جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ , 20 September 2024

تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۹۴
ساعت انتشار : ۳:۰۰ ب.ظ
چاپ مطلب
ضمن بیانیه ای/

هیأت روضه الحسین (ع) ماسال اعدام آیت الله نمر را محکوم کرد

هیأت روضه الحسین (ع) شهرستان ماسال ضمن بیانیه اعدام آیت الله نمر را توسط رژیم جنایتکار سعودی محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال، متن بیانیه هیأت روضه الحسین (ع) ماسال به شرح زیر است:

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه ومنهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا
بسم الله الرحمن الرحیم
بار دیگر رژیم منفور و منحوس آل سعود در پی شکست های پیاپی منطقه ای در حمله به یمن و بعد از فاجعه خون بار منا و کشتار حجاج ایرانی دست به اقدام پلیدی در خصوص اعدام حضرت آیت الله نمر انجام داد که این عمل نزدیکتر شدن تاریخ انقضااین رژیم را به جامعه جهانی نشان داد.

کشتن ایت الله نمر باب جدیدی در برخورد با آل سعود از جامعه اسلامی را باز کرد که دود آن به چشمان عربستان سعودی خواهد رفت و و این عمل منفور مطمئنا برای آن رژیم جنایت کار عواقب سخت وجبران ناپذیری را ب همراه خواهد داشت
هیت روضه الحسین ( علیه السلام) شهرستان ماسال ضمن محکومیت این اقدام شوم و پلید رژیم آل سعود خواستار برخورد جامعه بین المللی در قبال این اقدام آل سعود می باشیم .
روابط عمومی هیت روضه الحسین( علیه السلام) شهرستان ماسال

انتهای پیام/


يک ديدگاه

  1. سیدمحمدعلی بتولی گفت:

    انا لله و انا علیه راجعون – شهادت فقیه مجاهد حضرت آیت الله نمر الباقر النمر رهبر مذهبی شیعیان حجاز را از صمیم قلب تبریک و تسلیت عرض نموده و رجاء واثق دارم خون بناحق ریخته این مجاهد مظلوم فی سبیل الله دامن رژیم سفاک و جنایتکار “آل سعود” را قریبا گرفته و این رژیم شیطانی بزودی به درک اسفل السافلین واصل خواهند گردید . آمین یا رب العالمین . جا دارد دوستان و سروران ارجمند در هر سه شهرستان : ماسال – تالش و رضوانشهر مجالس ترحیم با شکوه در حد و شان این مجاهد شهید فی سبیل الله برگزار نمایند . الاحقر : دکترسیدمحمدعلی بتولی .