جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ , 20 September 2024

تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۹۴
ساعت انتشار : ۱۱:۵۶ ب.ظ
چاپ مطلب
استاد عالی حوزه علمیه:

مردم به دنبال تحقق شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» بودند

استاد عالی حوزه علمیه گفت: مردم عزیز ایران به دنبال تحقق شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بودند و عمده هدف مردم از این انقلاب، منحل نمودن رژیم طاغوت و تشکیل حکومت اسلامی بود.

احمد پروایی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال، حجت الاسلام و المسلین احمد پروایی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، با بیان اینکه مردم با رشادت ها و ایثارگری‌ها، به پاخواستند تا سرنوشت خود را تغییر دهند  اظهار داشت: مردم عزیز ایران به دنبال تحقق شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بودند و عمده هدف مردم از این انقلاب، منحل نمودن رژیم طاغوت و تشکیل حکومت اسلامی بود.
این استاد حوزه افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل خون هزاران شهید است که  در آن روزگاران با لبیک گفتن به رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ر ه)  تشکیل گردید  و این خواسته به حق مردم با فداکاری های مردم و رهنمود های خمینی کبیر  محقق گردید.

حجت الاسلام پروایی ادامه داد: مردم عزیز، همواره قدر این موهبت الهی را دانسته و با حضور در صحنه های مختلف از جنگ تحمیلی گرفته تا حضور حماسی در انتخابات و راهپیمایی ها همواره از این دستاورد مهم حفاظت نموده اند و با اجرای فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری برای رشد و ترقی کشور تلاش می نمایند.

انتهای پیام/