جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ , 20 September 2024

تاریخ انتشار : ۲۷ فروردین ۹۵
ساعت انتشار : ۶:۳۰ ب.ظ
چاپ مطلب
امام جمعه‌ی پره سر:

وزارت خارجه نباید گرفتار دیپلماسی انفعالی شود

امام جمعه‌ی پره سر گفت: دیپلماسی وزارت خارجه‌ به گونه‌ای باشد که بعضی از کشورهای ضعیف و ناتوان جرات عرض اندام علیه ما را پیدا نکنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال به نقل از رضوان خبر،  حجت الاسلام محمد مهدی نژاد امام جمعه‌ی بخش پره سر در خطبه‌های امروز نماز جمعه‌ی این شهر اظهار داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار فرماندهان ارشد نیروهای مسلح که فرمود نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران تنها نیروی کارآمد و مکتبی جهان است،  بحمدالله نظام جمهوری اسلامی با داشتن ارتشی مکتبی و سپاهی مقتدر فکر حمله به ایران را از دشمنان قسم خورده سلب کرده است.

وی افزود : وقتی که حضرت آقا در میان نیروهای مسلح حضور پیدا میکند ضمن ایجاد روحیه، با پیشنهادات خود، نیرو های مسلح را هدایت می کنند.
خطیب جمعه بخش پره سر گفت: ارتش و سپاه دو بالِ پرواز نظام اسلامی محسوب می‌شوند.

امام جمعه‌ی بخش پره سر با اشاره به برگزاری کنفرانس کشورهای اسلامی در ترکیه و شیطنت های آل سعود و بعضی از کشورهای همسو با سیاست های این رژیم در تروریست خواندن حزب الله لبنان و محکومیت سیاست های جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: دیپلماسی وزارت خارجه به گونه‌ای باشد که بعضی از کشورهای ضعیف و ناتوان جرأت عرض اندام علیه ما را پیدا نکنند و البته وزارت محترم خارجه باید گرفتار دیپلماسی انفعالی نشود.

حجت الاسلام مهدی نژاد در ادامه افزود: آل سعود خبیس در اجلاس کشورهای اسلامی در صدد به تصویب رساندن ۴ بند بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است و مسئولان در این خصوص باید تصمیمات مناسبی اتخاذ کنند.
امام جمعه‌ی پره سر تأکید کرد:  برخورد با آل سعود از سوی مقام معظم رهبری در جریان جان باختن حاجیان ایرانی در حادثه‌ی مِنا باید برای مسئولان سیاست خارجی کشورمان به عنوان روش مقابله با دشمنان در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/