پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ , 19 September 2024

تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۹۵
ساعت انتشار : ۹:۵۶ ق.ظ
چاپ مطلب
رئیس شورای شهر ماسال؛

توسعه شهری بدون تلاش‌های خبرنگاران میسر نمی‌شود

نبی الله فرجی رئیس شورای شهر ماسال به مناسبت روز خبرنگار طی پیامی این روز را به جامعه خبری تبریک گفت.

به گزارش ماسال نیوز، نبی اله فرجی رئیس شورای اسلامی شهر ماسال با صدور پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن پیام وی به این شرح است؛

هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار و روز بزرگداشت انسان‌های وظیفه‌شناس و سخت‌کوش است. طلایه‌داران عرصه خبر که با طنین حنجره‌های پاک و تراوش قلم‌های متعهدشان، امواج پرتلاطم آگاهی‌بخش را در می‌نوردند تا به ساحل حق‌طلبی برسند. امروز برگ زرینی از تقویم رسانه و فرصتی برای ارج نهادن به تلاش پرچمداران وادی قلم و آگاهی است.

توسعه این مرز و بوم تحقق نخواهد یافت مگر به همت انسان‌های سخت کوش و پرتلاش، تیزهوش و دوراندیش، صادق و منصف و آنان که بی آلایش در قاموس قلم خبرنگاری، سختی‌های کار را به جان خریده تا با همدلی و وحدت روشنی بخش راه باشند و شناخت آسیب‌ها، آفرینش موضوع‌های بدیع، مسیر تحول، بالندگی و توسعه میهن اسلامی را تسریع نمایند

سنگینی سختی کار و مسوولیت‌های اجتماعی شما عزیزان بر کسی پوشیده نیست، از این رو به حرمت قلم و شهدای آن ، اینجانب و اعضای شورای اسلامی شهر ماسال ضمن گرامی داشت این روز بزرگ، ارادت و تکریم خود را نسبت به شما پیشگامان دانایی خصوصاً خبرنگاران شهر فرهنگی ماسال ، اعلام می داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر ماسال نبی اله فرجی

انتهای پیام /


2 ديدگاه

  1. حامد گفت:

    خبر نگارا به داد جاذبه هاي گردشگري شاندرمن ازجمله غار آويشو-استخر-ييلاقات و ….برسيد چون حتي مااز جاده ي آسفالته هم در اين مكانا بزخوردار نيستيم

  2. m گفت:

    خسته نباشید.
    توسعه شهری را میتوانید تعریف کنید و چه فرقی با توسعه پایدار دارد.البته در اینترنت ئسرچ نکنیدا.
    برای ماسال چه کردید.چند مجسمه و دیگر هیچ.حرف از شما زیاد شنیدیم ولی این را بدانید که مردم خودشان عاقلترین عاقلان هستند و شما را از نردبان به زمین می اندازند و باید در خانه چرت بزنید مثل نماینده اسبق خودتان.