جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ , 20 September 2024

تاریخ انتشار : ۰۹ اردیبهشت ۹۲
ساعت انتشار : ۲:۰۴ ق.ظ
چاپ مطلب

داستان قصاب و زن همسایه

خانواده‌ای بود که مرد خانواده، کارمند اداره بود، و همسرش رعایت حجاب و شئون اسلامی را نمی‌کرد. روزی طبق معمول، مرد به اداره می‌رود و زن نیز پس از دادن صبحانة بچه‌ها به قصد خرید گوشت، از خانه بیرون می‌رود.

خانواده‌ای بود که مرد خانواده، کارمند اداره بود، و همسرش رعایت حجاب و شئون اسلامی را نمی‌کرد. روزی طبق معمول، مرد به اداره می‌رود و زن نیز پس از دادن صبحانة بچه‌ها به قصد خرید گوشت، از خانه بیرون می‌رود.

پس از گذشت چند ساعت، بچه‌ها از بازی خسته شده و شروع به گریه می‌کنند و تا آمدن مرد به خانه، ناآرامی بچه‌ها طول می‌کشد. مرد خانه، سراغ همسر خود را از بچه‌ها می‌گیرد و بچه‌ها می‌گویند که مادر برای خرید گوشت از خانه بیرون رفته و هنوز برنگشته، مرد سراغ قصاب محله می‌رود و پرس و جو می‌کند؛ ولی قصاب اظهار بی‌اطلاعی می‌کند.

آن مرد پس از تلفن به اقوام و آشنایان سراغ پاسگاه نیروی انتظامی می‌رود و جریان را تعریف می‌کند. مأموران پس از تحقیقات اولیه، سراغ قصاب رفته و از وی پرسش می‌کنند اما قصاب با قاطعیت تمام، اظهار بی‌اطلاعی کرد.مأمورین به تفحص در مغازه پرداختند. سپس به زیرزمین که گوسفندان را پس از ذبح به آن جا می‌بردند، رفتند.هنگام خارج شدن، مأمورین مقداری مو می‌یابند که موها، موی گوسفند نیست و قصاب برای بازجویی بیشتر به پاسگاه بردند.سرانجام با پی‌گیری‌های دقیق، قصاب به جنایت خود اعتراف کرد که: این زن، همسایة ما بود ولی رعایت پاکدامنی را نمی‌کرد و سر و سینه خود را نمی‌پوشاند. و از جمال خوبی هم برخوردار بود. آن روز که به مغازه آمد به گونه‌ای به خودش رسیده بود که نفس اماره مرا به وادار کرد کامی از آن زن بگیرم.

او را برای دیدن گوشت بهتر به داخل مغازه دعوت کردم و به او گفتم گوشت خوب و مورد پسند شما، پشت یخچال است. وقتی پشت یخچال رفت او را به زیرزمین کشاندم و با کاردی که در دست داشتم او را تهدید کردم و از او خواستم تن به زنا بدهد، بیچاره می‌لرزید، اما چاره‌ای نداشت.در پایان که از او کامی گرفتم. افکار شیطانی مرا واداشت برای آن که کسی از ماجرا باخبر نشود، او را بکشم اما باز افکار شیطانی مرا رها نکرد و گوشت زن را جدا کرده، همراه گوشت گوسفندان چرخ کردم و فروختم و استخوان‌ها را نیز در فلان منطقه خاک کردم.این داستان از بدحجابی زن سرچشمه گرفت. شاید هیچگاه آن زن فکر نمی‌کرد که بدحجابی می‌تواند پایانی چنین تلخ و پرگناه داشته باشد و به تجاوز، قتل، یتیم شدن فرزندان و سرگردانی همسرش بینجامد و نیز چنین عواقبی برای قابل خود در پی داشته باشد.

نوشته شده توسط محمد خدابخشی (وبلاگ نور عدالت)

 

کلیک کنید

پدرت راست میگفت؛ زندگی فقط یک چشم بر هم زدن است.

کاش از صدای انفجار چشمانم بسته نمیشد؛ پدرت راست میگفت؛ زندگی فقط یک چشم بر هم زدن است؛ من چشم برهم زدم، پدرت رفت؛ من چشم بر هم زدم، تو رفتی.


258 ديدگاه

  1. فردین گفت:

    ببخشیدا ولی می فرمایید فیلم هندیه بخونیم و باور کنیمو متحول شویم:O

  2. بهنام گفت:

    عججججججب_ _ _
    اين دروغايي ك ميكي راستن _ _ _

  3. نادر گفت:

    شما اين ملت رو مثل خودتون كم عقل گير آوردين كه يه همچين چرت و پرتايي مي نويسين .

    اونجاي باباي دروغگو . اسلام راجع به دروغ چي مي گه . ( مگه شما از اسلام هم چيزي فهميدين ؟؟؟؟ )

  4. شميمك گفت:

    آهان.بچه ها فهميدم.:)
    اين چرتو پرتارو گفت ك ما حجابمونو رعايت كنيم.:)
    و اينكه هركي حجابشو رعايت نكنه گوشتاشو ميريزن تو چرخ گوشت.بعد گوشتاش با گوشتاي گوسفندا غاطي ميشه.:)

  5. sara گفت:

    marde ghatele eib nadare vali zane bi hejabe moghaser bude

    baaaaaleeee

    moragheb bashid age bad hejabi konin bokoshanetun taghsire khodetune

  6. سعید گفت:

    هه هه خندیدم ممنون از اینکه موجب فراهم امدن خنده من شدید:-D

  7. javad گفت:

    خيلي متحول شدم شماهم ميبينيد.

  8. agrina گفت:

    vaghean k dige shoresho daravordid mardomo khar farz kardid ya khodeton kharid.
    Hala girim k in majara ras bode bashe ghasabe har ghalati khaste karde onvaght taghsir kar oftade gardane zane!

  9. saead گفت:

    ;کشورمااسلامی است وبه قانوش احترام میذاریم

  10. مینا گفت:

    چرا از خانم هایی که با چادر بودن و به قول بعضی ها (شیاطین صفتها) مورد ازار و اذیت اونا رو قرار دادن نمینویسید.؟

  11. sahel گفت:

    خيلي باحال گفتي.

    قصاب بيمار بوده.ربطي به حجاب زن نداشت.اونوقت بايد تو كشورهاي بي حجاب هرروز يه مليون آدم بميره.

    يا اينكه تنها گناه بيحجابي نيس.يكي حق قصاب ميخورد بايد ميكشت.يا اخطار بعد توبيخ.

