جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ , 18 October 2024

تاریخ انتشار : ۱۰ فروردین ۹۷
ساعت انتشار : ۶:۲۸ ب.ظ
چاپ مطلب
رئيس پليس راه استان گيلان خبر داد؛

۲۴جانباخته در سوانح رانندگي گيلان در نوروز

رئيس پليس راه استان گيلان وضعيت ترافيكي استان گيلان در روز دهم فروردين را تشريح كرد.

به گزارش ماسال نیوز، سرهنگ حسين محمدپور عصر امروز در گفت و گو با خبرنگاران، در تشريح وضعيت ترافيكي دهم فروردين ۹۷ اظهار داشت: تا ساعت ۱۲:۳۰ امروز در محور های منجیل به رودبار ترافیک نیمه سنگین و تردد به کندی انجام می گیرد ، در محور رشت به لاهیجان حد فاصل بازکیاگوراب و محور لاهیجان به لنگرود حد فاصل لیالستان ترافیک پرحجم ولی روان می باشد و در سایر محورهای مواصلاتی ترافیک به صورت عادی و روان است.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه در ۱۵ روز از اجراي طرح نوروزي، ۱ ميليون و ۲۴۸ هزار و ۵۶ خودرو و ۵ ميليون و ۹۲۱ هزار و ۱۹۶ مسافر وارد استان گيلان شده اند، تصريح كرد: ورود مسافر نسبت به زمان مشابه در سال گذشته ۲۷ درصد و ورود خودرو. ۲۴ درصد افزايش پيدا كرده است.

محمدپور با بيان اينكه از آغاز طرح نوروزي ۲۴ نفر از هموطنان بر اثر سوانح رانندگي در گيلان جان باخته اند، از رانندگان خواست با رعايت كامل قوانين از بروز حوادث تلخ جلوگيري كنند.

رئيس پليس راه استان گيلان افزود: از آن جايي كه ۸ نفر از كشته هاي حوادث رانندگي گيلان در نوروز موتورسوار بوده اند، از موتورسواران مي‌خواهيم از کلاه ایمنی استفاده كنند تا در تصادفات خطر آسيب هاي مغزي را كاهش بدهند.