جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ , 20 September 2024

تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۹۵
ساعت انتشار : ۷:۵۶ ب.ظ
چاپ مطلب

واکنش مشایی به فوت حبیب محبیان

رئیس دفتر رئیس جمهور سابق گفت: فضا به‌گونه‌ای است که آدم حتی اگر یک حرف معمولی هم بزند برخی آن را سیاسی تعبیر می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اسفندیار مشایی رئیس دفتر رییس جمهور سابق طی گفت‌وگویی با یکی از رسانه ها اظهار داشت: فضا به‌گونه‌ای است که آدم حتی اگر یک حرف معمولی هم بزند برخی آن را سیاسی تعبیر می‌کنند.

روزنامه «امید ایرانیان» برای پیگیری مساله با  اسفندیار مشایی گفت‌وگویی انجام داد که البته باید گفت او از همان ابتدا اعلام کرد راغب به سخن گفتن نیست اما باتوجه به سخنانی که رحیم‌مشایی پیش از این درباره بازگشت حبیب به ایران و حضور چهره‌های فرهنگی که از ایران رفته بودند مطرح کرده بود و از سوی دیگر مساله تکریم هنرمندان که بارها در محافل عمومی و جلوی دوربین رسانه‌ها به آن اشاره کرده بود‌(از دیدار با هدیه تهرانی و شرکت در نمایشگاه عکاسی این بازیگر تا دعوت کردن افسانه بایگان به محافل رسمی که خودش در آن حضور داشت)، از مشایی درباره چگونگی پیاده‌سازی این تکریم از نگاه او پرسیدیم.

وی با اشاره به اینکه سال‌هاست گفت‌وگو نکرده و به خیلی‌ها  هم قول داده اگر بنا بر گفت‌وگو بود اول با آنها صحبت کند، گفت: «این مساله خیلی سیاسی است. از سوی دیگر اگر هم سیاسی نباشد وقتی من درباره‌اش حرف بزنم سیاسی می‌شود. در حال حاضر نمی‌شود دراین‌باره حرف زد. فضا به‌گونه‌ای است که آدم حتی اگر یک حرف معمولی هم بزند برخی آن را سیاسی تعبیر می‌کنند. من نمی‌خواهم در فضای سیاسی حرفی زده باشم. فقط می‌توانم به شما خسته نباشید بگویم. ان‌شاءالله طاعاتتان قبول باشد. من فقط می‌توانم بگویم اگر بنا شد مصاحبه کنم شما را در اولویت می‌گذارم.»

مشایی دلیل جالبی برای اظهارنظر نکردن دراین‌باره دارد: «من به بعضی از عزیزان قول داده‌ام که مصاحبه نمی‌کنم و اگر بنا شد حرف بزنم آنها در اولویت هستند. البته در این ایام به دروغ از من نوشته‌اند اما من واقعا حرفی نزده‌ام.»

انتهای پیام/


5 ديدگاه

  1. مردمی گفت:

    سلام بر ماسال نیوز سایت مورد حمایت مشایی

  2. شفاف گفت:

    من تا حدودي با حرف شما موافقم و نميگم كه مشايي مستقيماً سايت هاي افراطي و انحرافي مثل ماسال نيوز رو حمايت ميكنه ولي آنچه مسلم هست اينه كه تفكر ماسال نيور و امثالهم و مشايي كاملا يكسان است.

    • حامی ماسال نیوز گفت:

      سلام
      میشه تهمتی که میزنید رو ثابت کنید؟
      مثلا کدوم خبر ماسال نیوز و تفکرش مثل مشایی هست؟
      نکنه هرسایتی که گندهای دولت رو افشا میکنه و یا به مشکلات مردم شهرستان میپردازه و پاپیچ مسئولین میشه رو میگید افراطی و انحرافی !!؟؟
      اگر اینطوره که من حامی سرسخت این سایتهای انحرافی و افراطی ام

    • دهاتي گفت:

      يه سئوال: از شفاف و هم‌فکرش مردمي مي‌پرسم: شما روزه هم مي‌گيريد؟ اگر جوابتان مثبت است، مي‌دانيد روزه حفظ زبان از روزه حفظ دهان و شکم مهم‌تر است تا روزه‌تون باطل نشود؟

  3. شفاف گفت:

    حامي ماسال نيوز و دهاتي!
    به روباه گفتن شاهدت كيه گم دمم!
    شما بريد حمايت هاتونو از احمدي نژاد و مشايي و
    كسانيكه علناً با رهبري زاويه دارند انجام بديد.
    رسوايي هايي كه در تاريخ سابقه نداشته
    روز به روز ي گند بزرگشون در مياد.
    واقعاً حاج آقا شجوني راست گفت بايد احمدي نژاد رو خواباند شلاق زد
    احمدي نژاد موسوي مشايي و همه كسانيكه در مقابل نظام و رهبري و مردم ماندند بايد از صحنه روزگار محو گردند.
    ماسال نيوز هم بايد شرمنده باشد و بداند هركس مقابل مردم و رهبري بايستد ديگر هيچ اعتبار و جايگاهي ندارد تفكرتان را عوض كنيد.