    نه اينكه خودش مجازات كنه با عدل خودش.با عدل مجازات نكرده پس قصاب ديوانه بوده.زن هم پست تر از مرد قصاب نبوده.

  12. كيارش گفت:

    چرت و پرت بود

  13. شاهين گفت:

    دخترا مواظب خودتون باشينا ا اااااااااااااانكنه يه وقت برين قصابي….

  14. Reza گفت:

    Azize man khob rast mige shoma dokhtara hagh nadarin bi hejab berid ghasabi ya jaye dg…… In mozakhrafa chiye neveshti? Mardikeye shishei zade yekio koshte va chon eteraf karde khaste in ghalato bekone zane moghaser bude? are marde pake pak bude zane omade maghaze sinasho … ro neshun dade va ghasabe sadeye badbakhtam gole zane ro khord. he he he

  15. مهران گفت:

    سلام

     ماهم ميدونيم كه بدحجابي اثرات مخربي بر جامعه داره ودر تحريك نفس اماره بسيار مؤثر است اما شمايي كه تصميم داريد مطالبي راجع به بدحجابي بنويسيد تا زنان را بترسانيد تا از پوشش بد و جلو گيري كنند بهتر است با عقلانيت هم سر كار داشته باشيد..چنين حوادثي اگر اتفاق افتاده بود تا بحال در تمام رسانه ها داخلي و خارجي بلوا به پا كرده بود …شك ندارم كه شما مريضيد ونميدانيد چگونه خود را درمان كنيد و به گفتن اين اراجيف مي  پردازيد…

  16. hamed گفت:

    جک باحالی بودها؟؟؟؟؟بازم بگید .قابل توجه خانمای محترم اگه بدحجابی کنین کبابتونومیخوریم ها ها…..

  17. محمد گفت:

    سلام دوستان من به همه نظرات احترام میذارم ولی بنظرم رعایت اعتدال در هرچیزی لازمه و تفریط درهرچیزی مضر من فک میکنم بد حجابی ادما رو ازار میده مثلا میشه جلو ی نفر بخوری و بهش تارف نکنی خب چیزای هستند که فی النفسه ادمارو جذب میکنن مثلا من اگه یه دختر خوشگلتراز زنم ببینم مثلما میلم به زنم کمتر وگرایشم روبه جنس بهتر میره اینجا زنم چه گناهی داره که باید از علاقم بهش کاسته بشه پس اسلام حرفاش بیخود نیست

  18. Javid گفت:

    خيلي داستان خنده داري بود خنديديم هه هه نويسندش شبها تو اب نمك ميخوابه

  19. Hapali گفت:

    با خوندن این داستان جان به جان تسلیم گفتم و به اسلام روی آوردم ، من حالا یک مسلمان هستم !!!

  20. rima گفت:

    boro baba film tarsnak ziad mibina .vala

  21. خر فرض شده گفت:

    نویسنده داستان یه قاتل مخوف بوده.خوش بحال کسی با این گوشتها غذا درست کرده هاهاها ها ها ها

  22. امیرسام گفت:

     خوشم نیومد

  23. روزبه گفت:

    خدا شفایش بخشدبا  این دروغ گویی و ترساندن مردم از  بد حجابی ……………..

  24. ساکار گفت:

    خاک تو مغزت 

     

  25. yones گفت:

    واقعا که………..اصلا خوشم نیومد

  26. Hami گفت:

    ادم عاقل اگر ميخواهي حرفي رامنتقل كني راه داره اين چرت وپرتا شيه به مردم تحويل ميدي همين امثال تو هستند كه با اراجيفشون ديده يك مشت ادم رابه اسلام خراب كرديد دوست عزيز مسلمان تحت هيچ شرايطي دروغ نميگه ازما به تو نصيحت مثل بچه ادميزاد بگو خانمها ………………. بيرون نريزد ( مو) تامردها نگاه بد و…… انجام ندهند ديدي كاري نداشت پسرم

  27. حسين گفت:

    چرادروغ آخه مگه گوشت باپاي خودش ميره قصابي

  28. آدمخوار گفت:

      حالا وای وای  ……….. وای وای وای وای ……….. دیدی چه خاکی به سرش شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   

  29. توکل گفت:

    خوب است این آمار ها را هم بدانید (

    بررسي آمارهاي مراكز معتبر جهاني نشان مي دهد در طول ۲ دهه و از سال ۱۹۸۱ تا ۲۰۰۰ برخي جرايم در بعضي كشورها، افزايش قابل ملاحظه اي داشته و در برخي نيز كاهش داشته اند؛ اما از بالاترين جرايم مي توان به ۶ مورد زير اشاره كرد:

    سرقت از مجتمع هاي مسكوني، سرقت خودرو، سرقت هاي سازماندهي شده و گروهي، قتل، تجاوز و خودكشي كه اين موارد در ۸ كشور جهان بيشتر از بقيه ديده مي شود و اين كشورها عبارتند از: انگلستان، آمريكا، استراليا، كانادا، هلند، اسكاتلند، سوئد و سوئيس. آمارها عموما با بررسي عوامل جرم، تعداد و نوع جرايم و قربانيان در زمان خاص به دست مي آيند.

    ميزان خودكشي در آمريكا در طول ۲ دهه گذشته، بيشتر از ديگر كشورهاي جهان است و دليل آن، نارضايتي فردي و اجتماعي افراد در اين كشور است.

    تجاوز نيز تا سال ۲۰۰۰ بيشترين آمار خود را در آمريكا داشت؛ اما حالا در كانادا بيشترين ميزان را دارد و در كشورهاي آسيايي و خاورميانه، كمترين تعداد را به خود اختصاص داده است.

    بررسي آمارهاي مراكز معتبر جهاني نشان مي دهد در طول ۲ دهه و از سال ۱۹۸۱ تا ۲۰۰۰ برخي جرايم در بعضي كشورها، افزايش قابل ملاحظه اي داشته و در برخي نيز كاهش داشته اند؛ اما از بالاترين جرايم مي توان به ۶ مورد زير اشاره كرد:

    سرقت از مجتمع هاي مسكوني، سرقت خودرو، سرقت هاي سازماندهي شده و گروهي، قتل، تجاوز و خودكشي كه اين موارد در ۸ كشور جهان بيشتر از بقيه ديده مي شود و اين كشورها عبارتند از: انگلستان، آمريكا، استراليا، كانادا، هلند، اسكاتلند، سوئد و سوئيس. آمارها عموما با بررسي عوامل جرم، تعداد و نوع جرايم و قربانيان در زمان خاص به دست مي آيند.

