سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ , 17 September 2024

تاریخ انتشار : ۱۵ تیر ۹۷
ساعت انتشار : ۱۱:۵۴ ق.ظ
چاپ مطلب
امام جمعه رضوانشهر در گفتگو با ماسال نیوز:

موضوع اخراج کارگران سد شفارود را تاکنون پیگیری نکرده‌ام! / می‌خواستند از نماز جمعه برای اخراج کارگران استفاده ابزاری کنند

امام جمعه رضوانشهر گفت: جوانانی که خبرنگار بودند و می‌خواستند از نماز جمعه ما به عنوانی ابزاری استفاده کنند و دادوفریاد راه بی‌اندازند اما من گفتم باید با کارفرما صحبت کنم!

لطف‌الله عبدالهی در گفتگو با خبرنگار ماسال نیوز درباره ماجرای اخراج کارگران سد شفارود رضوانشهر اظهار داشت: چون بخش شرکت پیمانکار سد بخش خصوصی است امام جمعه فقط می‌تواند خواهش تمنا کند.

وی افزود: اگر بخش دولتی بود ما تسلط داشتیم و می‌توانستیم ورود کنیم اما اینجا به این‌ها می‌گوییم شما پیمانکار و کارآفرین هستید و اگر کارگر نباشد شما نمی‌توانید کار کنید. شما بزرگوارید اما این کارگران هستند که چرخ تولید اقتصادی کشور را رونق می‌بخشند.

امام جمعه رضوانشهر با تأکید بر اینکه تاکنون هیچ صحبتی با پیمانکار سد برای بازگشت کارگران انجام نداده است گفت: خبرنگاران آزاد از من خواستند که در این خصوص مصاحبه کنم اما به هیچ وجه مصاحبه انجام ندادم چون من طرف مقابل را ندیدم تا بدانم برنامه چیست و چرا کارگران را اخراج کرده است.

عبدالهی ادامه داد: حتی به آقای فرماندار گفتم تاکنون کسی به من مراجعه نکرده است و اعتراضی نداشته است. تنها جوانانی که خبرنگار بودند که می‌خواستند از نماز جمعه ما به عنوانی ابزاری استفاده کنند و دادوفریاد راه بی اندازند و حتی اعلامیه‌ای آنجا (در نماز جمعه) پخش کردند اما من گفتم باید کارفرما را ببینم تا بررسی کنم که علتش چیست و آیا این‌ها برای نگرفتن حقوق اخراج شده‌اند یا خیر.

وی افزود: من باید بررسی کنم که آیا مدیرعامل آب منطقه‌ای با سد شفارود ساخت‌وساز دارند یا خیر. از هیچ طرفی به من نامه‌ای نداده‌اند. حتی اخراجی‌ها هم پیش من نیامده‌اند و هیچ نامه‌ای به من نداده‌اند و خودشان به سایت‌ها داده‌اند.

امام جمعه رضوانشهر درباره نامه کارگران اخراجی به وی نیز اظهار کرد: این نامه هنوز به من نرسیده است و تنها برخی خواسته‌اند از اسم من استفاده ابزاری کنند.