به گزارش ماسال نیوز محمود قاسم نژاد در این نشست با تقدیر از حضور مدیر کل ثبت احوال در این شهرستان اظهار داشت:خوشبختانه روند اقدامات ثبت احوال در سطح شهرستان از قبیل ثبت وقایع حیاتی، تعویض شناسنامه و صدور کارت هوشمند ملی رو به جلو و موفق بوده است.
وی با تمجید از طرح واسپاری بخشی از وظایف ثبت احوال به بخش خصوصی و دفاتر پیشخوان دولت، افزود: اجرای این طرح موجب افزایش سرعت خدمات رسانی به ارباب رجوع و در نهایت تسهیل ارائه ی خدمات ثبت احوال گشته است.
مدیر کل ثبت احوال گیلان نیز در این نشست با تشریح اقدامات این اداره کل در جهت صدور کارت های ملی هوشمند، تعویض شناسنامه ها، واگذاری خدمات ثبت احوال به دفاترپیشخوان، خاطرنشان ساخت: هدف ثبت احوال تسهیل و تسریع در ارائه خدمات ثبت احوال در راستای تکریم ارباب رجوع است.
قاسم روحانی فر با تقدیر از فرماندار ماسال در خصوص تخصیص اعتبار جهت توسعه ی امکانات اداره ی ثبت احوال این شهرستان، گفت: تامین زیرساخت ها و امکانات لازم جهت ارائه ی تمامی خدمات در شهرستان ها از اولویت های اداره کل ثبت احوال است که امیدواریم با تخصیص اعتبار لازم از سوی سازمان برنامه و بودجه بتوانیم نسبت به بروزرسانی تجهیزات و امکانات و توسعه و بهبود فضای اداری اقدام نماییم.