاخ نشینی پیدا کنند خدای نخواسته، و از این خوی ارزنده کوخ نشینی بیرون بروند، آن روز است که ما برای این کشور باید فاتحه بخوانیم!
صحیفه امام ج ۱۷ ص ۳۷۶ ”

انتهای پیام /


4 ديدگاه

  1. شفاف گفت:

    رسايي با اين كارش ثابت كرد كه ثروت ميلياردي اش از راه حقوق حلال نبوده
    با اين فيش حقوقي كه نمي شود اون همه ثروت جمع كرد.
    واقعاً شوراي نگهبان يك چيزي ميدونست كه رد صلاحيتش كرد.
    از اين تندرو و افراطي ها هيچ چيزي بعيد نيست!

  2. […] حمید رسایی فیش حقوقی‌اش را منتشر کرد – پایگاه خبری &#… […]

  3. آزاده گفت:

    چرا آقاي رسايي تصوير فيش حقوقي خودش رو با سانسور ارائه كرده؟ قسمت كسورات و جمع پرداختي ها رو حذف كرده اما با جمع ريز پرداختي هاي فيش حقوقي مشخص ميشه كه مجموع حقوق ايشان قريب به ۱۰ ميليون تومانه و به احتمال زياد اقساط وام هاي دريافتي يا غيره از حقوق ايشون كسر ميشه كه به ۴ ميليون و ششصد هزار تومان رسيده.

  4. کوروش گفت:

    خلاصه نفهیدیم حق با کیه ؟ وکی راست میگه ؟