پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ , 19 September 2024

تاریخ انتشار : ۱۵ شهریور ۹۵
ساعت انتشار : ۷:۴۴ ق.ظ
چاپ مطلب
علی‌رغم پیگیری‌های مکرر؛

تیر برقی که اداره برق از جمع آوری‌اش عاجز است + عکس

علی رغم پیگیری های متعدد، اداره برق شهرستان از جمع آوری تیر برق منهدم شده در ورودی کوچه شقایق یک شاندرمن عاجز است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال، علی رغم پیگیری های متعدد، اداره برق شهرستان از جمع آوری تیر برق منهدم شده در ورودی کوچه شقایق یک شاندرمن عاجز است.

پیش از این خبری در این خصوص تحت عنوان «تیر برق خطر آفرینی که جمع آوری نمی‌شود» در این پایگاه خبری منتشر شده بود.

همچنین یکی از اعضای شورای شهر شاندرمن ضمن مراجعه حضوری به اداره برق نسبت به رهاسازی این تیر برق منهدم شده و خطر ساز اعتراض نموده بود.

تیر برق منهدم شده 3

در آخرین مورد از پیگیری ها، خبرنگار ماسال نیوز طی تماس تلفنی با این اداره از علت عدم پیگیری این موضوع جویا شد که مجددا قول جمع آوری تیر داده شد. اما همچنان مشکل رفع نشده است.

نتیجه ای که از این پیگیری ها می توان گرفت آن است که ظاهرا حل مشکلی به این سادگی که ممکن است خطرات احتمالی بزرگ و غیر قابل پیش بینی ای برای اهالی ایجاد کند، از مسئولین مربوطه ساخته نیست.

انتهای پیام /

 


4 ديدگاه

  1. شاندرمنی گفت:

    کارهای مهمتری مثل قطع کردن انشعاب مردم بخاطر ۵۰۰۰ تومن دارند واسه همین نمیرسن

  2. rahim sterling گفت:

    دم مسئولان گرم كه انقدر به فكر شاندرمنن

  3. کوروش گفت:

    آن طوری که در عکس پیداست جمع کردن آن کاری ندارد همان عضو محترم شورا وقتی که برای رفتن به اداره برق گذاشت همان اندازه یا کمتر بامسوول خدمات شهری شهرداری هماهنگ می کرد و با یک جوشکار هماهنگی می کرد ودستگاه فرز را می بردند وچند دقیقه از یک همسایه برق می گرفتند وچند شاخه میل گرد را برش می دادند بهتر نبود ؟ مساله ایی به این کوچکی را کوه قاف نسازید . اصلا این مطلب ارزشی دارد؟مطمئنااداره برق ممانعت نمی کرد و تشکر هم می کرد . فوقش این بود که طلب چند قطعه میل گرد داخل پایه را می کرد . رییس یک اداره با یک شهردار در یک شهرستان بخاطر یک چیزبسیار ریز در مقابل هم نمی مانند برای هردوی آنها کسر شأن است .