به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال، یکی از مشتریان بانک مسکن ماسال ضمن گلایه از وضعیت موجود در بانک مسکن ماسال اظهار داشت: متأسفانه در این بانک تنها یک باجه جهت ارایه خدمات پرداخت و دریافت فعال می باشد و سایر باجه ها کارهای تشکیل پرونده و امور متفرقه دیگر را انجام می دهند.
همچنین یکی از مراجعه کنندگان به بانک ملت ماسال نیز به خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ماسال گفت: بانک ملت ماسال بدترین وضعیت در ارایه خدمات به مشتریان را دارد.
وی افزود: برای یک کار جزئی در این بانک باید تا بیش از یک ساعت معطل شویم.
این مشتری بانک ملت ادامه داد: متأسفانه سیستم نوبت دهی در بانک ملت به جای تسریع در انجام امور موجب افزایش معطلی مشتریان در این بانک می شود.
همچنین یکی از اهالی شاندرمن که بانک ملت ماسال مراجعه کرده بود ضمن گلایه از تعطیلی شعبه شاندرمن بانک ملت شاندرمن گفت: اهالی شاندرمن برای کارهای جزیی در بانک ملت علاوه بر صرف زمان بیشتر باید هزینه رفت و آمد نیز پرداخت کنند.
وی افزود: مسئولان شهرستان باید برای راه اندازی بانک ملت در شاندرمن تلاش کنند و به مردم جهت تعطیلی این شعبه پاسخگو باشند.
انتهای پیام/
کم کاری بخشداروقت وشهردار وشورای اسلامی شهروبخش باعث جمع شدن بانگ ملت شاندرمن شدمابازاریها برای یه کارکوچک باید اشاندرمن تاماسال بیایم که این امرهم وقت مارامی گیرد هم ضرراقتصادی می کنیم ازفرماندارمحترم شهرستان خواهشمندیم فکری بحال مردم شاندرمن بکند
با سلام،آقا واقعا یکی نیس بره داخل بانک ملی شاندرمن از اون یک نفری که پشت باجه نشسته بپرسه سهامدار کلفت بانک ملی ایرانی مگه با یه طرزی برخورد میکنی هرکی ندونه چه خبره؟خواهشا مسئولین کمی به اینجور مسائل رسیدگی کنن مردم شاندرمن بقران دارن اذیت میشن چرا متوجه نیستید خدا از مسئولین دانای که میدونن وضع چطوره اما کاری نمیکنن نگذره بحق حضرت محمد(ص)
به جای انتقاد بیخود از بانکها بیاین فرهنگ رعایت نوبت رو در شهرتون رو ترویج بدین و این رو هم بدونید بانکی مثل مسکن باعث شد ۸۰درصد شهرتون نوساز بشه اینو میتونین از آمار پرداخت تسهیلات طرح مهر شهرتون فهمید.