پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ , 19 September 2024

تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۹۵
ساعت انتشار : ۲:۱۵ ب.ظ
چاپ مطلب
راه هایی که نرفته ایم؛

پوشک کودکان با اشتغال جوانان چه ارتباطی دارد؟!

تحقیقات میدانی نشان می دهد که هر کودک بطور میانگین روزانه 4 عدد پوشک به قیمت تقریبی 600 تومان استفاده می کند. بر اساس آمار، جمعیت کودکان زیر 2 سال حدود «دو میلیون و هشتصد هزار» کودک می باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال، به نقل از هفته نامه استانی راه ۵۷، تحقیقات میدانی نشان می دهد که هر کودک بطور میانگین روزانه ۴ عدد پوشک به قیمت تقریبی ۶۰۰ تومان استفاده می کند. بر اساس آمار، جمعیت کودکان زیر ۲ سال حدود «دو میلیون و هشتصد هزار» کودک می باشد.
اگر به ازای هر ششصد تومان تنها ۱۰۰ تومان سود عاید شرکت ها و از این ۱۰۰ تومان تنها ۲۵ تومان به جیب کارگر ایرانی برود، نتیجه‌ی باور کردنی با یک ضرب و تقسیم ساده می‌شود: حقوق تقریبی ۸۵۰۰ کارگر ایرانی با حقوق ماهیانه ۱ میلیون تومان!
یعنی با خرید پوشک ایرانی می توان برای حداقل ۸۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرد.
بعضی از شرکت های خوب ایرانی بر اساس تحقیقات میدانی پرمیس، مای بی بی، پنبه ریز، بارلی، نارسیس، تاتی و طوبی، مولفیکس، مرسی و … می باشد.

انتهای پیام /


يک ديدگاه

  1. ولی گفت:

    چرا برای اطبای سرطان شناس شغل ایجاد می کند چون خیلی از پوشک ها استاندارد نیستندبعد خدای نا کرده بیمار می شوند اطبا باید زحمت درمان آن ها را بکشند ولی امید وارم از حق درگاه چنین اتفاقی برای هیچ دلبندی اتفاق نیفتد