به گزارش ماسال نیوز؛ جهانگیر بهشتی صبح امروز در دیدار با هیئت بازرسی فرمانداری ماسال که به صورت سرزده از اداره مخابرات بازدید میکرد، با بیان اینکه سیاست مخابرات برونسپاری خدمات و ارائه خدمات به صورت غیر حضوری به اربابرجوع است، افزود: مشترکین جهت دریافت خدمات مختلف از قبیل رفع خرابی تلفن، بدیهیهای مخابرات نیاز به مراجعهی حضوری ندارند و به راحتی میتوانند از طریق شماره تلفنهای مربوطه، درخواست خود را پی گیری کنند.
وی با اشاره به اقدامات اخیر مخابرات در راستای ارتقای وضعیت پوشش تلفن همراه در سطح شهرستان، گفت: دکل مخابراتی خروم نیز در سطح شهرستان راهاندازی شده است و پس از این پوشش تلفن همراه در بسیاری از نقاط مسیر ییلاقی ماسال ارتقا مییابد.
رئیس اداره مخابرات ماسال ادامه داد: این پروژه فعلاً به صورت آزمایشی در حال اجرا است و نواقص احتمالی آن در آینده رفع خواهد شد.