پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ , 19 September 2024

تاریخ انتشار : ۱۳ تیر ۹۵
ساعت انتشار : ۱:۱۹ ب.ظ
چاپ مطلب
استاندار گیلان:

اگر مدافعان‌حرم نبودند باید در داخل بادشمن‌می‌جنگیدیم

استاندار گیلان در در نشست صمیمی با خانوده شهدای مدافع حرم استان گفت: اگر این شهدا در خارج از مرزها به عملیات مستشاری نمی پرداختند باید در داخل ایران با دشمنان مقابله می کردیم.

به گزارش ماسال نیوز، به نقل از  ۸دی، محمدعلی نجفی در این مراسم که در بندر انزلی برگزار شد با اشاره اینکه شهدای مدافع حرم در غربت به شهادت رسیدند تا جلوی نفوذ تروریستها و جریان تکفیری را به داخل کشور بگیرند افزود: دشمن هدف خود را بر ایجاد تزلزل در ایران اسلامی با نفوذ در آن قرار داده اما شهدای حرم، در جهت دفاع از میهن و درمقابل تعرض دشمنان اسلام ایستادگی کردند.

وی افزود: اگر این شهدا در خارج از مرزها به عملیات مستشاری نمی پرداختند باید در داخل ایران با  دشمنان مقابله می کردیم.

استاندار گیلان گفت: شهدای مدافع حرم پرورش یافتگان مکتب انقلاب اسلامی و از جوانان انقلابی و برومند ما هستند.

نماینده‌ی عالی دولت در گیلان رسالت خانواده های شهدا را در جهت تحقق اهداف آنها سنگین توصیف و بیان کرد: خانواده های معظم شهدا زینب وار رسالت ترویج آرمانهای این عزیزان را بر عهده دارند.

وی با اشاره به وضع حساس موجود کشور و انواع تهاجم های فرهنگی و نرم افزاری تصریح کرد: با توجه به هجمه های فرهنگی دشمنان اسلام ، باید با حضور فعال و تلاش مضاعف درعرصه های مختلف و با زیرکی حافظ آن باشیم.

استاندار گیلان با تاکید براینکه برخورد قهری در مقابله با تهاجم فرهنگی کارساز نیست، گفت: باید هدایت جوانان را در صدر کارها قرار داده و نگذاریم خانواده ها درمعرض خطر قرار گیرند.

وی توجه به جوانان را از برنامه های اصلی دولت دانست و افزود: حل مشکلات خانواده ها و مسائل مربوط به جوانان و نوجوانان و تلاش در راستای فراهم سازی زمینه های اشتغال درسرلوحه برنامه های دولت تدبیر و امید قرار دارد.

نجفی با بیان اینکه توفیقات حاصل شده توسط دولت به معنای رفع همه مشکلات نیست ، تاکید کرد: بیشترین مشکل خانواده ها علاوه بر مشکلات اقتصادی و معیشتی ، درحال حاضر موضوعات فرهنگی است.

استاندار گیلان تصریح کرد: بخش های مختلف در راستای رفع مشکلات خانواده ها در همه زمینه ها حضور جدی تری داشته باشند.

در این مراسم از ۱۵ خانواده‌ی شهید مدافع حرم ، ۱۰ خانواده‌ی تنها فرزند شهید و خانواده‌ی شهیدان کریمبخش به عنوان خانواده دارای سه شهید تجلیل شد.

انتهای پیام /