پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ , 19 September 2024

تاریخ انتشار : ۲۶ تیر ۹۶
ساعت انتشار : ۱۲:۰۰ ب.ظ
چاپ مطلب

مماشات مسئولین شهرستان ماسال با اقدام غیرقانونی شهرداری شاندرمن ادامه دارد / روابط فردی یا قانون؛ کدامیک اولویت شهرستان است؟

در حالی که ماه ها از احداث ایستگاه غیرقانونی در بلوار شهید عبدی شاندرمن می گذرد مماشات مسئولین شهرستان با این اقدام فاقد مصوبه قانونی شهردار شاندرمن ادامه دارد.

به گزارش ماسال نیوز؛ در حالی که ماه ها از ایجاد غیرقانونی ایستگاه تاکسی بدون مصوبه شورای ترافیک توسط شهرداری شاندرمن می گذرد، همچنان اعتراضات کسبه راه به جایی نبرده است.

در شرایطی که طبق قانون (اینجا بخوانید) حتی ایجاد یک سرعتگیر ساده نیاز به مصوبه شورای ترافیک دارد شهردار شاندرمن مستقلا محلی را برای ایستگاه تعیین، تابلوی آن را نصب و تاکسی ها را به این نقطه منتقل کرد.

محل ایجاد ایستگاه در بلوار شهید عبدی و دقیقا در منطقه ای پر ترافیک و جلوی مغازه های تجاری است.

پیش از این شهردار شاندرمن در پاسخ به انتقادات ابتدا مدعی شد: « ایستگاه مصوبه شورای ترافیک و راهنمایی و رانندگی دارد» اما تنها ۳ روز بعد وقتی عدم وجود هیچگونه مصوبه ای در این خصوص به اثبات رسید گفت: «ایستگاه تاکسی به مصوبه شورای ترافیک ربطی ندارد!».

یکی از صاحبان این مغازه با مراجعه به خبرنگار ماسال نیوز با انتقاد شدید از وضعیت به وجود آمده گفت: عملا کسب و کار ما با وجود این همه خودرو در جلوی مغازه ها مختل شده است. بانوان در بسیاری از مغازه های این نقطه مشغول به کار هستند و با اقدام فعلی آرامش شغلی آنان مختل شده است.  به کلیه مسئولین امر مراجعه کرده ایم همه می گویند که ایجاد ایستگاه بر اساس قانون و مصوبه شورای ترافیک نبوده است اما عملا هیچ برخوردی با شهردار نمی شود.

وی افزود: سوال ما این است که بالاخره این شهرستان صاحب دارد یا نه؟ قانون دارد یا نه؟ یعنی اگر یک فرد عادی هم به صورت غیرقانونی اقدامی بر خلاف منافع افراد انجام می داد اینگونه با او مماشات می شد؟

 

پیش از این ماسال نیوز با اشاره به غیرقانونی بودن این ایستگاه از عدم ورود فرمانداری ماسال با وجود مراجعات مردمی انتقاد کرده بود (اینجا بخوانید) اما با گذشت زمان این موضوع به فراموشی رفته و ظاهرا فرمانداری ماسال هم عزمی برای عتاب به شهردار ندارد.

اکنون ماه ها از این اقدام غیرقانونی می گذرد و همچنان مردم چشم انتظار مسئولینی هستند که باید اثبات کنند قانون برایشان اهمیت دارد یا مناسبات و روابط فردی؟

انتهای پیام /

 

 


يک ديدگاه

  1. من گفت:

    ایستگاه های سمت شیخ نشین و پونل هم باید جابجا بشه.هم محیط شهر گسترش پیدا میکنه هم به نفع کسبه ی اونجاس…اما کیه که عمل کنه؟؟؟این شهر کسی رو نداره که بخواد دلسوز باشه