یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ , 08 September 2024

تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۹۶
ساعت انتشار : ۷:۵۱ ب.ظ
چاپ مطلب
در نشست نماینده تالش بزرگ در شهرداری شاندرمن مطرح شد؛

لزوم پیگیری پروژه‌های گردشگری شاندرمن

نشست بررسی مشکلات شهر شاندرمن ظهر جمعه با حضور نماینده تالش بزرگ، روسای ادارات محیط زیست و میراث فرهنگی ماسال، شهردار و اعضای شورای شهر شاندرمن برگزار شد.

به گزارش ماسال نیوز؛ صبح امروز نشست مشترکی با حضور محمود شکری نماینده مردم تالش بزرگ، مجید کوهی رئیس اداره میراث فرهنگی ماسال، امین زراعتی رئیس اداره محیط زیست ماسال، شهردار و اعضای شورای شهر شاندرمن در محل شهرداری این شهر برگزار شد.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در این نشست با اشاره به لزوم اتکا به اقتصاد غیرنفتی گفت: در شرایطی که روسیه در چالش با غرب بود، ما نتوانستیم از بازار بزرگ این کشور بهره ببریم.

شکری با اشاره به به بار شستن مجوز پارک کفود در شاندرمن گفت: این طرح برای اشتغالزایی در شهرستان طرح بسیار خوبی است انتظار دارم ریاست اداره میراث فرهنگی شهرستان این موضوع را پیگیری کند و ما هم کمک خواهیم کرد.

وی با اشاره به نامه ۳ امضایی توسط نماینده، امام جمعه و فرماندار به رئیس جمهور برای اجرای پروژه گردشکری خشکه دریای شاندرمن اظهار داشت: این طرح توان خوبی برای اجرا دارد که ریاست اداره گردشگری باید پیگیر موضوع باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن خوب ارزیابی کردن برنامه های ارائه شده توسط شهرداری شاندرمن گفت: در مورد کمبود سرویس بهداشتی در سطح شهر، برآوردی انجام دهید تا در اسرع وقت حتی با دست خالی باید این مشکل را رفع کنیم.

شکری در پاسخ به دغدغه های طرح شده از سوی شهرداری و شورای شهر در خصوص کمبود مصالحی همچون شن و ماسه در اجرای پروژه های عمرانی اظهار داشت: آقای جلالیان در اسرع وقت جلسه ای با حضور دادستان، فرماندار و سایر مسئولین لازم برگزار کنند تا در این قضیه برای برداشت موقت از منابع شهرستان به جمعبندی برسیم. اداره محیط زیست شهرستان هم در این خصوص می تواند کمک های خوبی کند.

نمایند مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر بکارگیری بخش خصوصی در پروژه های عمران شهری عنوان کرد: در مورد استخر تفریحی شاندرمن و چمن مصنوعی اگر بتوانید پای بخش خصوصی را باز کنید میتوانیم تسهیلات خوبی برایشان تامین کنیم.

گفتنی است پس از این نشست، از برخی مناطق داخل شهر شاندرمن بازدید شد.

انتهای پیام /


يک ديدگاه

  1. حامي عدالت گفت:

    آقاي شكري لطفا پيگير راه هاي ييلاقات شاندرمن هم باشيد خيلي مظلومند ييلاقات شاندرمن