چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۳ , 05 February 2025

تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۹۱
ساعت انتشار : ۶:۵۹ ب.ظ
چاپ مطلب

برخي مسئولان ماسال پاسخگو نيستند

برخي ادارت به ما گفته اند ما ملزم به ارائه گزارش به نماينده مردم نيستيم و هنوز به ما كاركردهاي خودشان را گزارش نداده اند. اگر به نماينده پاسخگو نيستيد پس به چه كسي پاسخ مي دهيد؟ ....  رياست اداره تعاون ادعا دارند كه بيشترين كار را ايجاد كرده است و اين به معني اين خواهد بود كه ما بايد وضع خوبي در مورد بيكاري داشته باشيم پس چرا ماسال بيشترين بيكاري را در گيلان دارد؟

برخي ادارت به ما گفته اند ما ملزم به ارائه گزارش به نماينده مردم نيستيم و هنوز به ما كاركردهاي خودشان را گزارش نداده اند. اگر به نماينده پاسخگو نيستيد پس به چه كسي پاسخ مي دهيد؟ ….  رياست اداره تعاون ادعا دارند كه بيشترين كار را ايجاد كرده است و اين به معني اين خواهد بود كه ما بايد وضع خوبي در مورد بيكاري داشته باشيم پس چرا ماسال بيشترين بيكاري را در گيلان دارد؟

برخي مسئولين شهرستان ماسال از ارائه گزارش به محمود شكري تفره مي روند

به گزارش پايگاه خبري و تحليلي ماسال، محمود شكري صبح امروز در نشست خبري با خبرنگاران شهرستان ماسال به نكات  قابل تأملي اشاره كردند.

نماينده مردم تالش رضوانشهر و ماسال در مجلس شوراي اسلامي در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران در زمينه علت مشهود نبودن حضور محمود شكري در مجلس گفت: تذكرات مجلس تبليغات انتخاباتي براي حوزه انتخابيه است و تذكرات مجلس تأثيري در بهبود امور مردم ندارند و برد مثبت تذكرات براي چهار سال بعد و براي انتخابات است. وي گفت: ميزان تذكرات ملاك خوبي براي بررسي فعاليت نماينده نيست. وي ادامه داد تذكرات من در مجلس هيچ بار مثبتي براي مجلس ندارد.

وي در زمينه جاده گيلوان به ماسال گفت اين جاده نمي تواند ماسال را از بن بست خارج كند و مهمتر از اين جاده جاده چهار بانده ماسال به پونل و كليدبر به ماسال است كه خوشبختانه اعتبار آن تصويب شده است و منتظر تخصيص آن هستيم.

محمود شكري با انتقاد از عدم پاسخگويي برخي ادارات دولتي به نمايندگان ايشان گفت: برخي ادارت به ما گفته اند ما ملزم به ارائه گزارش به نماينده مردم نيستيم و هنوز به ما كاركردهاي خودشان را گزارش نداده اند. اگر به نماينده پاسخگو نيستيد پس به چه كسي پاسخ مي دهيد؟ اين اطلاعات مال مردم است و براي مردم هيچ چيز محرمانه نيست. مسئولي كه كاركرد خود را پنهان مي كند پس در عملكردش خطايي وجود دارد.


وي ادامه داد: هنوز ما نمي توانيم به برخي ها تفهيم كنيم كه شما خدمتكزار مردم هستيد نه مردم خدمتگزار شما.

شكري افزود:‌ما به دنبال تغيير اين نگاه هستيم و چنين مسئولاني بايد اين نگاه خودشان را تغيير دهند و در غير اين صورت زحمت مردم را كم كنند و مسئوليت را كنار بگذارند. من ديدگاه خودم اين است كه نماينده نبايد در تغيير مسئولين دخالت كند و مسئوليت شهرستان به عهده فرماندار است و اگر مسئولي به درستي كار خود را انجام نمي دهد آقاي فرماندار بايد اين مسئول را تغيير دهد و من هم در اين موارد از فرماندار مي خواهم چنين تغييراتي را ايجاد كند و خود شخصا وارد اين قضايا نمي شوم.

وي گفت من از روند كار به هيچ وجه راضي نيستم و ادامه داد بيشترين افراد تحت پوشش كميته امداد در گيلان، متعلق به ماسال است و به لحاظ خانواري ۳۳ درصد و به لحاظ جمعيتي ۱۹ درصد ماسالي ها تحت پوشش كميته امداد هستند و اين آمار در مورد تالش ۱۲ درصد و رضوانشهر ۹ درصد مي باشد در حالي كه رياست اداره تعاون ماسال در جذب و ارائه تسهيلات رتبه اول استان را دارد و ادعا دارند كه بيشترين كار را ايجاد كرده است و اين به معني اين خواهد بود كه ما بايد وضع خوبي در مورد بيكاري داشته باشيم پس چرا ماسال بيشترين بيكاري را در گيلان دارد؟ شما اين تسهيلات را به چه كساني داده ايد؟ شما خبرنگاران بايد اين ليست اشتغال را از آنها بخواهيد و بدانيد كه به چه كساني تسهيلات داده اند؟
شكري از خبرنگاران خواست كه بيشتر از مسئولين انتقاد كنند و اين مسائل را بهتر مورد بررسي قرار دهند تا مردم بدانند چه كساني وام گرفته اند و چه كساني از اين وام ها شاغل شده اند.

 

تاريخ انشتار ۷ بهمن ماه ۱۳۹۱