پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ , 19 September 2024

تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۹۱
ساعت انتشار : ۱۱:۲۴ ق.ظ
چاپ مطلب
نماینده ی تالش، رضوانشهر و ماسال:

مدیران گزارش ماسال، رضوانشهر و تالش عملكرد دستگاه ها را به مردم اعلام كنند

نماینده ی مردم شهرستان های تالش ، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی گفت: هر كاری كه توسط مدیران انجام می شود، باید گزارش آن به مردم ارایه شود تا زمینه قضاوت های منفی عمومی ایجاد نشود.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی ماسال به نقل از ایرنا ، ‘محمود شكری’ در جلسه شورای اداری تالش در جمع مدیران دستگاه های اداری این شهرستان با اشاره به لزوم شفاف بودن عملكرد مسوولان در برابر مردم افزود: در نظام جمهوری اسلامی مردم نامحرم نیستند و به همین علت همه مسوولان باید به طور شفاف عمل كنند تا مردم به ارزیابی آنها بپردازند.

وی پنهان كاری مسوولان و نامحرم دانستن مردم را زمینه تهمت آنها عنوان و اظهار كرد: مسوولان مطمئن باشند اگر پشت صحنه چیزی نباشد ، با شفاف عمل كردن آنها هیچ مشكلی پیش نخواهد آمد.

نماینده مردم شهرستان های تالش ، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما مستخدم نظام جمهوری اسلامی ایران و نوكر مردم هستیم و لباس نوكری ملت را پوشیده ایم و به همین علت باید از هر راهكار قانونی برای گره گشایی مشكلات مردم استفاده كنیم.

وی خاطرنشان ساخت: انسان باید آزاده باشد و آزادگی به تعبیر فرهنگ اسلامی بالاترین و زیباترین نقشی است كه انسان می تواند ایفا كند.

شكری با اشاره به لزوم اطلاع رسانی به مردم و بالا بردن آگاهی های عمومی گفت: اطلاعات مردم بایستی در خصوص حقوق عمومی بیشتر شود.

وی با اشاره به مشكلات بیكاری فارغ التحصیلان تالشی بیان كرد: بیكاری دانش آموختگان زیبنده كشور نیست و مسوولان باید برای رفع این مشكل تدابیر اصولی بیندیشند.

نماینده مردم شهرستان های تالش ، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی افزود: دانشگاه ها و مراكز آموزش عالی و سایر نهادها و سازمان ها باید برای ایجاد اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی ، برنامه داشته باشند.

وی ادامه داد: نمایندگان مردم در مجلس از هیچ اقدامی برای كمك به اشتغال فارغ التحصیلان كوتاهی نخواهند كرد و در كنار آنها بوده و از هر گونه طرحی در این زمینه حمایت می كنند.

فرماندار شهرستان تالش نیز در این جلسه گفت: مدیران دستگاه ها باید با توجه به پایان سال مالی نسبت به جذب اعتبارات باقی مانده هر چه سریع تر اقدام كنند.

میرزا حسینعلی زاده افزود: شهرستان تالش از ظرفیت های گردشگری بالایی برخوردار است و می بایست مسوولان و متولیان امر به ویژه شهرداری ها زمینه جذب گردشگر را در این شهرستان فراهم كنند.

در این جلسه چند تن از مدیران دستگاه های اداری شهرستان به ارائه گزارش پرداختند.

انتهای پیام/