چهارشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۳ , 23 October 2024

تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۹۵
ساعت انتشار : ۱۲:۲۹ ب.ظ
چاپ مطلب
همزمان با ششمین روز دهه فجر صورت گرفت؛

افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری ماسال با اعتبار یک و نیم میلیارد تومان

پروژه های عمرانی شهرداری ماسال صبح امروز با حضور مسئولین شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال، همزمان با ششمین روز از دهه فجر، چندین پروژه‌ی عمرانی شهرداری ماسال افتتاح شد و از پرژه های در دست اجرا بازدید شد.

در این مراسمات که با حضور مسئولین شهرستانی برگزار می شد، آسفالت معبار شهریم اسال افتتاح و از پروژه پار شنبه بازار و دهکده اقامتی بام سبز بازدید شد.

باقر کاظمی شهردرای ماسال در جاشیه این مراسمات در گفتو با خبرنگار ماسال نیوز گفت: شهرداری توانست بیش از ۵۰ کوچه و خیابان را زیر سازی، روکش و آسفالت انجام دهد که شامل شهرک فردوسی و خیابان‌های مدرس، خالکایی، زنده یاد عاشوری، سردار جنگل، قائم(عج)، شهید اعلایی، فرهنگ،شهید نورانی و گلستان ۱ و کوچه های منشعب به این به معابر بود.

کاظمی در خصوص محل تامین اعتبارات آسفالت و روکش معابر شهری گفت: مجموعا این پروژه ها به ارزش یک و نیم میلیارد تومان بوده که از محل قیر سازمان همیاری شهردای‌ها،  تملک دارایی، دو درصد کمیته برنامه ریزی و منابع داخلی شهردرای تامین شده است. البته تاکنون ۶۰ درصد تامین اعتبار شده و ۴۰ درصد باقیمانده باید تامین شود.

وی در خصوص بازدید از پروژه های پارک شنبه بازار و دهکده اقامتی بام سبز اظهار د اشت:  پارک شنبه بازار به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان تا پایان سال افتتاح می شود. همچنین فاز یک و دوی دهکده  بام سبز با ۴۲ واحد اقامتی و دو رستوران سنتی طبق قرارداد باید اردیبهشت ماه به افتتاح برسد. ۵۰ درصد این دهکده  ایام عید قابل استفاده است.

شهردار ماسال افزود: پارک محله احتشامی و فردوسی هم تا پایان سال افتتاح می شود.

انتهای پیام /


2 ديدگاه

  1. شهروند گفت:

    فضای سبز خیابان فردوسی نه پارک محله
    درضمن خیابان فردوسی نه شهرک فردوسی
    ازبابت آسفالت شهر ممنونیم البته بهتربود بجای آسفالت شن ریزی می گفتین چون ظرف کمتراز۲هفته دوباره کنده شد و تبدیل به دست اندازهای جدیدشد…
    دهکده سبز یا دهکده آقایان خاص

  2. بسیجی گفت:

    درود بر شهردار عزیز