دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ , 16 September 2024

تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۰۳
ساعت انتشار : ۱۱:۳۰ ق.ظ
چاپ مطلب
همچنان کسی پاسخگو نیست!

۱۰ ماه حقوق معوق برای کارکنان پیمانی آب و فاضلاب رودسر

با سلام و احترام! گروهی از نیروهای پیمانی (برون سپار) اداره آب و فاضلاب شهرستان رودسر به مدت ۱۰ ماه هست که حقوق معوقه دارند و هرماه هم هیچ تضمینی برای پرداخت حقوقشون وجود ندارد حتی بیمه هرسال هم به طور کامل ( دو ماه درسال ) پرداخت نمی شود و دچار نقص در سابقه […]

با سلام و احترام! گروهی از نیروهای پیمانی (برون سپار) اداره آب و فاضلاب شهرستان رودسر به مدت ۱۰ ماه هست که حقوق معوقه دارند و هرماه هم هیچ تضمینی برای پرداخت حقوقشون وجود ندارد حتی بیمه هرسال هم به طور کامل ( دو ماه درسال ) پرداخت نمی شود و دچار نقص در سابقه بیمه شده اند. از آنجایی که این عزیزان سرپرست خانواده هستند و باید مخارج خانواده رو تامین کنند با این اوضاع نابسامان پرداخت حقوق شرمنده خانواده هستند و در معیشت خانواده دچار مشکل شده اند …..
لطفا تقاضا داریم که به مشکل این عزیزان رسیدگی بشه و ان شاءالله مشکلشون حل بشه
لازم به ذکر است که مشکلات این عزیزان بارها و بارها به مسئولین مربوطه در شهرستان و حتی در استان انعکاس داده شده ولی متاسفانه به جز قول دادن هیچ اقدامی صورت نگرفته…؟؟؟!!!!!

پ.ن: گفتنی است همین مشکل در ماسال و چند شهرستان دیگر در گیلان نیز وجود دارد اما ظاهراً کسی قرار نیست پاسخگوی این ترک‌فعل‌ها باشد.
از دادستان‌های شهرستان های گیلان انتظار داریم بعنوان مدعی‌العموم پیگیر این اجحاف در حق کارگران باشند.