    ميزان خودكشي در آمريكا در طول ۲ دهه گذشته، بيشتر از ديگر كشورهاي جهان است و دليل آن، نارضايتي فردي و اجتماعي افراد در اين كشور است.

    تجاوز نيز تا سال ۲۰۰۰ بيشترين آمار خود را در آمريكا داشت؛ اما حالا در كانادا بيشترين ميزان را دارد و در كشورهاي آسيايي و خاورميانه، كمترين تعداد را به خود اختصاص داده است.)

  30. توکل گفت:

    قابل توجه کسانی که کامنت های مسخره می نویسند کمی به آمارهای جهانی توجه کنید (

    هر سه روز يك زن فرانسوي توسط شوهرش به قتل مي‌رسد

    كميته رفع تمام اشكال تبعيض عليه زنان (cedaw) طی گزارشی در سال ۲۰۰۶ با ابراز نگراني از افزايش چشمگير خشونت به ويژه در خانواده‌ها اعلام كرد، تحقيقات اخير نشان مي‌دهد كه هر سه روز يك زن از سوي همسرش قرباني خشونت منجر به مرگ مي‌شود.

    هر ۱۶ روز نيز يك مرد از سوي همسرش قرباني خشونت منجر به مرگ مي‌شود،‌در نيمي از موارد زن قبلاً از سوي همسرش متحمل خشونت بوده است. همچنين از هر ۱۰ مرگ يكي غيرعمد بوده و در دو سوم موارد خشونت قبلاً ميان زوج وجود داشته است.

    در قانون اساسي كار فرانسه نيز تعريفي واضح از خشونت جنسي وجود ندارد، كميته از اينكه تنها ۳ درصد شكايات توسط زنان و در موضوع تبعيض جنسيتي مطرح شده است ابراز نگراني كرده و بيان داشته است ‌اين امر ممكن است ناشي از فقدان منابع مالي و انساني كافي در دادگاه مربوطه باشد.

    آمار بارداري‌هاي ناخواسته در فرانسه نیز بیداد می کند به نحوي كه يك سوم بارداري‌ها ناخواسته (بخوانید نامشروع و حرام) است. نيمي از اين بارداري‌ها نیز به سقط جنين داوطلبانه منجر مي‌شود.

  31. کله گنده گفت:

    دخمل ، پخملای بدحجاب فهمیدین

     

    پس باید هرجا میرید با شوهراتون برید

  32. ملانيا گفت:

    تو عمرم چرت و پرت تر از اين داستان نشنيده بودم . خوب چت ميزني . درست حسابي بزن . مسخره . زن مردم و كشتن گوشتش رو چرخ كردن دادن دست ملت . حتما كله اش رو هم دادن كله پاچه اي ؟؟ يه مشت فاحشه مغزي تعطيل نشستن اراجيف مينويسن . جرات داري متن رو بذار!!!

  33. رها گفت:

    خیلی چرت بود………………………………

  34. ramin گفت:

    همش چرته ولی خودمونیم جون به اون گوشتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت 

  35. fatiii گفت:

    واقعا فکرکردن پشت گوشامون مخملیه!

  36. زهره جون گفت:

    عزیزان مراقب بی ادبیاتون باشید وگرنه شما هم اره.

  37. رهان گفت:

    خدا اگه وجود داشته گردن تورو میزنه که با اسلام شورشو دراوردی اون قصابم مثل خودت روانی بوده ما ایرانی ها چقدر بدبختیم که چهارتا مثل تو هر دروغو دری وری رو مینویسنو ادعایعقل داری

  38. masoud H3 گفت:

    man nazari nadaram.vali in dorogh nabod.yani ye gheseye jaleb bod ke momkene in etefagh biyofte.ghasabi nashod ye ja dg.omid varim ke 2khtara va zan ha ye khorde behtar dar dide mardom bashan.na in ke hame chap negah konan az sorat be pain.man na dini hastam akhond na chize dg.man raperam.hejab raayaaaaaat shvaaaad.bye bye

  39. حسین گفت:

    الان اینو باید باور کرد؟  میشه قبول کرد که اونو کشته. اما چرخش کرده و فروخته!  فیلم تخیلیه!

  40. hamid گفت:

     

    شک ندارم  بزرگترین دروغ ۲۰۱۳ بود…  .

     

  41. hamid گفت:

     ghabel tavagoh miss.sahel mardaye keshvaraye dige janbe daran mesle irania nistan…bale?!   

  42. sanaz گفت:

    man kheili mitarsam, ba inke duruqe vali bazam mitarsam az bazi adama harchi begi barmiad, adamaye mariz,daste khodeshunam nis ,khoda behemun rahm kone, hamishe be ma dokhtara zolm mishe

  43. mooli گفت:

    bi mazeeeeeeeeee

  44. علي گفت:

    تي آه دروغو

  45. اقا فیریک گفت:

    حال نکردم با داستانش خوب نبود

  46. babak گفت:

    جک خوبی بود.برای اینکه اگه اینطوری باشه باید امروز در مملکت ما هزاران قتل از این دست باشد.

  47. میلاد گفت:

    به نظر من تو ایران هر کی به اسم قانون و اسلام هر کاری کند مشکلی ندارد ولی خانمای جامعه که مادران و خواهران زنان و خاله و عمه های ما باشند فوری محکوم هستند و این قضیه واقعا رو قلب من سنگینی میکند .ای هم وطنای گرامی بدانید که هر جامعه وهر کشوری که مردهاش دم از مردانگی و غیرت و شجاعت میزنند پرورش یافته دست زنهای جامعه خود هستند .ما باید خاک پای زنای جامعه خودمون رو سرمه چشم کنیم و عذت و احترام بزاریم نه تنبیه و شکنجه و بی حرمتی و محکوم به گناه و محکوم به مرگ.سپاسگذارم از توجه شما سروران و خصوصا بانوانم

  48. فردین370 گفت:

    بجاش میرفتم هم اندیشان رو میخوندم بهتر بود

  49. الهام گفت:

    akhe ma ta key bayad in 2rugha ro beshnavim

  50. amir گفت:

    همش چرت وپرته .ملت گوش ندین

  51. عرفان گفت:

    این چرندیاتو نوشته تا ملت متحول شن.

