جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ , 20 September 2024

تاریخ انتشار : ۰۱ تیر ۹۵
ساعت انتشار : ۱۰:۴۴ ب.ظ
چاپ مطلب
مسئول بسیج دانشجویی پیام نور رشت:

استاندار فیش‌ حقوقی خود و مدیرانش را منتشر نماید

استاندارگیلان دریافتی های خود و سایر مدیران استان و سایراطلاعاتی که دانستن آن حق مردم و احقاق حقوق شهروندی است را جهت شفاف سازی اذهان و افکار عمومی منتشر نماید تا مردم بدانند که این گونه تخلفات شامل حال سایر مسئولین و به ویژه مدیران استان گیلان نمی شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال، به نقل از پیک دانشجو سلمان رجبی مسئول بسیج دانشجویی پیام نور رشت در گفتگو با خبرنگار ما گفت: متاسفانه این روزها در حالی که یکی از دغدغه های مهم کشور و مسئولان نظام بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت مردم و همچنین شرایط اقتصادی کشور است ما شاهد فیش دریافت های نجومی و ناعادلانه برخی از مدیران هستیم که به هیچ وجه قابل توجیه وعقلانی نیست. مسئولانی با این فیش های حقوقی دریافتی نجومی نه تنها مایه ناامیدی و  سرخوردگی درجامعه بلکه نمک روی زخم مردم هستند.

وی گفت: این گونه تخلفات اصلا برای مردمی که در این شرایط سخت اقتصادی به سر میبرند و جوانانی که با بیکاری و کمبود شغل مناسب دست وپنجه نرم میکنند قابل هضم نیست.
مسئولین ذیربط باید در پیگیری های خود دراین زمینه مصمم تر وجدی تر اقدام کنند و عوامل دخیل در صورت گرفتن چنین تخلفات آشکاری را  به مردم معرفی وبا آنها برخورد قاطع کنند.مسئولان باید بدانند که مردم این گونه بی عدالتی هارا تحمل نمی کنند.

رجبی در ادامه اضافه کرد: مطالبه ما به عنوان فعالان عرصه دانشجویی و کسانی که دغدغه مشکلات اقتصادی جامعه و کشور رادارند از مسئولان٬ بویژه استاندار محترم گیلان در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات (مشخصا ماده ۱۰ این قانون ذیل بند یک فصل سوم) که درگذشته قانون آن درمجلس وآیین نامه اجرایی آنهم درهیئت دولت به تصویب رسیده این است که علاوه برنظارت بیشتر٬ دریافتی های خود و سایر  مدیران استان و سایراطلاعاتی که دانستن آن حق مردم و احقاق حقوق شهروندی است را جهت شفاف سازی اذهان و افکار عمومی منتشر و در سامانه جامع کارکنان دولت در دسترس عمومی مردم قرار دهند تا مردم بدانند که این گونه تخلفات شامل حال سایر مسئولین و به ویژه مدیران استان گیلان نمیشود و مسئولین شرایط سخت معیشتی مردم را درک  میکنند و به فکر بهبود این شرایط هستند.
درهرصورت در رابطه با این بی عدالتی ها و تخلف های آشکار رخ داده منتظر برخورد قاطع دولت و نهادهای نظارتی و برگشت حقوق های به ناحق گرفته شده توسط برخی مدیران به بیت المال  هستیم تا ان شاالله این پدیده ی شوم دریافت های نجومی دربین جامعه ما ریشه کن شود و دیگرشاهد این گونه تخلفات و ناعدالتی ها نباشیم.

انتهای پیام /


2 ديدگاه

  1. ا.م گفت:

    داداش بجای این حرفا بشین درستو بخون یه وقت مشروط نشی
    ایام امتحاناته شما هم معدل خودتو اعلام کن

  2. ولی گفت:

    عزیزم فکرت راحت باشد در وزارت کشور از حقوق بالا خبری نیست مگر خدای ناکرده دست کججج باشی .