یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ , 08 September 2024

تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۹۵
ساعت انتشار : ۱۰:۴۲ ق.ظ
چاپ مطلب
علی رغم استعفای یکی از اعضای شورای اسلامی؛

حکم عضو جدید شورای اسلامی روستای کوره‌جان ابلاغ نشده است

علی رغم استعفای یکی از اعضای سه نفره شورای اسلامی روستای کوره جان، حکم عضو علی البدل جهت عضویت در شورا از سوی بخشداری ابلاغ نشده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال، علی رغم گذشت مدتها از استعفای رسمی یکی از اعضای شورای اسلامی روستای کوره جان شاندرمن، ابلاغ حکم جدید برای عضو علی البدل از سوی بخشداری شاندرمن صورت نگرفته است.

سهراب رحمتی عضو مستعفی شورای اسلامی روستای کوره جان که ظاهرا اعتراضاتی نسبت به نحوه مدیریت دهیاری و شورا داشته است، پس از طرح استعفا در شورا،  25 مهر ماه سال جاری نامه رسمی استعفای خود را تسلیم بخشداری کرده است.

جبار نوروزی عضو علی البدل شورای اسلامی کوره جان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ماسال با بیان اینکه هیچ گونه ابلاغی مبنی بر شروع به کار به عنوان عضو اصلی دریافت نکرده  است گفت: بخشداری باید با استعفای یکی از اعضای شورا، به عضو علی البدل برای شروع کار ابلاغ کند اما متأسفانه این کار تاکنون صورت نگرفته است. من بعید می دانم که بخشدار محترم بر خلاف قانون عمل کنند. اما به هر حال این بین اتفاقاتی است که مانع شده است.

یک منبع آگاه در خصوص استعفای رحمتی از عضویت در شورای اسلامی روستای کوره جان به خبرنگار ماسال نیوز گفت: رحمتی مدتهاست که از عضویت کناره گیری کرده و این موضوع را در جلسات شورا هم مطرح کرده حالا اینکه چرا به موضوع استعفا در جلسات شورا به صورت رسمی رسیدگی نشده نامعلوم است. مردمی که به این عضو شورا مراجعه می کنند می گویند وی از استعفای خود خبر داده و طبیعتا مسئولیتی را متوجه خود نمی داند. باید این موضوع از سوی بخشداری مدیریت شود.

انتهای پیام /


6 ديدگاه

  1. lماسالی گفت:

    سلام بر برادر نوروزی  شما از کجا مطمئنی که آقای رحمتی استعفا داده ؟. تازه بر فرض که استعفا داده باشه این بخشدار بخش هست که باید استعفا رو قبول بکنه برای اینکه خودت رو بکشی بالا نباید به چنین خبرسازی متوسل بشی اخوی . .

    • هرکس گفت:

      سلام آقای صادقی;لطفا قوانین داخلی شورا را مطالعه کنید.داشتن حداقل اطلاعات برای ورود به مسائل سیاسی ضروریه.

    • هرکس گفت:

      ضمنا ماسال نیوز برای درج این خبر بدون مستندات اقدام نکرده.باتوجه به تجربه  این پایگاه خبری اسناد مربوط به مصاحبه با عضو مستعفی در بایگانی ماسال نیوز موجود هست.یک نفر تصمیم گرفته به خلق خدا خدمت نکنه شماچرا میخوای به زور سرنیزه اونو بعنوان شورا حفظ کنی اخوی!منافعی دربین هست؟

  2. هرکس گفت:

    حتما به صلاح نیست فرد جدیدی به جمع اضافه بشه.اصلا به قوانین داخلی شوری چه ربطی داره؟این چند ماه هم بگذره یه نفر مدنظرخودشونو بیارن توجمع مسائل قبلی هم لو نمیره.بیکارن دردسر درست کنن؟

  3. خودم گفت:

    من بعنوان یکی از ساکنین شاندرمن نمیدونم چرا اینقدر در کوره جان مشکل زیاد هست و همیشه درزمان همه بخشداران هم شخص بخشدار در مورد این وقایع سکوت کرده امیدوارم جناب بخشدار در مورد این موضع شفاف سازی کنند.

    اگر واقعا تخلفی صورت گرفته بخشدار برخورد کنه وگرنه موضوع رو بصورت شفاف با رسانه ها بیان کنه

     

  4. […] شورای اسلامی روستای کوره جان نسبت به انتشار مطلب «حکم عضو جدید شورای اسلامی روستای کوره‌جان ابلاغ نشده…» در این پایگاه خبری واکنش نشان […]