سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ , 17 September 2024

تاریخ انتشار : ۱۲ تیر ۹۷
ساعت انتشار : ۱۱:۲۰ ب.ظ
چاپ مطلب
مسئولان همچنان به اخراج کارگران بی‌تفاوتند؟!

نامه کارگران اخراجی سد شفارود رضوانشهر به نماینده ولی فقیه در گیلان

کارگران اخراجی سد شفارود رضوانشهر ضمن نامه‌ای مکتوب خطاب به آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان  و حجت‌الاسلام عبدالهی امام جمعه رضوانشهر خواستار پیگیری موضوع اخراج خود شدند.

به گزارش ماسال نیوز؛ کارگران اخراجی سد شفارود رضوانشهر ضمن نامه‌ای مکتوب خطاب به آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان  و حجت‌الاسلام عبدالهی امام جمعه رضوانشهر خواستار پیگیری موضوع اخراج خود شدند.

متن نامه کارگران اخراجی خطاب به آیت الله فلاحتی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

محضر مبارک نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان رضوانشهر حاج آقا عبدالهی

سلام علیکم؛

احتراماً ضمن خسته نباشید، محضر حضرت عالی به عرض می‌رساند:

که این‌جانبان امضاکنندگان زیر ورقه که از پرسنل قدیمی شرکت ژیان (کارگاه سد شفارود) بوده و چندین سال بود که در آنجا مشغول به کار بودیم تا اینکه در سال گذشته طلب حقوقمان به ۸ ماه رسید و کلیه پرسنل شرکت بر آن شدند تا جهت دریافت طلب خود در جلوی درب ورودی شرکت تجمع داشته باشند که بعد از هماهنگی‌های لازم که با کلیه پرسنل صورت گرفت آن‌هم بدون هیچ‌گونه تشنج و مشکی حتی در جلوی وسیله‌های نقلیه خود پرچم مقدس جمهوری اسلامی و عکس فرمایشات حضرت آقا استفاده کرده بودیم تجمع ما صرفاً درخواست حق‌وحقوق معوقه خود بود و هیچ‌گونه مخالفتی با نظام و رهبری و حتی هیچ‌گونه مزاحمتی ایجاد نکردیم. بله در سنگر سازندگی سرباز ولایت و خاک و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم. ولی متأسفانه بعد از گذشت چندین ماه از جریان تجمع حقوقی پرسنل در حین انجام کار به ما اعلام کردند که اخراج شده‌ایم و حق ورود به کارگاه را نداریم. با عنایت به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص شعار امسال که سال اشتغال و تولید و حمایت از کالای ایرانی نامیدند متأسفانه بدون در نظر گرفتن فرمایشات حضرت آقا کارگر بومی و ایرانی را به خاطر اعتراض به درخواست حق‌وحقوق معوقه و قانونی اخراج نمودند.

از حضرت‌عالی که طرفدار قشر زحمتکش کارگر هستید، عاجزانه می‌خواهیم به مشکلات ما در این خصوص رسیدگی فرمایید.