چهارشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۳ , 23 October 2024

تاریخ انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۹۶
ساعت انتشار : ۱:۵۸ ب.ظ
چاپ مطلب
بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ماسال؛

حضور مردم پای صندوق های رای هجوم به قلب دشمن بود

پیروز این انتخابات قطعا همه ی اقشار مردم این سرزمین هستند چرا که گویی صحنه ی انتخابات میدان جنگی بود و مردم ایران با حضورشان هجوم به قلب دشمن بردند.

به گزارش ماسال نیوز؛ بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماسال به مناسبت برگزاری انتخابات پرشکوه  ۲۹ اردیبهشت بیانیه ای منتشر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

مردم عزیز ایران!

حضور پررنگ شما در انتخاباتی که گذشت و شرکت بی سابقه تان در پای صندوق های رای برگ دیگری از افتخارات تاریخ نظام اسلامی را رقم زد.
پیروز این انتخابات قطعا همه ی اقشار مردم این سرزمین هستند چرا که گویی صحنه ی انتخابات میدان جنگی بود و مردم ایران با حضورشان هجوم به قلب دشمن برده و با هر برگ رای خاری در چشم دشمنان انقلاب و نظام اسلامی فرو کردند و همانطور که شاهد بودیم به فضل خدا اندک فرصتی برای جولان بیگانگان و رسانه هایشان فراهم نشد.
با توکل بر خدا و کسب اجازه از حضرت صاحب الزمان (عج) ، خاضعانه نکاتی را متذکر می شویم:
۱٫ به پاس این حماسه ی عظیم شکرگزار خداوند باشید و بدانید هر کدام از ما برای پیشبرد اهداف عالی انقلاب اسلامی و کشور باید نقشی را ایفا کنیم که در ابتدا لازم است با مطالعه و کسب آگاهی به خوبی این نقش را بشناسیم و برای هموار کردن راه رسیدن به اهداف یکدل و متحد باشیم چرا که یکی از راه های رسیدن به اقتدار ملی و عزت بین المللی اتحاد و اتفاق مردم جامعه است.
۲٫ با عرض تبریک به رئیس جمهور محترم و منتخب مردم دکتر روحانی، از جنابعالی و همه ی دست اندر کاران در امور اجرایی کشور خواهشمندیم کار و تلاش جهادی و شبانه روزی و خلاقانه داشته باشید ، به اولویت های جامعه بپردازید و رسیدگی به اقشار ضعیف جامعه و روستاها و مناطق فقیر را سرلوحه ی کار خود قرار دهید و با مفاسد و آسیب های اجتماعی قاطعانه برخورد کنید؛ عزت ملی را حفظ کنید و به داشتن حکمت در ارتباطات جهانی و اقتدار بین المللی به عنوان ویژگی های مدیریت انقلابی و اسلامی اهتمام ورزید.
۳٫ بسیج دانشجویی آمادگی خود را برای خدمت و همکاری تمام قد با دولت محترم به منظور پوشاندن جامه ی عمل به وعده ها و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اعلام می کند و همواره پیشنهادات و انتقادات خود را به دولت حاضر اهدا خواهد نمود و پیگیر مطالبات اقشار مختلف مردم ، از مسئولین خواهد بود. ان شاء الله در طی چهارسال پیش رو همانند گذشته تمام تلاش خود را برای خدمت در همه ی عرصه ها به کار خواهیم بست.
۴٫ از شما دانشجویان عزیز نیز خواهشمندیم تمام توان خود را برای شناخت راه حق به کار گیرید، با قرآن مانوس شوید و سیره ی ائمه ی اطهار(ع) را به خوبی بشناسید تا در بزنگاه هایی مانند انتخابات دچار سردرگمی نشده و بهترین راه را انتخاب کنید؛ همواره و در همه ی امور برای کسب رضایت خدا تلاش کنید و نتیجه را در ظاهر چه خوب و چه بد به خدا واگذار کنید:
قال الله تعالی: «عَسی أن تکرَهوا شَیئاً وهو خیرٌ لکم وَعسی أن تُحِبّوا شیئاً وهو شَرٌّ لکم»
چه بسا چیزی را خوش نداشته باشید ،‌ حال آن که خیر شما در آن است ؛ ویا چیزی را دوست داشته باشید ،‌ حال آن که شر شما در آن است. (سوره بقره/ آیه ۲۱۶)
از خداوند منان می خواهیم تا اعمال ما را موجب رضایت خود قرار دهد و بر ما منت نهد تا ادامه دهنده ی راه امام (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی باشیم.

«و السلام علی من الهدی»

انتهای پیام /