دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ , 16 September 2024

تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۹۶
ساعت انتشار : ۹:۵۲ ق.ظ
چاپ مطلب
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ماسال:

همایش بزرگداشت امامزادگان در مسجد جامع ماسال برگزار می‌شود

رئیس اوقاف و امور خیریه ماسال از برگزاری همایش بزرگداشت امامزادگان در مسجد جامع این شهرستان خبر داد.

به گزارش ماسال نیوز؛ حمید رحیمی، رئیس اوقاف و امور خیریه ماسال در گفت‌وگو با  شبستان با اشاره به فرا رسیدن دهه مبارک کرامت، اظهار داشت: امامزادگان به عنوان سمبل گرایش‌های مذهبی و باورهای اعتقادی در بین مسلمانان محسوب می‌شوند.

وی افزود: در راستای شناخت و معرفت بیشتر امامزادگان ویژه برنامه‌ای تحت عنوان «همایش بزرگداشت امامزادگان» عالی‌مقام به مناسبت روز گرامیداشت امامزادگان در این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه ماسال گفت: این همایش پنج‌شنبه (۵ مرداد) بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام موسوی، امام جمعه ماسال و کربلایی سینا پور محسن در مسجد جامع ماسال برگزار می‌شود.

رحیمی با بیان اینکه در همایش مذکور جوایز به منتخبین چهلمین مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش شهرستانی هم اهدا می‌شود، تصریح کرد: طرح بزرگداشت امامزادگان در راستای ترویج و نشر معارف نورانی قرآن کریم و توسعه و تعمیق فرهنگ پیامبر اکرم و اهل بیت (عليهمالسلام)، گسترش سطح معرفت اقشار مختلف جامعه نسبت به امامزادگان و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی است.

وی خاطرنشان کرد: تبیین و گسترش فضایل اهل‌بیت (علیهم السلام)، تبدیل امامزادگان و بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی با توجه به رهنمون مقام معظم رهبری، آشنایی مردم با سیره و تاریخ ائمه معصومین (علیهم السلام) و امامزادگان و تکریم مقام شامخ و معنوی امامزادگان از جمله اهداف برگزاری همایش‌های تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه است.

پایان پیام/


يک ديدگاه

  1. ماسالی گفت:

    کاش فراخوانی جهت معرفی امامزادگان ماسال و شاندرمن داده میشد تا اهل تحقیق مقالات و نوشتارهای خود را در این زمینه ارائه میدادند.