پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ , 19 September 2024

تاریخ انتشار : ۱۴ تیر ۹۶
ساعت انتشار : ۷:۲۶ ب.ظ
چاپ مطلب
یک آتش به اختیار واقعی؛

نویسنده کتاب فوق العاده «سلام بر ابراهیم» چه کسی است؟ + تصویر

کتاب سلام بر ابرهیم مدتهاست که وارد بازار نشر شده و توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است اما هیچکس تا کنون نمی دانست نویسنده حقیقی این کتاب چه کسی است.

به گزارش ماسال نیوز؛ خیلی‌ها که کتاب «ابراهیم هادی» رو خواندند و شیفته شخصیت و منش شهید ابراهیم هادی شدند شاید به این فکر افتاده باشند که نویسنده این کتاب کی هست (شاید هم اصلا به این فکر نکردند). در کتاب هم خبری از اسم نویسنده نیست و فقط گروه شهید ابراهیم هادی به عنوان ناشر کتاب معرفی شده است.

حالا بعد از مدتها چهره مولف کتاب مشخص شد. کسی که حتی از رسانه‌ها فراری است و حتی اگر راضی به مصاحبه شود برای گفت‌وگو درباره این کتاب و فعالیت‌های گروه شهید ابراهیم هادی راضی به انتشار عکس‌ش نمی‌شود و همه مطالب ‌با اسم شهید ابراهیم هادی روی خروجی ها می‌رود.

حالا محسن عمادی به مراسمی رفته که محمد انصاری یک فوتبالیست بااخلاق بانی آن بوده (افتتاح مدرسه فوتبال شهید ابراهیم هادی در شهرک محلاتی تهران) و سخنرانی هم کرده و عکاس‌ها هم عکس‌ش را شکار کردند.

محسن عمادی نویسنده کتاب سلام بر ابراهیم کیست؟ ماسال نیوز کتاب سلام بر ابراهیم

یک «آتش به اختیار» واقعی. وقتی آتش به اختیار بودن مد نبود و کسی برای آتش به اختیار بودن شعار نمی‌داد و دنبال بودجه نبود./ مکتوبات

 

انتهای پیام /


    همچنین بخوانید :

يک ديدگاه

  1. هدایت الله حبیبی گفت:

    امشب شب جمعه ۵مرداد سال ۱۳۹۷ شمسی است چند صفحه از خاطرات شهید ابراهیم هادی رضوان الله تعالی علیه شهید گمنام البته معروف وصاحب نام درآسمان وملکوت اعلی، راخواندم اشک ازچشمانم جاری شد . خودم را ملامت کردم که من پر مدعا کجا وابراهیم بی ادعا کجا؟ خدایا کمکمان کن نورابراهیم بر دل تیره ما بتابد ومارا ازجهالت ونادانی وگناه ولجاجت نجات دهد. سلام برابراهیم هادی که هم ابراهیم وار زندگی کرد .مردانه وگمنام وبا اخلاص وهم شهادتش دراوج مظلومیت درکانال کمیل درفکه داغی ابدی بر دلهای ما نهاد ورفت. اما ازامشب تصمیم گرفتم خیلی بیشتروبا دقت برسر مزار شهدای گمنام حاضرشوم وبدون وضو بر سر مزار هیچ شهیدی خصوصا شهدای گمنام نروم.