تصور کنید . . . فروشنده درب ضد سرقت به شما درب گران قیمت میفروشد. یک ساعت است که درباره ویژگی هایش با شما صحبت می کند. پیــش از آن بــا افتخــار مــی گویــد کــه محصولشــان بهتریــن اســت. او قابلیت هــای در ضد سرقت را بــه وضــوح بــه شــما نشــان مــی دهــد. درب چارچوبش بسیار محکم است، رویه ۱۱ میل دارد، انــرژی از کلمــات نافــذ و تاثیر گــذار اســتفاده کــرد تــا بــا اســتفاده ًبســیار مناسب و… ایــن فروشــنده عمــا از ایــن روش روانشناســانه ، شــما کیــف پولتــان را بــاز کنیــد و او تعــارف مــی کنــد کــه همــه پــو ل را برگردانــد، بــا ۱۵ ســال گارانتــی و ضمانــت بــدون بــرو برگــرد.
به نظر می رسد که این بهترین تعارفی است که شما را خلع ساح می کند. ولی، شما درنگ می کنید. می خواهید درباره اش فکر کنید. فروشنده دیگر آقای ب چند روز بعد می آید. او همان محصول را به شما می فروشد. آقــای ب تقریبــا همــان کار آقــای الــف را انجــام مــی دهــد ولــی ایــن دفعــه ضعــف محصــول را نشــان می دهــد. او تاکیــد مــی کنــد کــه ضعــف محصــول چیــز مهمــی نیســت. محصــول جهــت تعمیــر در واحد تولید اتاک درب طراحــی می شــود.
شما از کدامیک خرید خواهیدکرد؟ اگر من جای شما بودم، از فروشنده ب خرید می کردم. در ظاهــر ایــن حرکتــی ناخوشــایند بــه نظــر مــی آیــد ولــی درونمــان ایــن خوبــی را احســاس مــی کنــد. مــا بــه دنبــال صداقــت هســتیم. بگذارید برایتان مثالی بزنیم . . . اگــر شــما در حــال فــروش در ضد سرقت ترک از طریــق اینترنــت هســتید،
چطــور قــادر خواهیــد بــود کــه رقبایتــان را شکســت دهیــد؟ شــما بایــد نشــان دهیــد کــه تصورتــان بــر ایــن اســت کــه ویولن هــای شــما بــه تکمیلــی ویولــن هــای ماشــینی نیســت. ایــن عیــن صداقــت اســت کــه حقیقــت را بــه آنهــا مــی گوییــد. گاهــی خــراش هایــی بــر سطحشــان ــن هــر «زه» نیــز قابلیــت کار کــردن بــا کامپیوتــر را نــدارد. بدتریــن ویژگــی ایــن ویولــن ُوجــود دارد. ت نیــز ایــن اســت کــه هــر یــک از آنهــا در مــدل، صــدا وانــدازه بــا دیگــری تفــاوت دارد. ولــی مــن بــه شــما اطمینــان مــی دهــم کــه ایــن درب بــه دســت صنعــت گــران و تحــت کنتــرل و نظــر متخصصیان صنعت چوب و درب سازی در کشور و توسط اتاک درب برتــر ســاخته شــده اســت .
ایــن اســت کــه درب های ایمنی اتاک را تــک و معتبــر مــی ســازد. ایــن ویژگــی هســت کــه مانــع مــی شــود شــما ســراغ مدلهــای ماشــینی برویــد. ایــن روش اســتفاده از مولفــه صداقــت در فــروش اســت. اینکــه شــما صادقانــه یــا فریبکارانــه صداقتتــان را نشــان دهیــد، مهــم و داوطلبانــه ضعــف ًنخواهــد بــود! حقیقــت تلــخ ایــن اســت کــه مــردم وقتــي ببیننــد کــه شــما عمــدا محصولتــان درب ضد سرقت ترک را برمــا میکنیــد ، بــا رغبــت بیشــتري راضــی بــه خریــد مــی شــوند. امــا متاســفانه تعــداد بســیار کمــی از فروشــندگان ایــن کار را مــی کننــد. بیشترشــان یــاد گرفتــه انــد کــه فقــط برتــری هــای محصــول را نشــان دهنــد. مخصوصــا ایــن کار در اینترنــت بــه حــد مبالغــه رســیده اســت.
انتهای پیام /
با تشکر از مقاله زیبای شما، کاربران عزیز اطلاعات کاربردی در زمینه درب ضد سرقت رو میتونید در سایت اتحاد درب ببینید.
etehaddarb.ir