جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ , 20 September 2024

تاریخ انتشار : ۳۱ شهریور ۹۶
ساعت انتشار : ۴:۰۳ ب.ظ
چاپ مطلب
صبح امروز برگزار شد؛

نشست و بازدیدهای مشترک نماینده تالش بزرگ با شهردار و شورای شهر ماسال/ ۴ وعده اصلی شکری به شهرداری

صبح امروز نشست مشترک نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ماسال برگزار شد.

به گزارش ماسال نیوز؛ صبح امروز محمود شکری نماینده تالش بزرگ در شهرداری ماسال حضور یافته و با شهردار و اعضای شورای شهر دیدار کرد.

پس از این نشست شکری به همراه شهردار و اعضای شورا از معابر شهری در خیابان هایی همچون شهید حشمتی، فردوسی، شهید شیرازی و بام سبز بازدید کردند.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال همچنین دقایقی در تکیه شهید شیرازی محل برگزاری مراسمات عزاداری هیات روضه الحسین (ع) ماسال حضور یافته و به درددل های اعضای این هیات گوش داد.

سامره بعقوبی سخنگوی شورای اسلامی شهر ماسال در حاشیه این بازدیدها در گفتگو با ماسال نیوز گفت: در نشست امروز به صورت کلی مشکلات اساسی ماسال را دسته بندی کرده بودیم که به اطلاع نماینده محترم شهرستان رسید.

یعقوبی ضمن برشمردن مشکلات اساسی شهر ماسال در مقطع فعلی گفت: مشکل آسفالت به صورت ویژه، مشکلات ضعف برق و آب، مشکلات بام سبز، مشکلات نبود و یا فرسودگی ماشین آلات خدمات شهری و آتش نشانی از جمله مواردی بود که در این جلسه طرح شد.

عضو شورای شهر ماسال ادامه داد: طبقات آپارتمان ها در شهر ماسال زیاد شده اما ماشین آلات ما شاید در خاموش کردن یک ساختمان ویلایی هم مشکل داشته باشند.

وی افزود: جناب آقای شکری ۴ قول مساعد به نمایندگان مردم در شهر ماسال داد. بحث قیر برای آسفالت، پیگیری واریز مبلغ ارزش افزوده، تامین ماشین آلات شهری و وام کم بهره مواردی بود که نماینده محترم قول هایی در خصوصشان به ما دادند.

یعقوبی خاطر نشان کرد: آقای شکری قول دادند ۱۰۰۰ تن قیر را فعلا در شرایط فعلی برای ما تامین کنند که قرار شد از فردا پیگیری های ما انجام شود تا انشاالله این کار بزرگ عملیاتی شده و بخشی از مشکلات شهر را حل کند.

سخنگوی شورای شهر ماسال تامین دو ماشین خدمات شهری و آتش نشانی را از دیگر مواردی بیان کرد که شکری قول پیگیری داده است و تاکید کرد: واریز مبلغ ارزش افزوده به حساب شهرداری هم از سوی ایشان قول پیگیری داده شده است. در حال حاضر شهرداری منبع درآمد آنچنانی ندارد و این موضوع میتواند بخشی از مشکلات را رفع کند.

عضو شورای شهر ماسال ادامه داد: موضوعاتی همپون ضعف برق و آب و وام کم بهره هم با مساعدت نماینده شهرستان در دستور کار برای پیگیری قرار خواهد گرفت.

یعقوبی با اشاره به مشکلات منطقه بام سبز ماسال گفت: جاده در این منطقه رانش جدی دارد و اگر سرمایه گذاری بدون مطالعات اساسی صورت بگیرد ممکن است با هدررفت منابع روبرو شویم. اگر روند رانش به همین وضع پیش برود در خصوص جاده بام سبز مشکلات جدی خواهیم داشت.

وی افزود: موضوعی که در دست بررسی است این است که اگر مردم همکاری کنند و برای ما این امکان فراهم شود که پارکینگی در ورودی منطقه احداث کنیم تا ماشین ها در پارکینگ بمانند و خود منطقه به صورت سنتی زیبا سازی شود، در این صورت مردم به صورت پیاده می توانند از منطقه دیدن کنند تا هم جاده آسیب نبیند  و هم رانش کمتر شود.

سخنگوی شورای شهر با اشاره به بحث و تبادل نظر در این خصوص میان اعضای شورای شهر و شهردار اظهار داشت: فرسایش در حال تکه تکه کردن جاده بام سبز است به همین خاطر برنامه ما حل کردن مشکلات بام سبز بصورت اساسی است.

یعقوبی ادامه داد: در این صورت هم منطقه برای گردشگران جذابیت بیشتری خواهد داشت و هم می‌توانیم غرفه های صنایع دستی را در آنجا ایجاد کنیم که عامل ایجاد اشتغال هم بشود.

سخنگوی شورای شهر ماسال در پایان گفت: این جلسه اولین جلسه رسمی شهردار و شورای شهر با نماینده شهرستان بود و انشاالله این مسایل را خودمان هم پیگیری می‌کنیم تا نوید بخش کارهای خوبی برای مردم شهر باشد.

 


4 ديدگاه

  1. حرف حق گفت:

    چرا با باقر کاظمی اینقدر تعامل نداشتید.چون با محمدیاری بود.یه روزی دروغ هایه شما هم برملا میشه.توبیمارستان ماسال چندنفر غیر قانونی سرکار رفتن اگه یاری این کارو میکرد دزد بود.

  2. هادي گفت:

    آقاي شكري تا زماني كه آقاي كاظمي شهردار بود وارد شهرداري نشده بود ولي امروز…

  3. آصف جبارزاده گفت:

    واینکه چرا در ایام انتخابات مجلس بنده را بخاطر بکار بردن واژه تالش بزرگ در مقاله ای به حراست اداره فراخوانده و مرا مجبور به ادای توضیحات کتبی نمودند ولی شما ماسال نیوزی ها مجاز به انجام تمام کارهایی کهه ما منع شده ایم هستید؟؟!!! خدا اموات سید بزرگوار آقای منفرد رابیامرزد چون شماجدیدیها که خود را عقل کل میدانید قطعا این مطلب را حذف میکنید چون میدانید در این نوع کارها مدیون خیلیها هستید!!!!

  4. آصف جبارزاده گفت:

    با نوشتن مطلبی در وبلاگم در مورد سگهای ولگرد در سطح شهر مرا مجبور به حذف وبلاگم کردند ولی شما ماسال نیوزی ها حتی تصویر زشت یک سگ در حال ادار کردن را منتشر کردید و کسی معترض نشد شاید چون شاندرمنی هستید و از ماسال نیوز حرف میزنید و شاید هم چون شهروند درجه یک هستید و مهمتر اینکه به احتمال زیاد از کروموزوم و ژن های برتری برخوردارید!!!!! تا قیامت مدیون هستید اگرچه فقط شعار میدهید و خود بهتر میدانید بدلیل وابستگی شما به برخی نهادها کسی نیست بشما بگوید: یا ایها الذین آمنوا لما تقولون ما لا تفعلون؟؟؟!!!