  52. اسماعیل گفت:

    به نظر من دختراى نازند و اىن مهم است که قضاوت رو دو طرفه بشه در هر تارىخى زنان هم مورد تجاوز گرفتند ولى اىن بر مىگرده به هوس پرستى مردان و خود نماىى دختران که اىن امر اگه نبود ما نبودىم ۱

  53. فرزانه گفت:

    من خیلی شنیدم مردی به یه زن تجاوز کرده ولی دلیل نداره زنه بدحجاب بوده باشه خیلی پیش اومده به زنای باحجاب یا دخترای کوچیک یا حتی پسربچه ها تجاوز شده باشه اینا منشا روانی تو بعضی مردای کثیف داره همه چیو تقصیر خانوما نندازین برید خودتونو درست کنید! با این داستانای تخیلیتوووووون

  54. v@dud گفت:

    پس نتیجه میگیریم که زنا به قصابی نرن!!!!!!?!!!!!
    مسخره بودواقعا

  55. علی آذری گفت:

    اولا مشکل از خودمونه خدا و قیامت از یادمون رفته اگه ما بفکر قیامت باشیم نماز و روزه و روزی حداقل دو آیه از قرآن بخونیم در چنین کشور اسلامی هیچ مشکلی پیش نمیاد ولی اگر در خانواده ای از اینا خبری نباشه دختر میره پسر بازی / پسر میره دختر بازی /مادرتون میره واسه خودش دوست پسر پیدا میکنه در کل خانواده ای که خدا ترس نباشد این است ما جوانان باید با چنین خانواده هایی ارتباط نداشته باشیم اونا هم یه روزی متاسفانه بعد از بد بخت شدن متوجه میشوند

  56. حجت گفت:

    سلام من ازتون خواهش میکنم این داستان مسخره روحذف کنید.حیف وقتی که ازاین همه کاربرمیگیری.خدانگهدار

  57. 13 گفت:

    خیلی خوب بود!!!!!!به عنوان جک میشه استفاده کرد

  58. علی گفت:

    منم قصابم و دربدر دنبال نویسنده این داستان میگردم تا گوشتهای پشت یخچال رو بهش نشون بدم!!!

  59. محمد گفت:

    باشه تو راست میگی

  60. پری گفت:

    خاک تو سرتون با این دروغاتون

  61. jamal گفت:

    key in etefagh oftad ke tu resaneha pakhsh nashod?masalan 20.30

  62. یلدا گفت:

    خیلی ترسیدم وووووووووووووووووییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

  63. میگ میگ گفت:

    مگه سیگار یا نکنه فلیونه که بخواد کام بگیره گذشته از این حرفا بابا قصاب هام دل دارن انقدر بی عاطفه نیستن

  64. اکبر گفت:

    به نظر من مسئله خیلی ساده است. هر دو طرف باید رعایت کنن. نمیشه به زن گفت تو اشکال نداره خودنمایی کنی ولی مرد نباید نگاه کنه. همینطور نمیشه به مرد گفت تو چشمت رو آزاد بگذار  این زن است که باید خودش رو بپوشاند. بلکه نه زن باید خودنمایی کنه (تو جامعه) و نه مرد چشم چران باشه. هر دو طرف باید به امنیت جامعه کمک کنن.

  65. maoud گفت:

    شاید برای شما هم اتفاق بیافتد…                                                                             قابل توجه بی  حجاب ها…

  66. محسن گفت:

    یه دورغی بگید که باورمون بشهههههه

  67. محمد تك گفت:

    Akhey bachehash

  68. رپطی یوختی گفت:

    واقعا عجب دروغی بود .شماکه اینجور چیزارو میدونی و یه پا آخوندی می دونی عاقبت دروغ گو اگه پیدات کنم همون کارو باهات میکنمو چرخکدت می کنم.

  69. اساسين گفت:

    به درك

  70. raha گفت:

    ازكجاب اين يقين رسيدي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ج مهم شد!

  71. امیر گفت:

    جیغ و هورااااااااااااااااااا

    چه نتیجه ای میگیریم؟نتیجه میگیریم که قصابها گوشت های خوبشون رو پشت یخچال قایم میکنن>>

    بچه ها قصابه عجب شیطونی بوده ها..راستی کلاغه به خونش رسید یا نه؟عجب کوبیده ای میشه اون گوشته

  72. علی اکبر گفت:

    تو داستان رستم سهراب انقده اغراق نبود تو این داستان بود

  73. قصاب اون خانومه گفت:

    کاش  منم ………………………………………………….

  74. احمد گفت:

    سلام .. اره منم اینو خوندم و شنیدم

     این پرونده دست قلضی معتبر بود ….

  75. ناناز گفت:

    دروغ نیس شهوت ک بیاد هر کاری میکنه باور کن

  76. کوچولو گفت:

    بله که دروغ نیست !!!!!!!!!!!!!!!!!

  77. Ali گفت:

    آقا توکل عزیز این جمهوری اسلامی که گفتی چه جای خوبیه

  78. احسان گفت:

    سلام این ها همش تقصیر شوهر زنه بوده اگه خودش برای خونه خرید میکرد اگه نمیزاشت زنش اینگونه بیرون بره اگه جلو بد حجابی زنش را میگرفت ؟؟؟؟به نشرتون بازم اینجوری میشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

     

  79. سمل خان گفت:

    راسته بابا بجون نویسنه راسته…… خودم تز تون قصابی گوشت گرفتم .اووووووووووووف عجب گوشتی بوووووووود….

  80. علی گفت:

    شما خسته نشدین از بس که از این ملت و کشور نالیدین به چه نتیجه ای رسیدین ؟ ما کشورمون رو دوست داریم تا هر کی چشم هر کی نمی تونه ما رو ببینه در آد

  81. مهدی گفت:

     

    چه دروغ قشنگی بود

  82. mori گفت:

    حالا بقیه داستان اون قصاب بعد از یه حبس طولانی مدت از زندان فرار میکنه بعد دوباره میره قصابی شو باز میکنه دختر اون زنه که حالا بزرگ شده  بود میاد به قصابی اونم مثل مادرش بی حجاب بوده قصابه دعوتش میکنه پشت یخچال و سر اونم اون بلا رو میاره در تحقیقات جدید رفتن دیدن تو زیر زمین توی یک چاله تعداد زیادی سر بریده شده ای زنه بی حجاب بوده!!!!!!!!!!!!

