پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ , 19 September 2024

تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۹۵
ساعت انتشار : ۳:۴۴ ب.ظ
چاپ مطلب
نماینده مردم تالش بزرگ در گفتگو با ماسال نیوز خبر داد؛

اختصاص بیش از ۱۳۰۰ تن قیر رایگان به شهرهای تالش بزرگ / پیش از پایان سال بخشی از آسفالت ها انجام میشود

محمود شکری با اشاره به رایزنی با وزارت راه جهت اختصاص قیر رایگان در سال جاری گفت: به شهرهای تالش 200تن، پره سر 167تن، اسالم 178تن، چوبر 200تن، لیسار 82تن، ماسال 165تن و شاندرمن 374تن قیر رایگان اختصاص یافت.

محمود شکری نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در گفتگو با ماسال نیوز با اعلام این خبر گفت: با معاون وزیر راه در امور راه های روستایی و عضو هیات مدیر شرکت ساخت  توسعه وزارت راه در زمینه تخصیص قیر رایکان گفتگوهایی داشتم. در این گفتگوها مطرح شد که شهرستان با توه به نزدیکی ایام پر تردد نوروز نیاز به روش و آسفالت معابر شهری و روستایی دارد.

وی افزود: پیرو این گفتگوها، جلسه ای داشتیم با مدیر کل راه و شهرسازی یلان با جحضور شهرداران ۹ شهر. نهایتا تصمیم این شد که شهرداری ها خودشان میزان نیازشان را با تعیین دقیق مکان اعلام کنند. پس از آن کارشناسان این اداره در محل حضور یافتند و با مکان یابی دقیق میزان سهمیه مورد نیاز تعیین شد.

شکری در خصوص میزان قیر اختصاص یافته به شهرها مختلف خوزه انتخابیه اش گفت: به شهرهای تالش ۲۰۰ تن، پره سر ۱۶۷ تن، اسالم ۱۷۸ تن، چوبر ۲۰۰ تن، لیسار ۸۲ تن، ماسال ۱۶۵ تن و شاندرمن ۳۷۴ تن قیر رایگان اختصاص یافت.

نماینده مردم تالش بزرگ در خصوص علت تفاوت مقادیر اختصاص یافته به شهرها اظهار داشت: این مقادیر بر اساس اعلام مناطق مورد نیاز به آسفالت و روکش از سوی شهرداران و میزان استفاده قبلی از سهمیه ها تعیین شده است. مثلا ماسال به واسطه کمتر بودن کوچه ها آسفالت شده و استفاده ۶۰۰ تنی از قیر رایگان در دفعات قبلی، تقریبا یک سوم شاندرمن قیر رایگان دریافت میکند.

وی افزود: خوشبختانه میزان قابل توچهی از نیاز های اعلام شده مورد تایید واقع شد و انشاالله قبل از پایان سال عملیات اجرایی یک سری از مسیرها انجام می شود.

 


يک ديدگاه

  1. شهرام گفت:

    سلام نظارت بر نحوه انجام آسفالت طوری اعمال شود که شاهد بروز چاله و از بین رفتن آسفالت در عرض یکماه نباشیم چرا از پیمانکار در این خصوص سوال نمی شود ?