جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ , 20 September 2024

تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۹۴
ساعت انتشار : ۹:۱۴ ب.ظ
چاپ مطلب
آیت الله اشکوری:

وجود رهبری در کشورمان نعمت بزرگی است/مسئولان نظام مراقب مراودات با دشمنان باشند

استاد حوزه و دانشگاه، دوستی با دشمنان را خطرناک خواند و گفت: مسئولان نظام مراقب مراودات با دشمنان باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال به نقل از فارس،  آیت‌الله سید علی حسینی‌اشکوری امشب پس از نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت ولی‌عصر (عج) این شهر به موضوع همنشینی و دوستی در جامعه اشاره کرد.

وی با ذکر آیه‌ای از قرآن کریم تصریح کرد: ظالم در روز قیامت افسوس می‌خورد که کاش همنشین آدم‌های منحرف نمی‌شد و به راه حق و خدا و پیامبر می‌رفت.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه برای نوجوانان و جوانان مهم است با چه کسی مراوده داشته باشند، افزود: انسان در مراوده خود باید مراقب باشد با چه کسی همنشینی می‌کند.

حسینی‌اشکوری با اشاره به اینکه مسئولان نظام مراقب باشند دوستی با دشمنان خدا خطرناک است، عنوان کرد: مسئولان مراقب باشند در ایجاد مراودات، دشمنان را دوست خود ندانند، چراکه آن‌ها دست از دشمنی برنمی‌دارند.

وی با بیان اینکه مسئولان فریب تعریف و تمجید دشمنان را نخورند، چراکه آن‌ها نقشه دارند، یادآور شد: مردم ایران در ۳۷ سال به انواع و اقسام مختلف توسط دشمنان تهدید شده‌اند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه دشمن تا مجبور نشود به کسی رحم نمی‌کند، گفت: سوریه را به‌هم ریختند، خرابی‌های زیادی ایجاد کرده و موجب آوارگی بسیاری در این کشور شدند.

حسینی‌اشکوری گفت: چهره انسان‌دوستی دشمن در مسلح کردن گروهک تروریستی داعش که مسبب آوارگی یمنی‌ها، سوری‌ها و… شده به خوبی نمایان است.

وی، گرسنگی و آوارگی را از مصیبت‌های مسلمانان منطقه توسط دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: در حالی این جنایت‌ها اتفاق می‌افتد که آمریکا خود را متولی حقوق بشر می‌خواند.

این استاد حوزه و دانشگاه، حکومت عربستان را چپاولگر دانست که ثروت مردم این کشور را غارت می‌کند و یادآور شد: سعودی‌ها خاندان چپاولگری هستند که ثروت مردم را غارت می‌کنند.

حسینی‌اشکوری، وجود رهبری در کشورمان را نعمت بزرگی خواند و خاطرنشان کرد: وجود علما بسیار ارزشمند است.

وی در پایان حضور پرشور در انتخابات و انتخاب افراد اصلح را مهم عنوان کرد.

انتهای پیام/