سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ , 17 September 2024

تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۹۶
ساعت انتشار : ۸:۴۰ ق.ظ
چاپ مطلب
مسئول دفتر شکری در ماسال:

بالغ بر ۱۶ کیلومتر آسفالت در روستاهای شاندرمن در حال انجام است / قول آسفالت قران به میرمحله را از معاون وزیر گرفتیم

نادر جلالیان گفت: در این مرحله از طریق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مقدار 16380 متر آسفالت تنها در روستاهای بخش شاندرمن خواهیم داشت.

نادر جلالیان مسئول دفتر نماینده تالش بزرگ در ماسال در حاشیه عملیات آسفالت معابر روستای چاله سرای شاندرمن، به خبرنگار ماسال نیوز گفت: با پیگیری های نماینده محترم، برای روستاهای پاشکم، اولم، چاله سرا، دران، شیخ نشین، چماچار، ملک بگور، سیاهدوله، شالکه، چپه زاد و معاف قیر معادل برای آسفالت داریم.

جلالیان با اشاره به اجرای آسفالت در ۳ روستا از این بخش اظهار داشت: پس از اتمام آسفالت در چاله سرا دستگاه ها برای اجرای آسفالت به روستای دران خواهند رفت.

وی افزود: در نشست خوبی که معاون وزیر راه و شهرسازی با نماینده محترم برگزار کردند قول آسفالت مسیر طولانی قران به میرمحله که سالها مورد درخواست ساکنان محترم آن منطقه بود، را گرفتیم.

جلالیان خاطر نشان کرد: در این نشست مدیرکل محترم راه و شهرسازی گیلان قول تجهیز کارگاه برای آسفالت مسیر باقیمانده از جاده ییلاقی ماسال گیلوان را تا ۱۰ آبان دادند.

وی افزود: پس از تجهیز این کارگاه بر اساس وعده های داده شده آسفالت مسیر قران به میرمحله استارت می‌خورد.

مسئول دفتر شکری در ماسال تصریح کرد: آسفالت های فعلی با پیگیری از بنیاد مسکن استان انجام شده و بزودی با هماهنگی های انجام شده دور جدیدی از آسفالت ها را از طریق اداره کل راه و شهرسازی استان انجام می شود.

جلالیان در خصوص روستاهایی که در دور بعدی آسفالت می شوند گفت: با هماهنگی دهیاران، شوراها و بخشدار محترم شاندرمن روستاهای بعدی بررسی و بر اساس نیازسنجی و زیرسازی انجام شده کار ادامه خواهد یافت.

وی در پایان گفت: در این مرحله از طریق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مقدار ۱۶۳۸۰ متر آسفالت تنها در روستاهای بخش شاندرمن خواهیم داشت.

 


يک ديدگاه

  1. آرش گفت:

    [جناب جلالیان از اینکه جنابعالی وقت می گذارید و با مساعدت نمایند ه محترم آسفالتهای نصف ونیمه ایی با پایین ترین درجه استاندارد و با طول عمر کم در مسیرهای روستایی انجام می دهید بسیار بسیار ممنونم واما نمی دانم اصرار جنابعالی برای آسفالت مسیر کم تردد ماسال به گیلوان چیست ؟ مسیری که تنها سه ماه از سال قابل بهره برداری است و اتصال ماسال به چند روستا دور افتاده و خالی از سکنه چه منفعتی دارد که هر نماینده ای از اجرای آن به عنوان برگ برنده فعالیت انتخاباتی خود استفاده می کند ؟ آیا نه اینکه باز کشایی هر مسیر در دل مراتع وعرصه های طبیعی باعث تخریب و صدمه به محیط زیست آن مناطق می گردد . آیا وقت آن نشده کمی از بودجه هایی اختصاصی را صرف بهسازی مسیر های اصلی و خیابانها وکوچه های ماسال کنیم که مردم از وضع بدشان به ستوه آمده اند ؟ آیا جنابعالی جاده پونل به شاندرمن را نمی بینید که از عصر حجر به همین حالت باقی مانده است ؟ آیا هر روز از مسیر کلیدبر به ماسال عبور نمی کنید که وسط مسیر تعریض شده و به حالت مسخره ای دو انتهایش باقی مانده است ؟ جاده کشی در ارتفاعات و آسفالت مسیرهای کم تردد دردی از ما دوا نمی کند .