جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ , 18 October 2024

تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۹۴
ساعت انتشار : ۲:۲۲ ب.ظ
چاپ مطلب

مانور آمادگی نانوایی ها در شرایط بحرانی در ماسال اجرا شد

هزمان با هفته پدافند غير عامل مانور آمادگي نانوايي ها در مواقع بحراني و ضروري در ماسال انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال، فرماندار ماسال به همراه ديگر مسئولان اين شهرستان صبح امروز به طور سرزده از نانوايي هاي اين شهرستان بازديد كرد و از نزديك ميزان آمادگي اين نانوايي ها در استفاده از سوخت جايگزين را بررسي كرد.

محمود قاسم نژاد در حاشيه اين بازديد با تاكيد بر لزوم آمادگي نانوايي ها به عنوان تامين كننده اقلام ضروري مردم در بحران هاي طبيعي و انساني افزود: با توجه به اينكه پيش بيني مي شود سال جاري، سالي پر بارش و سردي باشد و به تبع آن احتمال قطع گاز نيز وجود دارد همه نانوايي ها بايد با تامين سوخت جايگزين، آمادگي كامل خود در خدمات رساني به مردم در مواقع بحراني را حفظ كنند.

وي با بيان اينكه چهارم تا ده آبان به عنوان هفته پدافند غير عامل نامگذاري شده است اظهار داشت: به همين مناسبت و در جهت ارتقاي آمادگي شهرستان در مواقع بحراني و كاهش آسيب پذيري آن مانورهاي مختلفي در اين هفته برنامه ريزي شده است.

فرماندار ماسال همچنين با تاكيد بر اهميت فرهنگ سازي و ايجاد باور عمومي در مورد تاثير پدافند غير عامل در كاهش آسيب پذيري نقاط حساس كشور تصريح كرد: كسب امنيت پايدار در توسعه، به حداقل رسانيدن تهديدات نظامي دشمن بر زيرساخت هاي حياتي و كاهش مجموعه آسيب پذيري هاي كشوربه عنوان يكي از مولفه هاي بازدارندگي از جمله اهداف پدافند غير عامل است كه بايد به درستي براي عموم مردم تشريح شوند.

 

انتهای پیام/