جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ , 20 September 2024

تاریخ انتشار : ۲۶ تیر ۹۵
ساعت انتشار : ۱:۲۶ ق.ظ
چاپ مطلب
شهردار شاندرمن در گفتگو با ماسال نیوز:

«رعایت حقوق شهروندی» و «دیدار با خانواده‌های شهدا» از عملکردهای مهم شهرداری است / ماسال‌نیوز باید در خصوص روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اطلاع‌رسانی می‌کرد

مهم ترین عملکرد شهرداری «رعایت حقوق شهروندی» و «دیدار با خانواده شهدا» است. مگر کار شهرداری صرفا امور عمرانی است؟ مصادیق حقوق شهروندی عبارت است از پیاده‌روسازی، آزادسازی معابر، تنظیم آسفالت، محیاسازی پارک برای مردم و تکریم ارباب رجوع.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال، نظام عبدالحسین زاده شهردار شاندرمن در گفتگو با خبرنگار ماسال نیوز ضمن انتقاد از انتشار مطلب «گزارش کار جالب در شاندرمن»، گفت: روز ۱۴ تیر روز شهرداری ها و دهیاری هاست و «ماسال نیوز» به جای اطلاع رسانی در خصوص این روز چرا باید به انتشار چنین خبرهایی بپردازد.  استاندار گیلان به همه شهرداری‌ها ابلاغ نمود که ضمن تبریک روز دهیاری ها و شهرداری‌ها مواردی از عملکرد خود را به اطلاع مردم برسانیم که نصب این بنر در همین راستا بوده است.

وی با اشاره به رئوس عملکرد شهرداری که در بنر نصب شده آورده شده بود گفت: رعایت حقوق شهروندی جز عملکرد و کارهای شهرداری است. چرا نسبت به این قضیه سوال و ابهام ایجاد می‌کنید؟ مهم ترین عملکرد شهرداری همین «رعایت حقوق شهروندی» و «دیدار با خانواده شهدا» است.  مگر کار شهرداری صرفا امور عمرانی است؟ مگر حقوق شهروندی یعنی چه؟ مصادیق حقوق شهروندی عبارت است از همین پیاده‌رو سازی، آزاد سازی معابر، آمادگی کلی شهر، تنظیم آسفالت، محیاسازی پارک برای مردم و تکریم ارباب رجوع.

عبدالحسین زاده با اشاره به اقدامات فرهنگی شهرداری اظهار داشت: وظیفه شهرداری قدم برداشتن در عرصه های فرهنگی هم هست. همین که شهرداری همه هزینه مزار شهید گمنام را پرداخت نمود یا دیدار با خانواده های شهدا که بصورت دوره ای انجام می شود نشان از برنامه ریزی فرهنگی در شهرداری دارد.

شهردار شاندرمن با مهم توصیف کردن تکریم خانواده های شهدا افزود:  ما در سال با ۸ خانواده شهید دیدار و هدیه‌های ناقابلی تقدیم می‌کنیم. همینطور در خصوص مشکلات شهری با خانواده های شهدا  مساعدت لازم انجام می‌شود.

گفتنی است پیش از این خبری انتقادی تحت عنوان «گزارش کار عجیب در شاندمن + عکس» در همین پایگاه خبری منتشر شده بود.

انتهای پیام /


8 ديدگاه

  1. شهروند گفت:

    شهرداردرچندین مصاحبه رسانه ای ورادیویی (مراجعه به آرشیو) قول دادن ۲۰کوچه رادرسال ۹۴ آسفالت میکندآدرس آن کوچه ها را گزارش بدهد دیداربا خانواده محترم شهدا وظیفه همه است عامه مردم نیز این کار را میکنن شهدا زیز راضی نیستن از نام آنها استفاده ابزاری بشه مسوولین به وظیفه چارت اداری خود عمل کنن وبه مردم خدمت کنن اگه از خانواده محترم شهداهم نظرخواهی بشه انتظارشان همین است نه تنهاماسال نیوز متعجب شده مردم هم که این بنر را دیدن تعجب کردن

  2. همشهري گفت:

    واقعا خسته نباشيد!! آنقدر به در و ديوار زدند تا بگويند که در سال با هشت خانواده شهيد ديدار ميکنند و رعايت حقوق شهروندي انجام ميدهند! يعني فعاليت‌هاي شهرداري يعني همين؟! خدا به ملت شاندرمن رحم کند با اين همه فعاليت!!

  3. شاندرمنی گفت:

    کاملا” موافقم با نظر شهروند

  4. شهروند گفت:

    در کامنت شهروند شهدای عزیز راضی نیستن درست است که ( اشتبا ه تایپی حرف ع تایپ نشده )

  5. شاندرمنی فامیل گفت:

    برادریاخواهرعزیز شماکه سنگ شهدارابه سینه میزنید ومیگویید شهردارازنام شهدا سواستفاده میکنداین شماهستید که اصلا نه به شهدا احترام میزارید نه خانواده معظم شهدا شهردارشاندرمن خودش برادرشهیداست که سی ویک ساله جنازه برادرش درباطلاقهای جنوب خوراک کوسه هاشده حتی یک تکه ازاستخون هایش نیومده انوقت شهردارازشهید سواستفاده میکند…….///////متاسفم برای مدیریت ماسال نیوز که اصلا جنگ راندیده زمانیکه برادرشهردارداشت شهید میشد اقایان ازبیتالمال داشتن به جیب میزدن سیمان وگج وحلب مردم شاندرمن تولوشان بازارازاد خرید وفروش میشد الان دایه مهربانترازمادرشده اند چراگندکاری های اطراف خودشو نمیزنه ماسال نیوز کارهای شهرداروشورای شهرشاندرمن چشم بصیرت میخواهد اون راهم که اقایون ندارن خدااخروعاقبت مارا ختم به خیر بکند

  6. اکبری گفت:

    خواهشنا اقای شهردار در خصوص حقوق شهروندی قدری دقت کند وان را با مصادیق نامبرده خلط نکند

  7. شاندرمن گفت:

    اقای شاندرمنی فامیل.
    مردم بهترین قاضی هستن شماازعمل کردشهرداری نظربگیرین بدمی بینین دردمردم چی هست
    شهدانورچشم ماه هستن شکی نیست ماهادرارامش داریم زندکی می کنم ازوجودهمین شهداهست

  8. هم وطن گفت:

    آقای شاندرمنی فامیل
    ما بهتر از شما این خانواده را میشناسیم حرف مردم نیز همین است شهدا با چه ایثارگری شهید شدن تعدادی نیز چطوری از نام شهدا سوء استفاده می کنن