جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ , 20 September 2024

تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۹۵
ساعت انتشار : ۶:۰۰ ق.ظ
چاپ مطلب
در پی اعلام اختصاص منطقه آلوده به روستای بنه سرا، منتشر شد؛

جوابیه دهیار بنه‌سرا در خصوص توضیحات شهردار شاندرمن

در پی پاسخ شهردار شاندرمن در خصوص انباشت زباله در انتهای بلوار شهید عبدی، دهیار بنه سرا در این خصوص جوابیه ای به ماسال نیوز ارسال کرد.

به گزارش ماسال نیوز، در پی درج خبری تحت عنوان «انباشت زباله در کنار خیابان» در این پایگاه خبری، شهردار شاندرمن طی جوابیه‌ای منطقه مذکور را خارج از حوزه شهری و دهیاری بنه سرا را مسئول رسیدگی به موضوع دانست.

فرهاد کوهساری دهیار بنه سرا در این خصوص جوابیه ای به این پایگاه خبری ارسال نموده است که عینا منتشر می شود:

با سلام و احترام

عطف به انتشار جوابیه شهرداری بازار جمعه شاندرمن(موضوع نامه شماره ۲۰۸۷/۹۵/۷ مورخ ۰۵/۵/۹۵ ) در خصوص انباشت زباله در کنار جاده واقع در انتهای بلوار شهید عبدی و اینکه محل فوق الذکر در حوزه روستای بنه سرا بوده و دهیاری می بایست نسبت به مدیریت و جمع آوری زباله اقدام نماید، به استحضار مردم شریف شاندرمن و حومه می رساند:

پس از انتشار مطلب فوق در آن سایت و ادعای شهردار مذکور، دهیاری روستای بنه سرا نسبت به تهیه گزارش و بررسی موضوع نموده که ما حصل بررسی ها به شرح ذیل ایفاد می گردد:

۱-شهرداری و شورای اسلامی بازار جمعه شاندرمن در مکان مورد نظر و حتی بعد از آن، مبادرت به نصب تابلو، نامگذاری خیابان ها و کوچه ها نموده و به استناد بند ۲۴ ماده ۷۱  قانون تشکیلات ، وظایف و انتخابات شورای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران «نامگذاری معابر، میادین، خیابان ها، کوچه و کوی در حوزه شهری و همچنین تغییر نام آنها توسط شورای شهر انجام خواهد گرفت و این موضوع دربند ب ماده ۷ دستور العمل اجرایی آیین نامه نظارت بر نامگذاری شهرها، خیابان‌ها، اماکن و …  مصوب جلسه شماره ۴۶۶ مورخ ۲۰/۰۶/۸۶ شورای فرهنگ عمومی»  مورد تائید قرار گرفته و به استناد ماده ۱۱ دستورالعمل مذکور اجرای این امر ( دستورالعمل) برای کلیه مراجع نامگذاری و دستگاهای اجرایی کشور لازم الاجرا است.

سوال : حال اگر مکان مورد نظر در حوزه شهری شهر شاندرمن نمی باشد چرا بر خلاف قوانین و مقررات، شهرداری اقدام به نصب تابلو و نامگذاری معابر، خیابان ها و کوچه ها در مکان مورد نظر و بعد از آن نموده است.

۲- کد پستی و پلاک های روستا و شهر بعنوان یکی از ضروری ترین اجزای مبلمان روستایی و شهری است که پس از اجرا بر اساس استانداردهای موجود می تواند مزایا و قابلیت های زیادی داشته باشد از جمله رفع مشکل آدرس دهی، کاهش مدت زمان سیر و توزیع مرسولات پستی، تولید نقشه محدودیت های پستی برای استفاده در عملیات پستی و کسب در آمد با استخراج و فروش اطلاعات آماری به سازمان های متقاضی در دسته بندی های جغرافیایی – پستی.

سوال: اگر مکان مورد نظر در حوزه شهری بازار جمعه نمی باشد و با توجه به اهمیت بسیار بالای کدینگ پستی، چرا شهرداری اقدام به نصب پلاک های پستی در اماکن تجاری و مسکونی حول مکان مورد نظر و بعد از آن نموده است ؟!!! آیا این موضوع باعث بروز مشکلات برای مردم و شرکت های خدماتی نمی شود ؟!!!

۳-مکان مورد نظر در حوزه استحفاظی (ابلاغی به این دهیاری) نبوده و هیچ گونه مکاتبه ای هم در این خصوص با دهیاری صورت نگرفته است.

علی ایحال این دهیاری آمادگی دارد در صورت تعیین محدوده و ابلاغ بخشداری شاندرمن اقدام لازم را در این زمینه معمول دارد.

فرهاد کوهساری دهیار  بنه سرا

 

گفتنی است پس از توضیحات دهیاری بنه سرا، خبرنگار ماسال نیوز جهت بررسی صحت و سقم مساله در محل حاضر شد.

بر این اساس مشاهده شد تابلوی کوچه گلستان ۲ که دقیقا چند متر بعد از مکان انباشت زباله قرار دارد با آرم شهرداری شاندرمن نصب شده است.

انباشت-زباله-شاندرمن-بنه-سرا-

انباشت-زباله-شاندرمن-بنه-سرا

همچنین روی درب اولین خانه مسکونی پس از مکان مذکور کد پستی شهرداری شاندرمن نصب شده است.

انباشت-زباله-شاندرمن-بنه-سرا3-

انباشت-زباله-شاندرمن-بنه-سرا-2

انتهای پیام /


10 ديدگاه

  1. ولی گفت:

    شورای شهر خداحافظتون

  2. سیسی گفت:

    برااااامه چه سوتی داده شهرداری شاندرمن
    من برم در افق محو شم

  3. صرفا جهت خنده گفت:

    جینگه جینگه دعوا دعوا===دهیار بگری شهردارینه دعوا

  4. سعید گفت:

    وقتی موضوع بایکی از اعضای شورای شهر مطرح شد با حضور چند مهندس،قول یک جلسه با حضور تمام مهندسین شاندرمن و شوراهای شهر داده شد که متأسفانه بابیکفایتی شورای شهر و از آنجایی که همشون باهم هماهنگ بودن این جلسهبنابه دلایل نامعلوم لغو شد

  5. م گفت:

    سلام اعضای محترم شورای شهر لطفا پاسخگوی مهندسین شاندرمن باشید جلسه چی شد؟؟؟
    این جلسه نزاشتن شما پاشنه آشیلی خواهد بود برای شما

  6. شهروند گفت:

    نگران نباشین این اقایان چندماه بیشترنیستن

  7. شهردار تهران گفت:

    مرسی فرهاد کوهساری

  8. ممد گفت:

    یاد اون اون نامه شون میوفتم نوشته بودن گاویون
    گابیونو نوشته بودن گاویون
    جالب اینجاست همه هم زیرش امضا زده بودن

  9. yyy گفت:

    تک رای فرهاد کوهساری دمت گرن نازه قلمت
    کولاک کردی دهیار

  10. […] انتهای بلوار عبدی  و   توضیحات شهردار شاندرمن   و   جوابیه دهیار بنه سرا به توضیحات ایشان، مجددا نظام عبدالحسین زاده شهردار […]