چهارشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۳ , 23 October 2024

تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۹۵
ساعت انتشار : ۹:۳۳ ق.ظ
چاپ مطلب
فرماندار ماسال:

در قالب زبان و الفاظ نمی توانیم دین خود را به آزادگان ادا نماییم

محمود قاسم نژاد با قاصر دانستن زبان و کلمات در تشریح اوج ایثار آزادگان و قدردانی از آنها تاکید کرد: باید فضای مناسب جهت بازگو کردن فداکاری ها و سختی هایی که آزادگان متحمل شده اند را فراهم آوریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال، محمود قاسم نژاد در جلسه ی ستاد بزرگداشت روز آزادگان شهرستان ماسال با بیان اینکه الفاظ و کلمات ظرفیت قدردانی از کسانی که ماه ها و سالها از بهترین دوران عمر خود را در زندان های رژیم بعث سپری کرده اند را ندارد، افزود: این عزیزان انواع و اقسام شکنجه های جسمی و روحی را در راه حفظ آرمان ها و ارزشها والای انقلاب اسلامی تحمل نموده اند و ما باید  برای همیشه قدردان ایثار و فداکاری آنان باشیم.

وی با اشاره به  جذب و استخدام همه ی آزادگان در سالهای ابتدایی بعد از دفاع مقدس، خاطر نشان کرد: این اقدام نظام جمهوری اسلامی علی رغم همه ی محدودیت هایی که با آن روبرو است حکایت از همت عالی مسئولان در قدردانی از آزادگان دارد که البته این اقدام در مقابل ایثار این عزیزان همچنان اندک است.

فرماندار ماسال با تاکید بر لزوم تجلیل از مقام والای آزادگان متناسب با شان آنها، اظهار داشت: آزادگان در دوران اسارت خویش در مواجهه با بعثی ها، با وجود همه ی شکنجه ها و مرارت ها، اهداف، آرمان ها و برنامه های انقلاب اسلامی را دنبال کردند که گویای اوج ارادت و  اعتقاد آنان در قبال آرمان ها و راه والای امام و انقلاب است.

قاسم نژاد ادامه داد: بسیاری از آزادگان با از خودگذشتگی خود را سپر بلای دیگر هم بندی های خود می کردند تا آنجا که حتی بعثی ها نیز تحت تاثیر رفتار بزرگوارانه ی  این عزیزان قرار می گرفتند.

وی با بیان اینکه آزادگان حتی در زمان اسارت خویش از فرصت پیش آمده به خوبی در جهت ترویج آرمان های انقلاب و رشد آن بهره  می گرفتند، تصریح داشت: امروز ما نیزبه عنوان مسئولین نظام اسلامی وظیفه داریم با فراهم آوردن فضای مناسب و بازگو کردن ایثار و فداکاری این عزیزان، شرایط لازم برای انتقال  آرمان ها و ارزشهای انقلاب اسلامی به جوانان و نوجوانان را  مهیا نماییم.

انتهای پیام /


يک ديدگاه

  1. ماسال گفت:

    سلام آقای فرماندار : اگر میخواهی دین خود را به آزادگان اداء بکنی مقداری ؟؟؟//// و شهری که در آن فرمانداری با وجود سپاه و بسیج ونیروی انتظامی و اداره اطلاعات مردم فهیم و به قول امام جمعه مردم ولایت مدار چطور اینهمه دوزدی و سرقت وجود دارد چقدر برای برای اینکار وقت گذاشته ای آیا رفتن شما با مسئولین به ییلاق واجب است یا پیگیری اموال مسروقه ؟ مال باخته ها در راروهای پاسگاه و دادگاه سرگردانند ، مسئولین ییلاق کیف میکنند ، خدایا تو را به حق امام حسین (ع) به فریاد این مردم برس خدایا اینهمه جوان برای آرامش وآسایش مردم رفتند شهید شدند و این امنیت را به ارمقان آوردند ، خدایا یک نارنجک در این مملکت پیدا نمیشود چطور با وجود اینهمه نیروی امنییتی اینهمه دوزد پیدا میشود (ماشین دوزد ، موتور دوزد ، گاو دوزد ، گوسفند دوزد ، پنیر دوزد ، طلا دوزد ، بز دوزد ، برنج دوزد ، مرغ و خروس دوزد ، اردک و غاز دوزد ، دوچرخه دوزد ،کفش دوزد ، و الی آخر ……. ) مسئولین امنیتی و حافظین اموال مردم کجائید ؟ به کجا پنا ببریم ؟ ای امام زمان(عج) به فریاد این مردم برس ، ای شهداء به فریاد این مردم برسید ، ای پیشکسوتان سپاه ای جانبازان جنگ تحمیلی به فریاد این مردم برسید : این دوزدها چرا در حاشیه امن هستند ؟؟؟؟