سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ , 17 September 2024

تاریخ انتشار : ۰۹ شهریور ۹۶
ساعت انتشار : ۸:۵۴ ق.ظ
چاپ مطلب
در آخرین روز هفته دولت

۵۲۰ کشاورز ماسالی از افتتاح پروژه های آبیاری کشاورزی بهره مند شدند

در آخرین روز از هفته دولت 3 پروژه آبیاری کشاورزی با اعتباری بالغ بر880 میلیون تومان با حضور مسئولین شهرستان ماسال به بهره برداری رسید.

در آخرین روز از هفته دولت ۳ پروژه آبیاری کشاورزی  با اعتباری بالغ بر۸۸۰ میلیون تومان با حضور مسئولین شهرستان ماسال به بهره برداری رسید.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ماسال در حاشیه مراسم افتتاح این ۳ پروژه با بیان اینکه  با بهره داری از ۱۸۰۰ متر شبکه کانالهای بتنی آبیاری در دو روستای لنگ و انجیلان،  مشکل آب کشاورزی۴۰۰ کشاورز در این دو روستا رفع شده است، افزود: برای احداث این پروژه ۵۸۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

حسن همتی با اشاره به حمایت های فرماندار شهرستان از طریق کمیته برنامه ریزی جهت رفع مشکلات آب کشاورزی در سطح شهرستان، ادامه داد: در همین راستا،  ۱۰ چاه ژالونکایی کشاورزی با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان به صورت نمادین در روستای توسه سرا به بهره برداری رسید که ۷۰ کشاورز شهرستان از این پروژه بهره مند خواهند شد.

وی همچنین بهره برداری از چاه عمیق کشاورزی در روستای پیرسرای ماسال را یکی دیگر از پروژه های جهاد کشاورزی شهرستان در هفته دولت عنوان کرد و خاطر نشان کرد: جهت احداث این چاه ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است و ۵۰ کشاورز نیز از آن بهره مند خواهند شد.