  83. فاطمه گفت:

    من ی دختر چادری و اهل رعایتم و شدیدا مخالف بدحجابی اما آقای نویسنده فک نمیکنید با این کارا بدتر جوونا رواز اسلام زده میکنید شما بگید آیا اسلام گفته با دروغ امربه معروف کنید؟فک کردید ثواب کردید؟ کارشماعلاوه بر دروغ حق الناسم هست و باید منتظر عقوبتش باشید همین شماهایید ک باعث بدبینی جوونا ب اسلام میشید واقعا براتون متأسفم خداببخشتتون

  84. عزیز گفت:

    بیچاره قصابها دیگه نخواهند دید هیچ زن قشنگی رو

  85. عباس گفت:

    حجاب خيلي خوبه سعي كنيد رعايتش كنيد

     

  86. رضوان (پسر :)) گفت:

    mohem nist dastan dorogh bashe ya rast mohem ine ke (khodam kardam ke lanat bar khodam bad )!

     

  87. یارو گفت:

    داستان ناراستان برای شرح و بست افکار و نظرات پست شخصی

  88. مهديس خانومي گفت:

    واقعا ترسيدم …ديگه نتونستم ادامه بدم…راستی بقیه ش چی شد? …هااادامه اد مهمىنطور اىرا نىا

  89. فرامرز گفت:

    نويسنده فلان فلان شده فك ميكنه تو عصر تيركمون سنگي داره زندگي ميكنه.خاك برسرتو و اون قصابي كه با ديدن سرو سينه يه انسان اختيار خودتونو از دست ميدين.فكر تو هم مثل همون قصاب مريضه كه مشكلت بالباس پوشيدن ادماس…

  90. Mojtaba. گفت:

    are doroogh bood vali dar kol gheyrat ham chiz khoobie ke moteasefane…..

    ……

  91. na_vid گفت:

    khoda zane ro biamorze

     

  92. h.h.m گفت:

    خیلی بیخودبود.اگه فقط بخواهیم به حجابش یطرفه نگاه کنیم فقط روزانه به هزاران نفرداره هم خیانت وهم تجاوزمیشه

  93. mostafa گفت:

    دروغ محز بوده چطور ادم میتونه به خاطر حوس خودش ادم بکشه

  94. بابک گفت:

    خیلی خیلی چرت بود 

  95. mina گفت:

    بچه ها  این داستان ممکنه واقعیت داشته باشه. من باور میکتم. چرا شما میگید  دروغه؟؟؟؟؟؟ من آدم خشکه مذهبی نیستم اما اینم میدونم که اگه اون زن با سر و وضع بهتری میرفت عاقبتش تجاوز و در آخر مرگ نمیشد

  96. ننه جومونگ گفت:

    ننه خدا خيرت بده . آدرس اي قصابي رو بده . اگه نميگين شايعه هست من يكاريش دارم …

  97. خانم چرخ شده گفت:

    افرین عمو چه انشای قشنگی بود فقط از این به بعد خاستی دروووغ بگی با یکی مشورت کن زایه نشی در ضمن کباب هم خاستی بخوری با مامانت مشورت کن یه وقت کبابش   زنی    نباشه

  98. مريم گفت:

    Vaghean Adam ba khoondane in mozakhrafat roohiasho az das mide man ke shakhsan khosham nemiad aslan arzeshe nazar dadanam nadare ah

  99. بهار گفت:

    وووووااااااييييييييييييي

  100. sahand گفت:

    avalin pesari hast ke ba man ham aghideyi, zan ha ham hoghogheshon ba ma barabare bazi mardaye khak be sar chera cheshmeshon donbale ino one ke mitarsan az eshgheshon be zaneshon kam she khanoma harkariam konan yeki fkresh kharab bashe bazam mige zane baram eshve kard natonestam khodamo kontorol konam midonid khode hazrate mohamad chan ta zan khastan bahash bashan ama ghabol nakarde va cheshmesho be inkara baste eslame vagheyi ine ke yekamam marda be khodeshon bian man to khiabon rah miram az 10 ta mard tash be khanoma matalak mindazanmardam khodeshono eslah konan age ras bashe moghaser zane nabode kami eslame vaghio yad begirid fk nakonid mardid har ghalati mitonin sare khanoma dar biarid enghadr be jense zan bazia to nazarashon tohin nakonan madaretonam zane khaharetonam zane

  101. چي بگم گفت:

    حالا فهميدم چرا تو كشورهاي اروپايي و آمريكايي خانوما نميرن قصابي. آخه ميخورنشون.

  102. رضا گفت:

    آره . تو راست میگی

  103. حامد گفت:

    به نظر من اون قصابه نباید چرخش میکرد..اخه من خیلی دلم میخواست با گوشت اون دختره ابگوشت درست کنم…مثل اینکه من از اون قصابه روانی ترم…….

  104. مینو گفت:

    اتفاقا خیلی هم راستههههههههههههه چیه چون خوشتون نیومده میگید دروغه ؟؟؟

    حالا خوبه هیچی ندیدین تو زندگیتون وگرنه چیزای بدتر از اینم هست

  105. lwxrd گفت:

    اگه یکبار اخبارحوادث رو از روزنامه ها دنبال میکردید متوجه می شدید که عین حقیقته کله پوکهای کم مغز

  106. امیر گفت:

    چه پولی به جیب زده قصابه فکر کنید زنه ۶٠کیلو گوشت داشته باشه

  107. جنكير گفت:

    كى مياد بريم قصابي

  108. مريم گفت:

    پيام اين داستان : دختراي گل هرگز قصابي نريد و اما دوستان رفتيد با بزرگترا بريد و اما اگه تنها رفتيد مقاومت نكنيد …..

  109. مریم گفت:

    گوشت شو خریداریم کیلویی چند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    اگه بازم ار این گوشتا بود خریداریم

    شماره تماس

    ۰۹۲۱۴۵۴۱۳۶۵

  110. میلادی گفت:

    ای کاش بدحجابي نمیکرد.حداقل الان بچه هاش یتیم نمودن.

  111. امیرحسین گفت:

    شایداین قصه تون کمی توش خالی بندی هم داشته باشه ولی ازاین موردا زیادپیش اومده.اماخوشبحال اونایی که گوشت اون خانوموبخورن.

  112. وت گفت:

    این داستان واقعیه

    من قبل ا تو ی کتابی خونده بودم اینو

  113. MAHSHID گفت:

    HAMASH HARF AZ HOGHUGHE ZAN MIZANID VALI KOOOOOO ? AVVAL MARDA RO ESLAH KONID BAAD BIYAYN SORAGHE ZANA SHOMA FEKR MIKONIN BE BA HEJABA TAJAVOZ NEMISHE ? ASLAN GIRIM ZAN YA DOKHTAR BI HEJABE BE GHOLE MAAROF DAR DIZI BAZE HAYAYE GORBE KOJAST. 

