پنج شنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۳ , 21 November 2024

تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۹۵
ساعت انتشار : ۱۲:۰۱ ق.ظ
چاپ مطلب

هلند استفاده از شخصیت‌های کارتونی در تبلیغات مواد غذایی مضر را متوقف می‌کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال، پایگاه اینترنتی تلگراف در مطلبی نوشت فدراسیون صنایع غذایی هلند (FLNI) اخیرا اعلام کرده است که قصد دارد استفاده از شخصیت های کارتونی در تبلیغات محصولات غذایی مضر را محدود کند. این فدراسیون هدف خود را از این کار کاهش مصرف مواد غذایی مضر همچون پفک، چیپس و مواد […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال، پایگاه اینترنتی تلگراف در مطلبی نوشت فدراسیون صنایع غذایی هلند (FLNI) اخیرا اعلام کرده است که قصد دارد استفاده از شخصیت های کارتونی در تبلیغات محصولات غذایی مضر را محدود کند.

این فدراسیون هدف خود را از این کار کاهش مصرف مواد غذایی مضر همچون پفک، چیپس و مواد غذایی مورد علاقه کودکان و نوجوانان که مضر هستند اعلام کرده است.

%d8%b4%d8%ae%d8%b5%db%8c%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d9%88%d9%86%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%87%d9%84%d9%86%d8%af

چاقی به عنوان یک مشکل بزرگ در سنین بزرگسالی در این کشور مطرح است. این طرح برای کودکان ۸ تا ۱۳ سال و در مورد خوراکی های حاوی مقدار زیادی چربی، قند و یا نمک اجرا خواهد شد.

پیشنهاد شده است که از این شخصیت های کارتونی محبوبِ بچه ها برای ترویج محصولات غذایی سالم استفاده شود.

بنا بر این گزارش در حال حاضر، ۳۰۰،۰۰۰ کودک هلندی دارای اضافه وزن هستند.

انتهای پیام /