جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ , 20 September 2024

تاریخ انتشار : ۲۰ فروردین ۹۶
ساعت انتشار : ۱۱:۳۶ ق.ظ
چاپ مطلب
سد لاستیکی همچنان خبر ساز؛

مهلت دو هفته‌ای پیمانکار سد لاستیکی ماسال به اتمام رسید! / شمارش معکوس برای پایان مهلت تخصیص اعتبار ۵ میلیارد تومانی به پروژه

در حالی که شهردار ماسال اوایل اسفند 95 از مهلت دو هفته ای آب منطقه ای به پیمانکار برای تسریع روند سد لاستیکی خبر داده بود، اینک با گذشت 50 روز از آن وعده هیچ خبری از تغییر پیمانکار مخابره نمی شود.

به گزارش ماسال نیوز؛ اسفند ماه ۹۵ بود که شهردار ماسال از گلایه های استاندار گیلان نسبت به روند کند پروژه سد لاستیکی این شهرستان خبر داد.

شهردار همچنین از برگزاری جلسه ای با حضور مدیر عامل آب منطقه ای و قول مساعد وی برای تخصیص اعتبار ۵ میلیارد تومانی نهایتا تا اردیبهشت ۹۶ و مهلت دو هفته ای به پیمانکار آب منطقه ای اطلاعاتی مطرح کرد.

اما آنچه اینک با گذشت قریب به ۵۰ روز از آن مصاحبه دیده می شود، خلاف وعده های آب منطقه ای گیلان است.

پیمانکار سد لاستیکی از ۵ اسفند یعنی آغاز مهلت دو هفته ای، عملا فعالیت خاصی در پروژه نداشت. از ۱۵ اسفند هم که پروژه های عمرانی در بستر رودخانه ها به علت شروع فصل مهاجرت آبزیان خزر به رودخانه های استان و تخم ریزی آنان در سراسر رودخانه های استان ممنوع و متوقف است.

اینک با گذشت مهلت دو هفته ای هیچ سخنی از تغییر پیمانکار بیان نمی شود. به پایان مهلت اختصاص اعتبار سنگین ۵ میلیارد تومانی هم ۱۰ روز بیشتر نمانده و باید منتظر بود و دید اتمام سد لاستیکی ماسال هم، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر به “روزهای آتی” و “هفته های پیش رو” و “ماه های آینده” حواله داده می شود یا عملا قرار است اتفاقی بیفتد.

 

گفتنی است پروژه سد لاستیکی ماسال، پیش از این هم با حاشیه های همچون برداشت گسترده و غیرقانونی شن توسط افرادی نامعلوم در حاشیه و خارج از محدوده پروژه، خبر ساز شده بود.    

انتهای پیام /


يک ديدگاه

  1. تالش گفت:

    اگه جزیره مصنوعی وپروژه بام سبز (جاده کشی بسمت بالا وهزینه کرد وفروختن خاک به دوستان)وشن واگو و…….. پاسخگوداشت اینهم پاسخگو خواهد داشت