  114. زهرا گفت:

    خيلي مسخره بود همش دررررووووغ بود فقط …. شعر نوشتن مخمون رو ب كار گرفتن…اه اه

  115. وهاب گفت:

    وای خدا آدم چهث چیزها که نمیشنود .ولی فکر کنم کمی هم چخان قاطی داشت.چون قصاب اگر اینکار را کرده بود ( جدا کردن گوشت از استخوانهثای زن ) دیگر نمیتونست تو مغازه بشینه دروغگوها.بعدش هم این کار اثلاً شدنی نیست وفقط لاف بود پیه

  116. نازنین گفت:

    خالیبند

  117. واقعیت ماجرا چیست؟ گفت:

    سلام دوستان!

    من بررسی کردم این ماجرا مربوط به یوسف آباد تهران است و یک قاضی این موضوع را نقل کرده.

    ضمنا در کتاب «فرشتگان زمین». ص ۳۴ ـ تألیف عباس رحیمی، نشر جمال، قم، ۱۳۸۵٫ هم ظاهرا اومده که آدرسو تو اینترنت پیدا کردم

  118. ترمه گفت:

    هم ی اینا رو گفتید مارو خر کنید که حجابمونو رعایت کنیمو از این مزخرفات بیخود :/ واقعا متاسفم

  119. SSSSSSS گفت:

    شايدفقط تو ايران به زنها ديدگاه غلط دارن

  120. vampier گفت:

    هرچی با خودم کلنجار میرم جور در نمیاد. نظر شما چیه دوستان؟

  121. فرى ابليمو گفت:

    من موندم شما اين چرت و پرتا را از كجا مياريد اونجاى ادمه باور كنش بگو بشمار

  122. یاسین گفت:

    tarsidin? man injor aadami didam

     

  123. royaaa گفت:

    اخه حداقل میخواید دروغ بگید انقدر تابلو نبااااااااشه خواهشا اخه به حجاب زن چه ربطی داره ن یکی اینو به من بگه چه ربطی به اون داااااااره

  124. کینگ گفت:

    چرا داستان دروغ رو تووبلاگتون میزارید

  125. bahram گفت:

    خیلی بی ادبی

  126. مرجان گفت:

    اجبار ب رعایته حجاب با چه قیمتی … هان؟؟؟؟؟؟درووووووغ!!!!!!!!!!واقعااااااا که

  127. سامان گفت:

    یچیز بنویسید که آدم باور کنه عزیز

  128. آرمان گفت:

    آقا سامان من نمی دونم تمام کسانی که مثل تو گفتن این مطلب امکان نداره اخبار می خونند یا نه. این اصلا در برابر حوادثی که هر روز داره رخ می ده چیزی نیست. مثلا
    روزنامه خراسان همین اول آبان ۹۳ نوشته:
    دختر ۱۷ ساله که در اتاق مشاوره پلیس فتا اشک می ریخت، گفت: آن روز به خانه مجردی آرمان رفتم و او مرا مورد آزار قرار داد و از صحنه های شیطانی خود فیلم گرفت که همین فیلم زمینه های سوء استفاده های بیشتر او را فراهم کرد تا این که یک روز دیگر مرا به همان خانه مجردی کشاند و به همراه ۸ تن دیگر از دوستانش که در خانه پنهان شده بودند مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

    این یه نمونه از خروار است حتی در آمریکا هم دختران بدحجاب لختی بیشتر مورد تجاوز قرار می گیرند جانم ولی شما …

  129. تهران گفت:

    قصابه بیمار بوده ولی باید بپذیریم بی حجابی و بدحجابی آفت های زیادی در جامعه داره.
    یکیش حواس پرت شدن پسرهای دانش آموزه.
    پسرا دیگه به فگر درس خوندن نیست به این فکر می کنند که مثلا با کدوم دوست دخترشون بگردند و ..

  130. شاهین گفت:

    باسیبسان حسابها هاااااااا

  131. ایلیا گفت:

    ای جانم عمویی زایه نشی انقدر دروغ میگی:#

  132. سجاد انصاریان گفت:

    شما اونقدر فکرت بیماره که داستان رو جوری نوشتی که زن گناهکاره در حالیکه اون قصاب یا زن داشته یا به واسطه شغلش درامد برا ی ازدواج یا هرجور رابطه مشروع دیگری رو داشته این فرد با افرادی مثل اون بیمار روانی هستند تو اجتماع هم کم نیستند فکر کنم شما که این تفکرات رو داری هم جزو همین دسته افراد باشی که با دیدن یک زن بدحجاب اختیار نفست رو از دست میدی شما برو خودت رو اصلاح کن بعد بقیه رو نصیحت کن

  133. رامین گفت:

    عالی بود

  134. مهسا گفت:

    اصلاجالب نبود

  135. کورش گفت:

    من بسیار متاسفم که بجای حل مسئله صورت مسئله را پاک میکنید این مزخرفاتی را که گفتید یقینا خودت هم باور ندارید این چه مملکت کثیفیه که زنان امنیت جانی ندارند وشما بی سوادان علت این جنایت را بی حجابی اعلام میکنید بد نیست که یک سفر کوتاهی به کشورهای کمونیستی بروید تا با چشمان خود ببینید که در کشورهایی که بوجود خدا ایمان ندارند چطور زنان و دختران بی حجاب آزادانه حتی در نیمه های شب بتنهایی در بدترین نقاط شهر قدم زنان از سر کار به منزلشان میروند بدون کوچکترین تلنگری از طرف مردان .پس اگر علت اینگونه جنایات هولناک را بی حجابی میدانید چرا برای زنان عریان کشورهای کمونیستی در ساعات نیمه شب هیچ اتفاقی نمی افتد لطفا مجیزگویی را تمام کنید واندکی به وجدان خواب رفته خودتان مراجعه کنید آنوقت خوب میفهمید که علت این جنایات بی حجابی نبوده ونیست بلکه مدیریت یکسری افراد بی لیاقت بر این مملکته که با نفهمیهای خودشون کشور عزیزمان را به اینجا رسوندند که هیچ زنی چه محجبه وچه بی حجاب امنیت جانی ندارد اگر بخواهید میتوانم در یک بحث آزاد بطور دقیق علت اینگونه جنایات ضدبشری را برای شما وخوانندگانتان فاش سازم امیدوارم رفتار رسانه ای تان را اصلاح کنید

  136. مجید گفت:

    خوشم نیومد

  137. احمد گفت:

    سلام به همه ببخشید دوستان چرانگفتین فیلم هندی جدید رسیده……؟؟؟؟؟؟:):):)

  138. رمضانی گفت:

    مسخره بود بردی و …..و بعدشم کشتی و تموم شد؟:-

  139. مصی گفت:

    آخه مردک بیچاره بد بخت دروغ گو. دیگه نمیدونید با چه ترفندی مردم رو گول بزنید از این مزخرفات میگید.ولی مردم
    . ما اینقدر شعور دارند که این مزخرفات رو گوش نکنند.

