جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ , 20 September 2024

تاریخ انتشار : ۲۸ شهریور ۰۳
ساعت انتشار : ۳:۲۰ ب.ظ
چاپ مطلب

آغاز ثبت‌نام در مسابقات قرآنی آلاء

سابقات قرآنی آلاء، بزرگترین رقابت قرآنی نوجوانان استان گیلان می باشد که محتوای آن مفاهیم جزء ۳۰ و مقدار کمی حفظ است و این رقابت بصورت تیمی و شبیه لیگ فوتبال برگزار می گردد همه ی تیم ها می بایست مربی داشته باشند.  جهت شرکت در این مسابقه نیازی نیست حتما از قبل فعالیت قرآنی […]

سابقات قرآنی آلاء، بزرگترین رقابت قرآنی نوجوانان استان گیلان می باشد که محتوای آن مفاهیم جزء ۳۰ و مقدار کمی حفظ است و این رقابت بصورت تیمی و شبیه لیگ فوتبال برگزار می گردد همه ی تیم ها می بایست مربی داشته باشند.

 جهت شرکت در این مسابقه نیازی نیست حتما از قبل فعالیت قرآنی داشته باشید و صرفا با پشتکار و تلاش می توان در این مسابقات حائز رتبه شد.

جهت ثبت نام تیم برای شرکت در هماوری قرآنی آلاءآگاهی و  پذیرش شرایط ذیل لازم می باشد:

۱٫ تعداد اعضای هر تیم ۳ نفر می باشد.

۲٫ رده سنی از ۹ سال تا ۱۵ سال می باشد ( از متولدین ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۵ )

۳٫ثبت نام بصورت مختلط در يك تيم امكان پذير نيست (تیم دختران و پسران می بایست جداگانه باشند).
۴٫ هر مربي ميتواند همزمان مربيگري پسران و دختران را بعهده بگيرد ضمنا تعدد تيم براي هر مربي داراي محدوديتي نمي باشد بلکه به مربیانی که بیشترین تیم را داشته باشند جوایزی تعلق می گیرد.

۵٫ درصورت تمایل به شرکت افراد زیر ۹ سال می بایست فرم رضایتنامه خاص توسط والدین با امضا و اثرانگشت تحویل ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان خود گردد.

۶٫ این مسابقات طی دو مرحله شهرستانی و استانی به شرح ذیل برگزار خواهد شد:
الف: مرحله شهرستان: ۱٫ مرحله مقدماتی بصورت کتبی ۲٫ مرحله حضوری بصورت رو در رو برگزار خواهد شد. در این مرحله دو تیم از هر شهرستان به مرحله استانی صعود خواهد کرد.
*جوایز مرحله شهرستانی : تیم اول ۴ میلیون تومان/ تیم دوم ۳ میلیون تومان/  تیم سوم ۲ میلیون تومان
ب: مرحله استانی: ۱٫ مرحله نیمه نهایی: در این مرحله بین ۳۴ تیم صعود کرده از مرحله شهرستانی رقابت برگزار می شود و ۸ تیم به مرحله بعدی(مرحله نهایی) صعود می کند.(این مرحله از شبکه استانی پخش خواهد شد)/۲٫ مرحله نهایی: در این مرحله بین ۸ تیم صعود کرده از مرحله نیمه نهایی رقابت برگزار می شود و به ۳ تیم اول تا سوم جوایز نقدی اهدا خواهد شد.(این مرحله در شبکه قرآن ملی پخش خواهد شد)
*جوایز مرحله استانی : تیم اول ۱۳ میلیون تومان/ تیم دوم ۸ میلیون تومان/ تیم سوم ۶ میلیون تومان
*در مرحله استانی به یک تیم نیز تحت عنوان تیم اخلاق مبلغ ۲٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان اهدا می شود.
*در مرحله استانی مبلغ ۳ میلیون تومان به فعال ترین مربی اهدا خواهد شد.

۷٫ محتواي كلي مسابقات، حول سه رشته حفظ، مفاهيم و روايتگري از جز ٣٠ و آيات موضوعي تعيين شده می باشد(محتوای مسابقات بعد از اتمام ثبت نام، از طريق فايل PDF در اختيار مربيان و قرآن آموزان قرار مي گيرد)
۸٫ در صورت هرگونه ابهامی به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خود مراجعه کنید و یا در ساعت اداری با دارالقران الکریم تبلیغات اسلامی استان گیلان به  شماره ۰۱۳۳۳۶۰۵۶۱۶ تماس حاصل فرمائید.
۹٫ جهت اطلاع از سایر اخبار به کانال آلاء در پیام رسان ایتا به آدرس ala_quran@ بپیوندید.


    همچنین بخوانید :