پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ , 19 September 2024

تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۹۴
ساعت انتشار : ۱۱:۴۳ ب.ظ
چاپ مطلب
نامزد احتمالی اهل سنت تالش:

سعودی ها با اعدام نمر نهایت درندگی خود را نشان دادند

نامزد احتمالی انتخابات تالش ضمن پیامی درباره شهادت آیت الله نمر نوشت: عربستان سعودی با اعدام شیخ نمر به جرم ابراز عقیده و نقد قدرت نهایت سبوعیت و درندگی خود را نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال، متن پیام پرویز شکوری نامزد احتمالی اهل سنت حوزه تالش، رضوانشهر و ماسال درباره شهادت آیت الله نمر به شرح زیر است:

بسمه تعالی
«پیام استاد پرویز شکوری بمناسبت شهادت شیخ نمر باقر النمر»
فاجعه اعدام عالم مجاهد شیخ نمر باقر النمر موجب غم و اندوه در میان امت اسلامی بخصوص مسلمانان منطقه شده است.
عربستان سعودی با اعدام شیخ نمر به جرم ابراز عقیده و نقد قدرت نهایت سبوعیت و درندگی خود را نشان داد و موجبات انزجار امت اسلامی از این عمل شنیع شده است.
عربستان سعودی با رفتارهای غیرانسانی و غیراسلامی خود آب به آسیاب دشمن می ریزد و خشنودی و خوشحالی رژیم اشغالگر صهیونیستی را فراهم می کند. جای تأسف است که به نام دین اسلام و اجرای احکام شریعت به جرم ابراز عقیده و دفاع از حقوق انسانی و اسلامی هم کیشان خود، عالم مجاهد را به جوخه اعدام بسپارند و امت اسلام را جریحه دار کنند.
امروز بیشتر از هر زمان دیگری امت اسلامی نیاز به وحدت و همدلی دارد تا بتواند نقشه های شوم دشمنان اسلام را خنثی نمایند.
شهادت عالم مجاهد شیخ نمر را به امت اسلامی و رهبر معظم انقلاب تسلیت عرض می نماییم، امیدوارم خون نا بحق ریخته این شهید بزرگوار موجبات رسوایی جزم اندیشان و متحجران متعصب شود. امید دارم مردم مسلمان با حفظ خویشتنداری و رفتار عقلانی در حفظ وحدت امت اسلامی کوشا باشند.
پرویز شکوری ۱۳/۱۰/۱۳۹۴

انتهای پیام/


يک ديدگاه

  1. روکه براتالشولابی گفت:

    درود بر استاد شکوری
    ازموضع گیری به موقع وبجا حضرتعالی درجهت محکومیت جنایت رژیم سعودی تشکر می کنیم.انشا الله که این بیانیه به تحکیم پایه های وحدت اهل سنت واهل تشیع درتالش بزرگ کمک خواهد نمود.