  140. عسلک گفت:

    بچه ها ایول حال کردم باکامنتاتون خیلی وقت بود نخندیده بودم

  141. حسین گفت:

    تحلیل واقعه : به نظر مو ای داستان احتمالا راس بیه به دلیل ای کی بی حجابی سر منشا همه بدبختیایه و دیگر اینگه آن بقاله که خانمه رو برده پشت یخجال شاید یا خودش خانم نداشته یا خانم بی حالی داشته که شوهرش رو تطمیع نکرده اکه شوهرش چشمش به زن بدحجاب دیگه ای بیفته داغون بشه اصلا شوهر خانمه باید بره بقالی و مایحتاج خونه رو بخره نه که زنشو بفرسته راجع به آقایی که گفته تو کشورهای کمونیستی آزادیه هامو تو چندتا کشور خارجکی رو زا نزدیک دیدی که داری اظهار نظر می کنی آنجا که بد جور ….. حتی سی دی هاش می رسه اینور می بینیم آنجا چی خبره ولی در مجموع از این اتفاقا میفته چند روز پیش تو یک خیاطی همین اتفاق افتاده بود کار بد بده چرا نمی خواید بفهمید . از قدیما گفتن بری جلو خونه کسی بادوم بشکنی میان جلو خونه ات گردو می شکنند . از کجا معلوم شوهر خانومه تو اداره اش سر همکاراش همچین کلاهی نزاشته از هر دست بدی از همون دست می گیری . شوهرش یک زن بدحجاب دیگه رو به همین شکل کشته حالا زن بدحجابشو به همین شکل کشتن . داستان خطرناکی بود این حقیقت داشته …

  142. امین گفت:

    قصابیش کجاس دو کیلو گوشت بگیریم؟

  143. nafas گفت:

    عاغا من از فردا چادر ميپوشممممممممممم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ:):):):):):):):):):)*)*)*)

  144. الناز گفت:

    بابا تو دیگه ه کی هستی :-):-)

  145. حسین گفت:

    … خالی بندی هم یاد نداری

  146. اشکان گفت:

    داستان خوبی بود ولی باید جای زن گوسفند میگفتی

  147. mohamad گفت:

    خیلی جالبه

  148. abbas گفت:

    دروغگوي قرن

  149. paniz18 گفت:

    دروغهههههههههههه من که باور نمیکنم:#(:)

  150. نرگس گفت:

    شمشمک خانم تودهنتو ببند، بااون اسمت. معلومه با بی حجابی حال می کنی

  151. گرگعلی گفت:

    نتیجه میگیریم : باید تو خیابون اشغال نریزیم

  152. زلال گفت:

    داستان جالبي بود ولي خب ميتونستين به جاي زن يه چيز ديگه ميگفتين.

  153. محمد علی گفت:

    اگه این داستان فیلمش دربیاد پر فروش ترین فیلم سال میشه

  154. سولماز جون گفت:

    +))وبیکارین شماها خخخخخخخخ

  155. Ali گفت:

    khanoma tavajo konid age hejabetono hefz nakonid man khodam mindazameton to charkh gosht badesham ye kobide radif ba shoma mizanam*)*)*)+)):#:#

  156. یه دوست گفت:

    یعنی حتما باید به قول خودت اینجور دروغا رو بگن تا حجابتونو رعایت کنی؟

  157. امير گفت:

    اي بابا خالي بنديه جون دايي

  158. حسن گفت:

    گوشت لازم دارم اازكجابگيرم /

  159. یزدان گفت:

    با خواندن این داستان به زنان بی حجاب یک توصیه دارم و این است که سرگذشت بی حجابی اینست و شاید بد تر از این خدایی حجابو رعایت کنید اخه فرزندان اون زن گناهشون چی بود که بخاطر بی حجابی مادرشون و هوا وهوس قصاب یتیم شدن 🙁

  160. سالار گفت:

    عجب دروغی پس بخاطرحجاب بایدهروزیه نفربمیرد

  161. مریوان گفت:

    به خاطر همین چرت وپرتهای شماست که یک ملت در عذ ابند زن اگه خودش نخاد هیچ مردی نمی تواند به او دست بزند .
    شما فقط می خواهد زن را در این مملکت کوچک وضعف نشان بدهد ولی زنهای کوبانی با جان ودل از ناموس وخاک خود دفاع کردند کاری کردند که مردان ما حتی نمی توانند بهش فکر کند .
    افسوس که بزرگ ترین آرزوی دختران ما عبور باد از میان موهایشان است

  162. حمید گفت:

    در جواب دوست مریوانی خودم باید بگم که بی حجابی می تونی منجر به این بشه که مردان مریض از این کارها بکنند. تو اخبار خوندم که یه دختر با دوستش تو کرج رفته بود یه باغ ولی نمی دونست که دوست پسرش براش کمین گذاشته. ۱۳ نفری بهش تجاوز کرده بودند و حالا بخوان که چه بلایی سر این دختر بیچاره که شاید قصد ازدواج هم داشته اومد البته برای ابد

  163. --*-*-*-*- گفت:

    با سلام
    توی این انشای … مقصرنه فصابه نه بدحجاب
    وقتی مبلغ دین مدیرو کارمند و صاحب بنگاه اقتصادی میشودولباس مقدسش الوده به دنیاپرستی میشود شماها باید کار تبلیغ یا نهی ازمنکر کنیدواینطوری هم خوب و بد مورد قضاوت قراربگیرید.امروزکسی پای منبر ازدین نمی اموزد چون منبر نشینان ماننددنیاطلبان عمل می کنندو فقط لباس مبلغان برتن دارند
    سخنی کزدل براید لاجرم بردل نشیند
    درمراسمات مذهبی همه دنبال رنگ و لعاب هستند درحالیکه دم از معنویت میزنند
    هزاران افسوس ………..

  164. reza گفت:

    تاحالا میدونستید گوشت انسان مزه ی موز میده!!!!؟؟؟؟
    ایران پر دخترا و به عبارت درستر پر از زنای متاهل بی حجابو بی بندوباره.حالا این مطلب که درمقابل این همه بی بندوباری هیچه.من آملیم،شما اگه بیاین آمل این زنا رو ببینید میفهمید بی حجابی یعنی چی!پس برین به کاراتو برسین و وقتتونو نگیرین.رضا،آمل،۲۵ساله.بای بای

  165. واحد خبری گفت:

    با عرض سلام به هموطنانم

    با عرض تاسف چندی پیش مدیریت و دست اندر کاران این سایت به خاطر نظرات زیبای شما هموطنان عزیز در اقدامی بی سابقه خودشان را به صف و نفر به نفر در حضور مسولین زیربط از بام ساختمان به پایین انداختن و همشون مردن . نگران نباشید همشون مردن….

    :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:۰:۰:۰:۰:۰:۰:۰:۰:۰:۰:۰:۰:۰:۰:۰:۰:۰:۰:۰:۰:۰:۰:۰:۰:۰:۰:۰

  166. شادی گفت:

    واقعا بنظرتون یه روزی میرسه که یک چنین آدمهایه متحجری مثل نویسنده این داستان پاشون از زندگی ما ایرانیها کوتاه بشه،والا به همه چیز آدم ار دارن،پدرجان من شاید من دین شما رو قبول نداشته باشم شاید من ارزش خودم رو به چادر و چاقچول ندونم چرا باید به زور شما خودمو بپوشونم؟عجب کاریه ها…
    حالا یکی بگه ببینم چرا فقط مردایه مسلمون ایرانی با دیدن بدن و موی زن به فکر حتک حرمتش میفتن چرا بقیه اینجور نیستن؟همش داستان سرایی و نقالی و فضولی و دخالت

  167. sady گفت:

    مزخرفتريييييييييين داستاني بود كه تو عمرم شنيدم.همونطور كه خوده خدا كه هييييييچ كسي بالاتر از او نيست مي فرمايد هر كسي خودش حق انتخاب داره.به نظر منم هييييييچ كسي حق اينكه به بقيه بگه چي بپوشن و چيكار كنن و نكن نداره و هر كسي حداقل اندازه عقايد وافكار خودش فهم و شعور داره.خواهشا از اين داستاناي مزخرف ديگه نذاريد.

  168. مهرداد گفت:

    اوهوووووووووم:-

  169. MitRajOoOon گفت:

    منم موافقم سطح فکراباهم فرق داره خیلیاادماخوبین ازادمیپوشن خیلیاهم خلافکارن چادرمیپوشن ربطی نداره

  170. من گفت:

    صددر صد دروغ بود …..خودمونیم قصلبه چه سرعت عملی داشته وعجب در عرض ۳ سوت گوشتو اب کرده کارش مث نور می مونه البته با بی حجابی مخالف سر سختم حیا هم خوب چیزیه

  171. حامد گفت:

    چرا چرت میگینین خودش یک سرگرمی بود خواندین چه کار به دروغ راستش دارین

  172. علوی گفت:

    بسیار احمقانه نتیجه گیری شده بود.
    شاید همچنین اتفاقی افتاده باشد علت اصلی آن نه بی حجابی است که از این دست مسائل برای چادری ها هم اتفاق افتاده و خواهد افتاد، بلکه علت اصلی آن وضعیت روانی جامعه است که به حالت انفجار رسیده….

  173. مجتبی گفت:

    سلام به یه دوست
    اگه دروغم با شه باید یه جوری رفتار بکنی که واسه تو اتفاق نیفته
    چون تا حالا واست پیش نیومده فکر می کنی که همچین اتفاقی نیفتاده و دروغه
    اما بدون تو خوب باشی و حجابتو رعایت کنی
    همه با تو خوبن
    اونی که دنبال عیاشی هست واسه انتخاب همسر دنبال یکی هست که پاک باشه نه اینکه ….. حالا اگه دروغم باشه که نیست
    ما ها باید کاری بکنیم که دست کسی بهونه ندیم تا بخواد به ما تعرض کنه

  174. حجت گفت:

    از بیکاری این داستانو نوشتی ن.هیچ ربطی نداشت دخترایی هستن که چادر نمیبوشن ولی خیلی بهتر از بعضیا هستن… همش دروغه.

  175. سوگند گفت:

    واقعا چنین ادمای پیدا میشن

  176. جواد گفت:

    ممنون آقا توکل:}:}:}:}:}:}:}:}:}:}:}:}:}

  177. امیر گفت:

    عجب خری بوده قصابه

  178. احسان گفت:

    واقعاً که

  179. نگار گفت:

    حیف اون اسم که رو تو گذاشتن ….محمد….بدبختم اون زن سیاه بختت.خاک تو سر خودتم که یه زن خوشگلتر ببینی از علاقت به زنت کم میشه…و در نهایت بازم حیف خاک که تو سر تو کنن و بیچاره اسلام که دین آدم عوضی ای مثل تو مجبوره باشه

  180. علی گفت:

    نگار خانم اینکه شما ایجوری درباره نظر محمد برافروخته شدید جز ذات زن هاست و طبیعیه کسی نمی تونه ایراد از شما بگیره چون زن نمی خواد مردش به فکر زن دیگه ای باشه و البته این هم در ذات مرداست که با زیبایی زن جذب بشند. برای همین هم دین اسلام گفته عفت و حیا و حجاب را مردان و زنان رعایت کنند. مردان چشمشان را به زنها نیاندازند زنها هم حجاب داشته باشند. امیداوریم منطقی تصمیم بگیریم. البته به شما بگم من یک انسان مذهبی نیستم ولی باید این واقعیت ها را قبول کنیم

  181. دکتر گفت:

    همش دروغه بابا

  182. نسیم گفت:

    من نتونستم داستان و پیدا کنم و بخونم

  183. الميرا گفت:

    سلام واقعا مسخرسسسسسسسسسسسسسسسسسس:):):):):):):):):)

  184. شقایق گفت:

    هرچی میگید فقط به اسلام توهین نکنید.ولی واقعا دروغ گفتن کارزشتیه

  185. shahab گفت:

    خب پ این داستان بقییش کو کجا …

  186. Farzane گفت:

    میخوستم ببینم بقیه این داستانو کجا بایر بخونم میشه راهنمایی کنید

  187. mersana گفت:

    بابا معلومه که داستانش الکیه
    اصلا مگه میشه؟؟
    مگه داریم؟؟؟
    من که باور نکردم اصلا;)

  188. بهار گفت:

    بنظرمنم ک واقعاافتضاحه یه همچین جامعه وطرزفکری داره کشورما:-:-:-